Armin van Buuren best dj ter wereld, alweer? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 28-03-2010 12:18
Armin van Buuren is in Miami uitgeroepen tot beste deejay ter wereld. Joh, verrassend? Cool

Armin van Buuren mag weer een plekje vrijmaken in zijn prijzenkast. Hij is op de International Dance Music Awards uitgeroepen tot beste dj wereldwijd. Vorig jaar won hij dat beeldje al als beste Europese deejay. Door het Britse tijdschrift DJ Mag wordt Van Buuren eveneens al vele jaren uitgeroepen als beste deejay ter wereld.Beide awards zijn publieksprijzen, waardoor je dus een zo groot mogelijke doelgroep moet aanspreken om kans te maken. Vaak zijn het dan ook trance-dj?s die winnen, officieus de instapstroming voor dancemuziek.Van Buuren viel ook in de prijzen met zijn podcast A State of Trance. Van harte!

What do you think about Armin van Buuren best dj ter wereld, alweer? ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 28-03-2010 12:25
Inderdaad, het valt op dat het altijd trance dj's zijn die winnen. Maar toch ben ik fan van ArminWinking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Helioxx    posted on 28-03-2010 12:43
Hij heeft het verdiend! Door zijn podcasts enzo, ben ik ook meer van trance gaan houden!
-FLoriZ-    posted on 28-03-2010 13:08
Ik vind trance een ongelofelijke k*tstijl en ik vind Armin ook een waardeloze dj. Ik zie liever bijvoorbeeld John Gaiser of Brennan Heart ( 2 verschillende stijlen maar wel top-dj's ) winnen, maarja, aangezien minimal en hardstyle niet populair genoeg zijn gaat dat nooit gebeuren.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Ilja    posted on 28-03-2010 13:24
Beste podcasts?Cool?Cool?Cool?. ? ?Die gruwelijk flutte State of Trance podcasts heb ik allang geleden uit mijn iTunes gesodemieterd, ? Tiesto's Clublife is op z'n minst 1000x beter.
-

Armin is een waardeloze DJ, ?Tiesto Rulez.?
User edit by Ilja on 28-03-2010 @ 13:26:00 (4%)
Flaged
AdenFarleigh    posted on 28-03-2010 13:29
Ik snap waarom jullie 2 roepen dattie een waardeloze DJ is, als DJ ben je toch een entertainer en als je daarmee het grote publiek los kan laten gaan, heb je je werk goed gedaan.
Niet dat ik een grote trance-addict ben, in tegendeel - maar toch. Hij heeft het verdiend.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Ilja    posted on 28-03-2010 13:36
Puur op Tiesto's tunes meegelift, ?wouw?Cool??Armin is helemaal niet Origineel maar gewoon een Copycat, maar ja hij weet dat standaart publiek die niet dieper in de DJ wereld kijkt het toch niet doorgeeft.
Lucalicious    posted on 28-03-2010 14:18
serieuz ilja, jij weet echt niet waar je het over hebt! armin heeft echt wel een eigen sound ontwikkeld, heel anders dan die van ti?sto. tiesto maakt namelijk meer tech/trance, armin maakt puur trance, die vaak meer richting house gaat. en bovendien, jij vindt dit, maar het meerendeel van de wereldwijde dance fans niet. armin is gewoon echt een heel erg goede dj als je ziet wat hij allemaal bereikt, en hoe populair hij is. daar kan ti?sto op dit moment echt niet aan tippen hoor.?armin verdient dit gewoon dik.
Ilja    posted on 28-03-2010 14:32
Tiesto zie veel meer, Tiesto's platen zijn veel lekkerder, en zo'n beetje alle zangers en zangeressen ( international ) werken veel liever met tiesto dan met dat geval uit Leiden.
AdenFarleigh    posted on 28-03-2010 14:40
Poster: Ilja
Tiesto zie veel meer, Tiesto's platen zijn veel lekkerder, en zo'n beetje alle zangers en zangeressen ( international ) werken veel liever met tiesto dan met dat geval uit Leiden.

Dat zijn platen 'lekkerder' zijn is maar een kwestie van smaak, en het grote publiek koos die van Armin. Net zoals het er dus ook niet om gaat welke artiesten de voorkeur geven aan Tiesto of Armin, het is een publieksprijs.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Xurion    posted on 28-03-2010 14:42
Poster: AdenFarleigh

Dat zijn platen 'lekkerder' zijn is maar een kwestie van smaak, en het grote publiek koos die van Armin. Net zoals het er dus ook niet om gaat welke artiesten de voorkeur geven aan Tiesto of Armin, het is een publieksprijs.

Ben ik mee eens. Het was natuurlijk wel te verwachten dat Armin deze prijs zou winnen. In totaal heeft hij 6 awards gekregen ook voor zijn label (armada music).
FML    posted on 28-03-2010 14:46
die prijs is tog iets achterlijks , het zou een " sommige mensen vinden armen de beste dj van de wereld prijs " moeten zijn.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Xurion    posted on 28-03-2010 15:02
Poster: Luni-B
die prijs is tog iets achterlijks , het zou een " sommige mensen vinden armen de beste dj van de wereld prijs " moeten zijn.

Cool je hebt eigenlijk wel gelijk! Ze hebben mij niet om mijn menig gevraagd...
Basrose    posted on 28-03-2010 16:14
Ik vind het wel verdient. Hij werkt er hard voor! De meningen kunnen altijd verdeelt zijn maar dat blijf je altijd houden ongeacht wie er wint. En als je vind dat de prijs nergens op gebaseerd is vraag ik me af waarom je?je er zo druk over maakt.
T-to-the-J    posted on 28-03-2010 16:21
Poster: -FLoriZ-
Ik vind trance een ongelofelijke k*tstijl en ik vind Armin ook een waardeloze dj. Ik zie liever bijvoorbeeld John Gaiser of Brennan Heart ( 2 verschillende stijlen maar wel top-dj's ) winnen, maarja, aangezien minimal en hardstyle niet populair genoeg zijn gaat dat nooit gebeuren.

Helemaal mee eens, laat paul elstak maar winnenCool

Armin is inderdaad als DJ volledig waardeloos, maar Armin als producer... Diep respect!
Winston    posted on 28-03-2010 16:55
Dit soort topics vindt ik niet goed. Altijd worden gerespecteerde DJ's door het slijk gehaald.

Ieder weet dat dit soort lijstjes niet de beste DJ ter wereld zichtbaar maakt, maar de populairste qua internet aanhang.
Tic Toc
T-to-the-J    posted on 28-03-2010 16:56
NVM
User edit by T-to-the-J on 28-03-2010 @ 16:57:17 (100%)
LilQuint    posted on 28-03-2010 18:47
Gefeliciteerd!

Hoeveelste is Chuckie geworden? Of weet niemand dat?
funk-m    posted on 28-03-2010 18:49
Poster: LilQuint
Gefeliciteerd!

Hoeveelste is Chuckie geworden? Of weet niemand dat?

Dat is ook mijn vraag CHUCKIE !!
BennoRevelli    posted on 28-03-2010 18:52
Poster: Winston
Dit soort topics vindt ik niet goed. Altijd worden gerespecteerde DJ's door het slijk gehaald.

Ieder weet dat dit soort lijstjes niet de beste DJ ter wereld zichtbaar maakt, maar de populairste qua internet aanhang.

Absoluut gelijk!
Ik ben echt een hele grote liefhebber van zowel Armin als Tiesto, maar om nou dj's onderuit te gaan halen bijvoorbeeld..

Hun hebben tenminste iets grootst bereikt, velen van ons nog niet, dus misschien mogen we daar ook eens een voorbeeld aan nemen.

Voor de rest is het een kwestie van smaken verschillen,
Maar de juiste instelling naar mij idee is om elke DJ die zoiets gepresteerd heeft te respecteren..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
MCO    posted on 28-03-2010 18:54
Chuckie staat op nummer 72
Dolivieira    posted on 28-03-2010 18:57
Jullie hebben toch internet. Raadpleeg die lijst dan. Dan weet je gelijk wie waar geeindigt is. Ik weet het niet want die lijst heeft voor mij geen waarde. Dus zoek ik hem ook niet op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bvanleeuwen    posted on 28-03-2010 18:57
Poster: Lucalicious
serieuz ilja, jij weet echt niet waar je het over hebt! armin heeft echt wel een eigen sound ontwikkeld, heel anders dan die van ti?sto. tiesto maakt namelijk meer tech/trance, armin maakt puur trance, die vaak meer richting house gaat. en bovendien, jij vindt dit, maar het meerendeel van de wereldwijde dance fans niet. armin is gewoon echt een heel erg goede dj als je ziet wat hij allemaal bereikt, en hoe populair hij is. daar kan ti?sto op dit moment echt niet aan tippen hoor.?armin verdient dit gewoon dik.

Daar ben ik het dus echt niet mee eens. Dont get me wrong, Ik ben een diehard Tiesto fan.
Armin is veel duidelijker een trance dj (momenteel) waarbij Tiesto met nieuwe andere stylen aan het experimenteren is. Dus tiesto gaat meer richting house enzo.
Bvanleeuwen    posted on 28-03-2010 18:57
En inderdaad: het is een kwestie van smaak.
thomassmith    posted on 28-03-2010 19:35
Allemaal chuckie geile mensen hier op djr, maja hij valt in het niets bij armin natuurlijk.
BennoRevelli    posted on 28-03-2010 19:48
Poster: thomassmith
Allemaal chuckie geile mensen hier op djr, maja hij valt in het niets bij armin natuurlijk.

Als je het statistisch bekijkt geef ik je gelijk, dat is gewoon een feit

Maar dan weer,? het is ook een kwestie van je eigen persoonlijke smaak en/of mening.
Ik heb gewoon respect voor alle dj's en ga niet zeggen dat de ene beter is dan de ander.

|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||

229 Users online: 124 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 81.002
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.039