Poster: Dj_Fantasy
Nadat Armin van Buuren weeral is uitgeroepen tot de beste DJ van de wereld, nu hier even een overzicht maken.
Wie is volgend DJR de beste Hardstyle DJ van de wereld.
Ik geef mijn top 5 punten en de volgende vult dan aan.
Mijn top 5:
1. Technoboy
2. Brennan Heart
3. Headhunterz
4. Zatox
5. Kratoz
Poster: kuituhh
D-Block & Stefan ?
Zijn zeker niet slecht maar kom op de beste ? Kijk dan eerder naar wat veteranen zoals the prophet of zany. Ontiegelijk veel top nummer geproduceerd in de afgelopen jaren. Nog steeds ongekend populair. Daarnaast kunnen die gasten zoveel leipe dingen doen met platenspeler en cd-spelers.
Maar goed ieder zijn mening natuurlijk
Oude garde mixt naar mijn mening vaak beter en maakt vaak strakkere en technisch moeilijkere overgangen.
Poster: dp_Misschien halen veel mensen hier het begrip dj en producer door elkaar?
Poster: dp_
DBSTF mixen vooral eigen werk, daar is weinig gevarieerd en gewaagd aan.
Als ik de beste dj zou moeten aanwijzen is dat denk ik Danielle Mondello.
Misschien halen veel mensen hier het begrip dj en producer door elkaar?
Poster: Spana
1. Ik heb het over het mixtechnische gedeelte, niet over platenkeuze. En wat de techniek betreft, mixen zij het meest gevarieerd. Dat wil zeggen: snel doormixen, veel faderwerk, met mids inmixen etc.
2. Mondello is idd heel strak qua mixen en faderwerk, maar die zie je de laatste jaren niet meer in NL. Vandaar dat ik die niet echt meer meetel.
3. DJ en producer zijn idd twee verschillende werelden, maar goed, dat weet iedereen wel dunkt me?
Poster: Xtremer
DJ Isaac, echt respect voor hem. Hij maakt van elk setje wel iets leuks vind ik. Hij doet ook leuke dingen met het publiek en kan vette dingen in zijn set.