[m] Esmée 10min House mix APRIL (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 28-03-2010 14:00
Ik hoop dat jullie het wat vinden Happy, laughing
bedankt voor het luisteren

tracklist:
1. Sono - Keep Control Plus (Gregor Salto Remix)
2. Gregor Salto - Your Friend (Hardwell Remix)
3. erick E - Wanna Go Again (Bingo Players Remix)
4. Tomcraft - Loneliness (2010) (Niels van Gogh Remix)
5. Tom Novy - Runaway (Tapesh & Gold Ryan Remix)
6. Difa ft Emsymo - Freaky Ass Hell (Junior Rodgers Remade)

Gear:
reloop - rmx 30
JB Systems MCD 200
Technics rp dh 1200

Gelieve ff laten weten wat je vind, dat helpt me bij t verbeteren van de mixen hierna Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=GKIF6trnWn8

What do you think about [m] Esmée 10min House mix APRIL ??

Vote :   
Esmee    posted on 30-03-2010 14:05
Poster: ArCee
1 vind ik het jammer dat jij jezelf niet herkenbaar op Youtube zet, is juist een leuke manier om jezelf te presenteren? Cool
Technische zit het wel goed in elkaar, lekkere tracks ookalleen, ik vind, maar da's persoonlijk, dat zo snel tracks inmixen mij de kans niet geeft om echt te genieten van de tracks. Het is alweer gebeurd voor ik lekker in een nummer zit. Anagezien dit niet echt mijn stijl muziek is waar ik mee werk krijg ik amper de kans om deze muziek te leren kennen? Ik hoop dat begrijpt wat ik probeer te zeggen??
Nu moet ik wel eerlijk bekennen, aangezien ik radio jock ben en dus MEER voor een luisterpubliek mix, ik de tracks 9 van de 10 keer minimaal 80% laat uitdraaien.

ik zet de laatste tijd vooral mn gear erop ipv mezelf erbij, zodat je kunt zien wat ik aan t doen ben, daar vroeg iemand om namelijk Winking my eye
ik snap wat je bedoelt, als ik (als ik dat ooit zal doen :p) een mix maak van 30 min/60 min dan zullen de tracks langer hoorbaar zijn maar ik vind het juist wel lekker als alles vlot gemixt wordt zodat je niet steeds naar hetzelfde luisterd.? Zeker als je een nummer minder leuk vind is het fijn als t snel achter elkaar door gemixt wordt. En zoals Luni-B al een beete bedoelde: In een tenminmix probeer ik zoveel mogelijk telaten zien in die korte 10min.
verder bedankt voor t commentaar en ik zal kijken wat ik ermee ga doen.

This is an old Topic

No new postings for 5.656 days.
 Post CommentThat would be 188.5 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 70 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 37.651
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.444.285