[m] Snoey mixt The March Hot Mix (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 31-03-2010 14:38
Beste forumleden,

Deze maand geen lange introductie voor mijn maandelijkse mixje, zie het maar in de zin van 'kort, maar krachtig' Want het is weer 30 minuten knallen geblazen, met de 10 lekkerste tracks van de afgelopen maand. Ik heb nog nooit zoveel vette tracks in de voorselectie gehad, dus het was enorm moeilijk om de 10 lekkerste te selecteren.?

Of het me gelukt is? Dat is aan jullie! Download dus snel deze mix via de download link in de hidden message:

PS: Volgende week of die week daarna, een nieuwe remix van mij online op DJR!?

Bedankt voor alle mensen die hun feedback gegeven hebben op de Hot Mix en Remix van afgelopen maand!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about [m] Snoey mixt The March Hot Mix ??

Vote :   

kippebotje    posted on 01-04-2010 20:10
Ik wil hem wel weer eens zien, zoon tijd terug dat k een hotmix heb geluisterdCool
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
T-to-the-J    posted on 01-04-2010 20:31
Ik ga m checken

After Checking: Wat een 'hete' maart mix, zeker lekker voor op de fietsCool
BTW, ik kan nergens vinden welke gear je hebt. Je voelt m al aankomen: welke gear heb je?

After Ckeking II: hoor ik daar op 27:50 en 28:30 nou een goedkoop VDJ effect called: Siren?:D
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 01-04-2010 @ 21:01:39 (100%)
DonBasco    posted on 01-04-2010 20:45
ben benieuwd...
Snoey    posted on 02-04-2010 00:54
Poster: T-to-the-J
Ik ga m checken

After Checking: Wat een 'hete' maart mix, zeker lekker voor op de fietsCool
BTW, ik kan nergens vinden welke gear je hebt. Je voelt m al aankomen: welke gear heb je?

After Ckeking II: hoor ik daar op 27:50 en 28:30 nou een goedkoop VDJ effect called: Siren?:D

De hotmixes mix ik met Ableton live 7. Ik werk met software, omdat ik een goed eindproduct wil afleveren. Met Ableton kan ik de tracks naar mijn smaak editen en verkorten, zodat ik zo min mogelijk lange breaks en lange overgangen in de mix heb zitten. Ook heb ik meer effecten en tools tot mijn beschikking, waarmee ik meer mogelijkheden heb, dan een standaard Pioneer setje.?
CoenBaas5300    posted on 02-04-2010 01:14
even kijken....
CoenBaas5300    posted on 02-04-2010 14:31
Zalige mix man! Ga zo door!

Ben toch wel benieuwd naar de tracklistCool
User edit by CoenBaas5300 on 02-04-2010 @ 14:34:02 (100%)
Unwolf    posted on 02-04-2010 16:54
check :P
djmathijs    posted on 11-04-2010 10:26
Tracklist??Cool
Stefjuuh    posted on 11-04-2010 10:45
check
hoppie    posted on 12-04-2010 21:07
sjeck
Question everything
nils7    posted on 12-04-2010 21:09
Poster: Snoey

De hotmixes mix ik met Ableton live 7. Ik werk met software, omdat ik een goed eindproduct wil afleveren. Met Ableton kan ik de tracks naar mijn smaak editen en verkorten, zodat ik zo min mogelijk lange breaks en lange overgangen in de mix heb zitten. Ook heb ik meer effecten en tools tot mijn beschikking, waarmee ik meer mogelijkheden heb, dan een standaard Pioneer setje.?

Ok? ik begrijp dat je dit ook doet ter promotie van jezelf... maaruh
Op je locatie staat niet je ableton!
Ik twijfel niet aan je kunsten hoor Winking my eye maar afgaande op deze en voorgaande mixen dan, zou je een onrechtmatige indruk kunnen wekken natuurlijk ('t is maar een tip h?Cool)
T-to-the-J    posted on 12-04-2010 21:13

Ow wacht, die siren zit in het nummer:P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Snoey    posted on 12-04-2010 21:59

Poster:?nils7

Ik twijfel niet aan je kunsten hoor Winking my eye maar afgaande op deze en voorgaande mixen dan, zou je een onrechtmatige indruk kunnen wekken natuurlijk ('t is maar een tip h?Cool)

Moet er niet aan denken om live met Ableton te werken. Het kan wel, maar moet zoveel voorbereiden van te voren en heb te weinig behendigheid om te improviseren.?

Live draai ik gewoon met cdj's omdat ik dan voor een publiek draai, moet dus gemakkelijk elk moment me muziek aanpassen aan het gedrag van het publiek.?

Maar zoals ik al zei, ik wil een goede vlotte en toegankelijke mix maken, een weggevertje voor vrienden, collega's en kennissen. Goed voorbeeld: gister was ik op een verjaardag, zaaltje afgehuurd enz. Mensen vroegen of ik niet even wat beukertjes kan draaien, maar had geen cd's en gear mee. Maar ik had wel wat hotmix cdtjes mee om weg te geven aan 'fans' dus die maar even aangezet. Het ging 30 minuten lekker los, dus dan heb ik mijn doel bereikt. Het maken en afleveren van een goed eindproduct.

Daarnaast is het gewoon leuk om iets te hebben voor bezoekers die je een leuk compliment komen geven enz.

En als ik met opzet een valse indruk wil wekken, dan val ik vanzelf door de mand. Als ik een keer ergens de hele nacht apres ski, 80's. 90's en jumpstyle sta te draaien (dat wel eens voorkomt, toeristen hebben niet elke week dezelfde smaak) heeft dat publiek dus ook een heel andere indruk van mij.?

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik live echt wil inspelen op het publiek, en dat ik met de hotmixes een goed eindproduct wil leveren. En kwa skills, live mix ik beter en creatiever dan met Ableton, alleen heb ik thuis geen publiek dat me inspireert en dan is de lol eraf voor mij.?

User edit by Snoey on 12-04-2010 @ 22:01:41 (23%)
nils7    posted on 12-04-2010 22:12

Poster:?nils7

Moet er niet aan denken om live met Ableton te werken. Het kan wel, maar moet zoveel voorbereiden van te voren en heb te weinig behendigheid om te improviseren.?

Live draai ik gewoon met cdj's omdat ik dan voor een publiek draai, moet dus gemakkelijk elk moment me muziek aanpassen aan het gedrag van het publiek.?

Maar zoals ik al zei, ik wil een goede vlotte en toegankelijke mix maken, een weggevertje voor vrienden, collega's en kennissen. Goed voorbeeld: gister was ik op een verjaardag, zaaltje afgehuurd enz. Mensen vroegen of ik niet even wat beukertjes kan draaien, maar had geen cd's en gear mee. Maar ik had wel wat hotmix cdtjes mee om weg te geven aan 'fans' dus die maar even aangezet. Het ging 30 minuten lekker los, dus dan heb ik mijn doel bereikt. Het maken en afleveren van een goed eindproduct.

Daarnaast is het gewoon leuk om iets te hebben voor bezoekers die je een leuk compliment komen geven enz.

En als ik met opzet een valse indruk wil wekken, dan val ik vanzelf door de mand. Als ik een keer ergens de hele nacht apres ski, 80's. 90's en jumpstyle sta te draaien (dat wel eens voorkomt, toeristen hebben niet elke week dezelfde smaak) heeft dat publiek dus ook een heel andere indruk van mij.?

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik live echt wil inspelen op het publiek, en dat ik met de hotmixes een goed eindproduct wil leveren. En kwa skills, live mix ik beter en creatiever dan met Ableton, alleen heb ik thuis geen publiek dat me inspireert en dan is de lol eraf voor mij.?

Aaah ok?!
kuituhh    posted on 13-04-2010 21:41
checken Happy, laughing
Spin that Sh!t BAM!
Lucalicious    posted on 13-04-2010 21:44
chek
Gerdo    posted on 14-04-2010 11:26
check
ScottB    posted on 14-04-2010 12:23
Klinkt erg lekker!! Happy, laughing Niets op aan te merken. Enkel dan dat ik de tracklist mis Winking my eye
User edit by ScottB on 14-04-2010 @ 21:07:14 (100%)
D-D    posted on 14-04-2010 13:54
check
chasin    posted on 24-04-2010 19:55
check em ff.
Sammow    posted on 05-05-2010 19:41
ff kijken

This is an old Topic

No new postings for 5.620 days.
 Post CommentThat would be 187.3 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

225 Users online: 61 Guests (164 Unknown)
Pages generated today : 28.630
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.435.264