Poster: Ilja
Tiesto zie veel meer, Tiesto's platen zijn veel lekkerder, en zo'n beetje alle zangers en zangeressen ( international ) werken veel liever met tiesto dan met dat geval uit Leiden.
Poster: AdenFarleigh
Dat zijn platen 'lekkerder' zijn is maar een kwestie van smaak, en het grote publiek koos die van Armin. Net zoals het er dus ook niet om gaat welke artiesten de voorkeur geven aan Tiesto of Armin, het is een publieksprijs.
Poster: Luni-B
die prijs is tog iets achterlijks , het zou een " sommige mensen vinden armen de beste dj van de wereld prijs " moeten zijn.
Poster: -FLoriZ-
Ik vind trance een ongelofelijke k*tstijl en ik vind Armin ook een waardeloze dj. Ik zie liever bijvoorbeeld John Gaiser of Brennan Heart ( 2 verschillende stijlen maar wel top-dj's ) winnen, maarja, aangezien minimal en hardstyle niet populair genoeg zijn gaat dat nooit gebeuren.
Poster: LilQuint
Gefeliciteerd!
Hoeveelste is Chuckie geworden? Of weet niemand dat?
Poster: Winston
Dit soort topics vindt ik niet goed. Altijd worden gerespecteerde DJ's door het slijk gehaald.
Ieder weet dat dit soort lijstjes niet de beste DJ ter wereld zichtbaar maakt, maar de populairste qua internet aanhang.
Poster: Lucalicious
serieuz ilja, jij weet echt niet waar je het over hebt! armin heeft echt wel een eigen sound ontwikkeld, heel anders dan die van ti?sto. tiesto maakt namelijk meer tech/trance, armin maakt puur trance, die vaak meer richting house gaat. en bovendien, jij vindt dit, maar het meerendeel van de wereldwijde dance fans niet. armin is gewoon echt een heel erg goede dj als je ziet wat hij allemaal bereikt, en hoe populair hij is. daar kan ti?sto op dit moment echt niet aan tippen hoor.?armin verdient dit gewoon dik.
Poster: thomassmith
Allemaal chuckie geile mensen hier op djr, maja hij valt in het niets bij armin natuurlijk.