Beste Hardstyle DJ volgend DJR (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 29-03-2010 01:12
Nadat Armin van Buuren weeral is uitgeroepen tot de beste DJ van de wereld, nu hier even een overzicht maken.
Wie is volgend DJR de beste Hardstyle DJ van de wereld.

Ik geef mijn top 5 punten en de volgende vult dan aan.

Mijn top 5:

1. Technoboy
2. Brennan Heart
3. Headhunterz
4. Zatox
5. Kratoz
dj2dj.nl

What do you think about Beste Hardstyle DJ volgend DJR ??

Vote :   

Tekhead    posted on 29-03-2010 01:30
Poster: Dj_Fantasy
Nadat Armin van Buuren weeral is uitgeroepen tot de beste DJ van de wereld, nu hier even een overzicht maken.
Wie is volgend DJR de beste Hardstyle DJ van de wereld.

Ik geef mijn top 5 punten en de volgende vult dan aan.

Mijn top 5:

1. Technoboy
2. Brennan Heart
3. Headhunterz
4. Zatox
5. Kratoz

dit is net zoals bij dj mag, zou eerder vragen wie is de populairste HS dj.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
-FLoriZ-    posted on 29-03-2010 08:15
1: Brennan Heart
2: Noisecontrollers
3: Zatox
4: Tatanka
5: Showtek
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MaximDJ    posted on 29-03-2010 08:42
Nou een top 5 heb ik niet. De besten vind ik D-Block & Stefan
Party Sensations. Excellence in entertainment.
kuituhh    posted on 29-03-2010 09:53
D-Block & Stefan ?

Zijn zeker niet slecht maar kom op de beste ? Kijk dan eerder naar wat veteranen zoals the prophet of zany. Ontiegelijk veel top nummer geproduceerd in de afgelopen jaren. Nog steeds ongekend populair. Daarnaast kunnen die gasten zoveel leipe dingen doen met platenspeler en cd-spelers.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk Happy, laughing
Spin that Sh!t BAM!
XMatiC    posted on 29-03-2010 12:30
Hardstyle :
1.Brennant Heart
2.D-Block & S-TE-FAN
3.Headhunterz
4.2Sidez / deepack?
5.Technoboy

Hardcore :
1.Endymion
2.Noisesupressor
3.Neophyte
4.Angerfist
5.D-passion

www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 29-03-2010 @ 22:37:53 (17%)
RemcoV    posted on 29-03-2010 12:33
Ik ben sowieso geen echte hardstyle/hardcore fan, maar als ik een paar dj's mag aandragen waarvan ik de muziek erg lekker vind:
The Prophet, Headhunterz, Showtek, Zany en wellicht vor de toekomst D-Block & S-te-fan...
Spana    posted on 29-03-2010 13:17
Poster: kuituhh
D-Block & Stefan ?

Zijn zeker niet slecht maar kom op de beste ? Kijk dan eerder naar wat veteranen zoals the prophet of zany. Ontiegelijk veel top nummer geproduceerd in de afgelopen jaren. Nog steeds ongekend populair. Daarnaast kunnen die gasten zoveel leipe dingen doen met platenspeler en cd-spelers.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk Happy, laughing

DBSTF mixen van alle huidige hs artiesten toch wel het meest gevarieerd/gewaagd Happy, laughing Oude garde mixen, afgezien van Pavo, allemaal standaard.
kuituhh    posted on 29-03-2010 13:34
Na daar ben ik het niet helemaal mee eens. DBSTF draaien veelal de zelfde sets. Vooruit laatste tijd ietsje minder, maar paar maanden terug en vorig jaar zeker wel. Groten lijnen het zelfde, misschien andere volgorde.

Oude garde mixt naar mijn mening vaak beter en maakt vaak strakkere en technisch moeilijkere overgangen.

Maar zoals je zegt van de huidige HS dj's heb je misschien wel gelijk.
Spin that Sh!t BAM!
User edit by kuituhh on 29-03-2010 @ 13:37:08 (36%)
Spana    posted on 29-03-2010 13:41

Oude garde mixt naar mijn mening vaak beter en maakt vaak strakkere en technisch moeilijkere overgangen.

Couldn't disagree any more...
User edit by Spana on 29-03-2010 @ 13:41:36 (6%)
dp_    posted on 29-03-2010 15:06
Hoezo vinden de meeste hier Technoboy, DBSTF en Brennan Heart 'De beste dj's'?
Brennan Heart maakt vaak gewoon crossfader overgangen (luister maar eens naar die dramatische set van hem op qlimax 2009). Technoboy mixt heel langzaam en altijd in de outro, daar is weinig mis mee maar met dat standaard mixwerk kan je iemand nooit 'De beste' noemen vind ik. DBSTF mixen vooral eigen werk, daar is weinig gevarieerd en gewaagd aan.

Als ik de beste dj zou moeten aanwijzen is dat denk ik Danielle Mondello.

Misschien halen veel mensen hier het begrip dj en producer door elkaar? Cool
FML    posted on 29-03-2010 15:07
1 Prophet
2 Noisecontrollerz
3 Headhunterz
4 D-Block en S-te-fan
5 Tehcnoboy ( hebben we dit jaar niet veel van gehoord tog? )

@dp_

Mixen van eigenwerk of cdtjes die je elke dag een paar uur draait... Gaat toch ook niet om wie de Beste technieken beheerst , maar wie het beste de zaal los laat gaan.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 29-03-2010 @ 15:10:19 (100%)
Renzis    posted on 29-03-2010 15:31
Waarom hoor ik nooit Showtek in deze topics voorbij komen? Internationaal ruim als beste hardstyle/dance act gekozen, mijn inziens maken ze erg lekkere muziek, en draaiden ze een jaar (of 2) nog de pannen van het dak op alle HS feesten.

Is er een taboe op Showtek ofzo waar ik toevallig niks van mee heb gekregen?
kuituhh    posted on 29-03-2010 15:37
ben het met je eens. Showtek is eigenlijk qua reputatie de beste. Puur het merk Showtek, hun producties etc. etc.
Spin that Sh!t BAM!
XMatiC    posted on 29-03-2010 16:05
Poster: dp_Misschien halen veel mensen hier het begrip dj en producer door elkaar? Cool

Veel wel ...
De meeste halen dat door elkaar ,
Buiten DJR bedoel ik..
www.youtube.com/LennertDJ
Spana    posted on 29-03-2010 16:30
Poster: dp_
DBSTF mixen vooral eigen werk, daar is weinig gevarieerd en gewaagd aan.

Als ik de beste dj zou moeten aanwijzen is dat denk ik Danielle Mondello.

Misschien halen veel mensen hier het begrip dj en producer door elkaar? Cool

1. Ik heb het over het mixtechnische gedeelte, niet over platenkeuze. En wat de techniek betreft, mixen zij het meest gevarieerd. Dat wil zeggen: snel doormixen, veel faderwerk, met mids inmixen etc.

2. Mondello is idd heel strak qua mixen en faderwerk, maar die zie je de laatste jaren niet meer in NL. Vandaar dat ik die niet echt meer meetel.

3. DJ en producer zijn idd twee verschillende werelden, maar goed, dat weet iedereen wel dunkt me?

Spana    posted on 29-03-2010 16:31
En ja, wat Showtek betreft, die hebben sinds ze zich op de globale markt zijn gaan richten mijn aandacht helaas verloren. Qua producties, in mijn ogen, een flinke stap terug gedaan. Dat neemt niet weg dat ze qua mixwerk prima zijn.
User edit by Spana on 29-03-2010 @ 16:31:41 (28%)
dp_    posted on 29-03-2010 16:47
Poster: Spana

1. Ik heb het over het mixtechnische gedeelte, niet over platenkeuze. En wat de techniek betreft, mixen zij het meest gevarieerd. Dat wil zeggen: snel doormixen, veel faderwerk, met mids inmixen etc.

2. Mondello is idd heel strak qua mixen en faderwerk, maar die zie je de laatste jaren niet meer in NL. Vandaar dat ik die niet echt meer meetel.

3. DJ en producer zijn idd twee verschillende werelden, maar goed, dat weet iedereen wel dunkt me?

1. Om een goede dj te zijn moet je tracklist + het mixwerk goed zijn. Als je alleen naar het mixwerk kijkt heb je gelijk. De tracklist is even belangrijk.?

2. Dat is natuurlijk geen rede om hem niet mee te tellen, hij draait nog steeds en dat je hem niet op de grote feesten ziet in NL komt vooral omdat hij geen lid is van Platinum Agency en hij dus niet aan de bak zal komen op de grote feesten in NL die eigenlijk alleen georganiseerd worden door B2S/Q-Dance (Enigste uitzondering is volgensmij Ground Zero)

3. Tja als ik Brennan Heart 2x op nr 1 zie (en 1x op nr2) en argumenten zie als 'mijn inziens maken ze erg lekkere muziek' dan vraag ik dat mezelf wel af Cool

Renzis    posted on 29-03-2010 17:01
@Dp Ik zie dat je mijn tekst quote, daarmee had ik al rekening gehouden met het feit dat iedereen zijn artiesten toch ook deels op zijn/haar producties beoordeeld Winking my eye
User edit by Renzis on 29-03-2010 @ 17:01:55 (2%)
TimmyV    posted on 29-03-2010 18:29
Hoe denken jullie dat Armin van Buuren aan zijn award komt? Juist ja, zijn nummers/producties die wereldwijd bekend zijn. Echt niet door zijn puike mix techniek lijkt mij.

Als je grotere naamsbekendheid krijgt of het nou landelijk of wereldwijd is, producen hoort er tegenwoordig gewoon bij.
Ik heb het hier niet over de DJ's die in een caf? draaien of die drive-ins verzorgen.

Dit is niet mijn mening, maar dit is een feit.(discussie tijd?)

Daarom gaat ook mijn stem naar D-block & S-te-fan.
Deze twee gasten hebben altijd een heerlijke set en gaan zelf helemaal mee met de zaal. (vooral kijkend naar D-block)
Samen met de producties die ze hebben uitgebracht de laatste tijd(Album: Music made addictz) is dit gewoon een top stel.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 29-03-2010 @ 18:29:34 (1%)
Xtremer    posted on 29-03-2010 19:07
DJ Isaac, echt respect voor hem. Hij maakt van elk setje wel iets leuks vind ik. Hij doet ook leuke dingen met het publiek en kan vette dingen in zijn set.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
kuituhh    posted on 29-03-2010 19:13
Dat ik daar niet aandacht! Isaac vind ik echt DE man!
Spin that Sh!t BAM!
nils7    posted on 29-03-2010 19:17
Darkraver Happy, laughing
ccc    posted on 29-03-2010 19:19
1. Tatanka
2. Zatox
3. Zany / Donkey Rollers
4. Activator
5. Luna(Altijd goeie setjes)

Isaas draait ook eigenlijk altijd goed. Evenals Dana.
User edit by ccc on 29-03-2010 @ 19:23:20 (64%)
FML    posted on 29-03-2010 22:06
Poster: Xtremer
DJ Isaac, echt respect voor hem. Hij maakt van elk setje wel iets leuks vind ik. Hij doet ook leuke dingen met het publiek en kan vette dingen in zijn set.

Ja idd ! totaal vergeten.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Prozei    posted on 29-03-2010 22:25
3 mannen waar ik echt respect voor heb zijn the prophet, zany , isaac

94 Users online: 28 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 39.739
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.848.198