Gevraagd 10 minuten mixen + Top 5 producer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

danceradio1    posted on 30-03-2010 23:11
Dance Radio 1 is een dancezender die 24 uur per dag dancehits en remixen van 13 dj?s uit Belgie en Nederland uitzend.We werken via verschillende streams en zij via diverse mobiele platforms te ontvangen.Alle medewerkers werken op vrijwillige basis aan deze dancezender.?

Voor onze radioprogammering overdag zijn we op zoek naar:?Iemand die wekelijks een blokje met de dancetop 5 wil produceren.Deze dancetop 5 moet ?van 5 tot en met 2 korte fragmenten bevatten en de nummer 1 moet geheel voorbij komen.Het blokje mag je presenteren maar is niet noodzakelijk.Heb je zin om wekelijks voor ons zo?n blokje met de top 5 te produceren verneem ik dit graag.Je top 5 komt dagelijks een week lang voorbij om 10.30, 17.30 en 22.30 daarnaast krijg je een pagina op DanceRadio 1.?

Ook zijn we op zoek naar iemand die wekelijk een mix kan maken van maximaal 14 minuten of minder.Dit kunnen danceplaten zijn uit heden maar ook verledenDit vormt onderdeel van een 3 tal dagmixen die dagelijks voorbij komen. Het gaat om de dagmix van 9.30.Wekelijks wordt je mix dus 5 keer uitgezonden. Daarnaast aandacht op een speciale pagina op de website.?

Lijkt het je leuk om mee te werken aan ??n van de producties hierboven stuur een mail aan Erik Beks via erik@danceradio1.nl of kijk voor meer informatie op www.danceradio1.nl.

What do you think about Gevraagd 10 minuten mixen + Top 5 producer ??

Vote :   

main    posted on 31-03-2010 08:46
wat sociaal van jullie om niet meer te reageren op mijn email en me gewoon te verwijderen van jullie site Winking my eye
feestbeest    posted on 31-03-2010 19:45
Lijkt me eventueel wel leuk, alleen toch Ka?n maar even spreken aangeziens hij dus al ervaring heeft met jullie?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
-FLoriZ-    posted on 31-03-2010 19:55
Lijkt me ook wel boeiend om te doen, maar ik vraag zo wel even aan Ka?n wat zijn ervaring is.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

304 Users online: 167 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 36.753
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.443.387