financiële crisis (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

funk-m    posted on 27-03-2010 16:57
Hey mede DJ?s ?Mijn vraag aan jullie is hebben jullie er last van, Van de financi?le crisis?Gr DJ Funk M

What do you think about financiële crisis ??

Vote :   

ArCee    posted on 03-04-2010 21:14
Kappuh dudes, dit gaat nergens meer over!! Cool
RiX    posted on 03-04-2010 21:24
Idd... hoe jullie een topic om zeep kunnen helpen. De ??n typt een bericht als een smsje zonder zijn Nederlands te controleren, de ander reageert impulsief zonder na te denken wat de consequenties zouden kunnen zijn...

Alles goed en wel, maar:

1. Ga elkaar niet lopen afzeiken hier, dat gebeurt al genoeg!
2. Hou dit forum informatief en als iemand naast de pot pist, leer hem dan op een positieve manier mikken! Happy, laughing
dacuba    posted on 03-04-2010 22:28
Poster: ArCee
Beetje nadenken voor je dit soort uitlatingen doet. iemand kan zijn booth bij elkaar gespaart en gekocht hebben in een goede tijd met werk en stabiel inkomen. Dat kon nu wel eens over zijn. Baan weg, rekeningen dienen betaald te worden, en dan is huur/hypotheek, gas, water en licht, eten en medische zorg toch echt iets wat voor een ionternet verbinding komt.
Daarbij is mijn bericht gericht aan deejays ook in andere landen en die zouden zomaar in een hele andere situatie kunnen zitten als wij hier in nederland. Niet overal zijn zaken even goed geregeld kerel, dus ff nadenken voor je zoiets zegt Cool
Beetje te simpel en onnadenkend.

Naja, ik had wel zo'n reactie verwacht. Ik nam ook niet echt de moeite om mijn standpunt uit te leggen. Wat ik bedoel is, wanneer internet als een basisbehoefte gezien wordt (achter de behoeftes die jij al zei), vraag ik me af waarom iemand dat als een reden zou aangeven. Hetzelfde als een Mercedes voor de deur hebben staan en dan zeggen dat de benzine te duur is en je niet meer de baan op komt, iets in die aard. Als je het dan toch z? moeilijk hebt, is toch een DJ-booth een van de eerste luxeproducten die je verkoopt neem ik aan? (voor je een 10 euro / maand internetabbo opzegt).

Voor de wijsneuzen, wacht maar tot je zelf je rekeningetjes moet betalen, dan snap je wel dat mijn standpunt niet zo'n dikke onzin Happy, laughing
Helioxx    posted on 03-04-2010 22:35
Poster: dacuba

Voor de wijsneuzen, wacht maar tot je zelf je rekeningetjes moet betalen, dan snap je wel dat mijn standpunt niet zo'n dikke onzin Happy, laughing

M.a.w. Arcee moet zijn rekeningen niet zelf betalen? Aangezien hij het is die er echt op reageerde?
ZO Arcee, jij boft wel dan!
dacuba    posted on 03-04-2010 22:36
Leg me geen woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb. Winking my eye
Helioxx    posted on 03-04-2010 22:40
Hoe moet ik die zin dan wel interpreteren?
Tekhead    posted on 03-04-2010 23:58
wel wel, dan was mijn crisis chat met djadmin vriendelijker en interessanter, geen op de man spelen, en geen geruzie, kom op guy's hou het sportief
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 05-04-2010 17:37

Naja, ik had wel zo'n reactie verwacht. Ik nam ook niet echt de moeite om mijn standpunt uit te leggen. Wat ik bedoel is, wanneer internet als een basisbehoefte gezien wordt (achter de behoeftes die jij al zei), vraag ik me af waarom iemand dat als een reden zou aangeven. Hetzelfde als een Mercedes voor de deur hebben staan en dan zeggen dat de benzine te duur is en je niet meer de baan op komt, iets in die aard. Als je het dan toch z? moeilijk hebt, is toch een DJ-booth een van de eerste luxeproducten die je verkoopt neem ik aan? (voor je een 10 euro / maand internetabbo opzegt).

Onzin Ducuba, nu probeer je wel wijs over te komen, maar je doet het tegenovergestelde.

Jij kan absoluut niet inschatten en be(ver)oordelen, ik trouwens evenmin, ?waarom iemand het ene wel doet, en het andere niet. Als je internet opzeggen, misschien met wat andere luxe abbo's, voor jouw de manier is om de maand door te komen, dan is dat toch prima. Daarbij, het is een keuze van iemand. Opzeggen kan makkelijker zijn als iets verkopen waar je hard voor gewerkt hebt, en misschien emotioneel aan verbonden bent?
Wat voor de 1 een oplossing kan zijn, hoeft voor een ander weer net niet te werken.
Ook kunnen wij geen situaties inschatten van hoe de dingen gaan in de landen om ons heen.
Ik zou ook echt eerst andere dingen proberen voor elkaar te krijgen, andere oplossingen zoeken?voor mijn booth eruit ging, daar ben ik heel eerlijk in.

Ik denk, maar dat is een gokje, dat ik mijn rekeningen al iets langer betaal als jij dus dat gaat nergens over. Iedereen die persoonlijk word geraakt door de crises zal daar op zijn eigen manier mee omgaan en keuzes in moeten maken. Ik kan je alleen wel zeggen, als ik zo hoor wat een volgende regering hier straks allemaal wil doorvoeren om de bezuinigingen er doorheen te krijgen, blijf dan vooral in Brazielie zitten, je mist hier heel errug weinig Cool
Dolivieira    posted on 05-04-2010 20:11

Idd onzin, ik heb diepe schulden gekend. Ben door een diepe dal gegaan. Maar een ding mijn DJBooth verkopen no way, Nu niet, Nooit niet. Heb deze altijd buiten schot kunnen houden. Geen deurwaarder die daar beslag op kon leggen. Maar heb het nu redelijk goed. En schulden zijn weg. En heb al mijn DJ spullen nog. Mijn DJ booth is een deel van mijn leven, geld ook voor een vrouw.Neem je mij dan heb je een DJ er bij.?Die laat ik niet afpakken of verkopen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 05-04-2010 @ 23:13:39 (5%)
FML    posted on 05-04-2010 23:08
heb weer al genoeg gedoneert , aantal boetes, Verzekering bla bla
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 06-04-2010 16:00
GELUKKIGE VERJAARDAG DENNIS, Maak er nog een fijne dag van.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
hoppie    posted on 06-04-2010 16:21
van mij ook felicitaties, nog vele jarenCool
Question everything
User edit by hoppie on 06-04-2010 @ 16:22:08 (100%)
qntr0l    posted on 06-04-2010 16:41
Poster: djdolivieira

Idd onzin, ik heb diepe schulden gekend. Ben door een diepe dal gegaan. Maar een ding mijn DJBooth verkopen no way, Nu niet, Nooit niet. Heb deze altijd buiten schot kunnen houden. Geen deurwaarder die daar beslag op kon leggen. Maar heb het nu redelijk goed. En schulden zijn weg. En heb al mijn DJ spullen nog. Mijn DJ booth is een deel van mijn leven, geld ook voor een vrouw.Neem je mij dan heb je een DJ er bij.?Die laat ik niet afpakken of verkopen.

Even een algemene vraag aan jou. Vat dit totaal niet negatief op, maar kan je proberen op je zinsopbouw te letten? Ik moest deze post drie keer doorlezen voordat ik 'm volledig snapte. De info die je geeft is vaak kloppend en goed bruikbaar. Echter snap ik het soms niet direct omdat je zinsopbouw af en toe ongelukkig is. Hierdoor kunnen andere members je post verkeerd interpeteren.

Zie dit niet als gezeik, maar als opbouwende kritiek. Zo maak je het voor (in ieder geval mij, maar ook) members net iets makkelijker Cool.

En BTW: CONGRATS KEREL! Cool
Dolivieira    posted on 06-04-2010 21:48
Poster: qntr0l

Even een algemene vraag aan jou. Vat dit totaal niet negatief op, maar kan je proberen op je zinsopbouw te letten? Ik moest deze post drie keer doorlezen voordat ik 'm volledig snapte. De info die je geeft is vaak kloppend en goed bruikbaar. Echter snap ik het soms niet direct omdat je zinsopbouw af en toe ongelukkig is. Hierdoor kunnen andere members je post verkeerd interpeteren.

Zie dit niet als gezeik, maar als opbouwende kritiek. Zo maak je het voor (in ieder geval mij, maar ook) members net iets makkelijker Cool.

En BTW: CONGRATS KEREL! Cool

Ja inderdaad. Dat het is omdat ik soms met te veel dingen te gelijk bezig ben. Maar zoals ik al zei. Heb echt?8 jaar geleden diep in de schulden gezeten. Heb daar hard voor moeten werken om er uit te komen. maar had toen al een DJ booth. Maar geen haar op mijn hooft die toen zei dat ik mijn booth moest verkopen om mijn schulden te betalen. Emotionele waarden heet dat. ?En tnkx voor de felicitaties
User edit by Dolivieira on 06-04-2010 @ 21:48:47 (3%)
Tomazos    posted on 07-04-2010 00:47
nou,

ik heb nog nooit 'crisis' gehad,

maar sinds vandaag wel!!

Tmobile had een fout gemaakt met mijn facturen (zeiden ze altijd), en nu kreeg ik dus te horen dat ik even 800 eu op moet hoesten, (fout in familie pakket),

en kreeg ook nog een brief van unive of ik even 405 eu wil terug betalen die zei OOOIT in december verkeerd gestort hadden (was niet voor mij bedoeld)

en dan OOK nog even 308 eu wegenbelasting.. allemaal op 1 dag, lekker he

allemaal even zelf gebelt en betalings regelingen getroffen enzo..
dus dat komt wel goed hoop ik

heb er alleen geen rekening mee gehouden dus word even harder werken nu.. en de plannen die ik had om voor te sparen worden dus even uitgestelt Unhappy

heb ook even rond gebelt voor 'klusjes' aangezien ik tot nu toe alleen dj werk deed en niet van 9 tot 5 voor een baas werk, dus even wat bij verdienen om van deze ellende af te komen

lekker allemaal.. Kut tmobile!
(oja.. kreeg wel 55 eu terug gestort voor die 10000x dat ik hun gebelt heb vanaf 2 januari)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Laidback    posted on 07-04-2010 01:18
Poster: Tomazos
?Kut tmobile!
(oja.. kreeg wel 55 eu terug gestort voor die 10000x dat ik hun gebelt heb vanaf 2 januari)

Ik ben al een jaar met ze aan het vechten (via Lindorf) omdat ik in me Orange tijd 3 jaar geleden een rekening niet betaald zou hebben.. maar ik kon toen wel verlengen naar T-Mobile, en heb nooit wat gehoord van orange.. tot vorig jaar, huppa.. aanmaning van 1850 euro op de mat, (t-mobile) of ik even binnen 5 dagen wou cashen!.. (EVEN) .. abbo is stop gezet en moest alle komende maanden maar even af betalen, door een fout in hun administratie..

heb het allemaal netjes betaald en ben blij dat ik van die fl*kkers af ben!.. ?toch loopt het advocaten kantoor er nog steeds achteraan te hameren!

ik heb gelijk, en ik zal gelijk krijgen! (en dan gaat het mij nog niet eens zo zeer om die 1850 euro)

het lelijke is dat ik door HUN fout bij het BKR een negatieve melding heb.

ingeschreven sta bij PREVENTEL, kan dus de komende tijd geen nieuwe abbonomenten afsluiten, bij geen enkele aanbieder..

heerlijk!

wat was ik blij dat ik nog een Vodafone abbo er naast had lopen..
User edit by Laidback on 07-04-2010 @ 01:20:43 (37%)
Dolivieira    posted on 07-04-2010 03:34
Dat is shit. Maar welkom op de Wereld.
dacuba    posted on 07-04-2010 04:56
Abbo's zijn altijd een gezeik. Heb in 6 jaar altijd een pre-paid GSM gebruikt, m'n moeder was nu overgestapt door een of andere promotie en kon haar GSM weer een week of 2 niet gebruiken. Altijd van dat soort gezeik.
FML    posted on 07-04-2010 08:29
Poster: Laidback
het lelijke is dat ik door HUN fout bij het BKR een negatieve melding heb.

ingeschreven sta bij PREVENTEL, kan dus de komende tijd geen nieuwe abbonomenten afsluiten, bij geen enkele aanbieder..

Je kan nu geen enkele lening afsluiten, Je kan orange aansprakelijk stellen voor de doorlopende schade indien de fout dus daadwerkelijk bij hun zat. Uit de BKR komen is vrijwel onmogelijk " taboe ". grote kans dat je rest van je leven daar dus problemen mee krijg.

Je moet bkr SCHRIFTELIJK melden dat er een geschill is en dat het altijd al betaald is geweest.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tomazos    posted on 08-04-2010 12:20
Poster: Laidback

Ik ben al een jaar met ze aan het vechten (via Lindorf)....

met die lindorf ben ik nu ook bezig idd,

dit was me 3e jaar tmobile, en zodra ik er vanaf ben echt niet meer! (van tmobile)

die lindorf deed bij mij wel aardig, omdat ik zelf naar hun heb gebelt ipv dat tmobile dat heeft moeten doen..

ze gaan mij een offerte sturen, en als ik daarmee akkoord ga betalen hun in 1 keer mijn rekening, en betaal ik hun in stapjes terug.

maargoed, nooit meer dus!

gaat mij er alleen maar om, dat ik niet 1 van die 10.0000 jongeren wil worden die met 'schulden' zit.. die alles laten liggen van 'ach komt wel' en dan later in Schuldhulp zitten of gezocht worden door allerlei instanties

ben in totaal 5 uur aan het bellen geweest, maar wel voor elkaar gekregen zo om er netjes vanaf te komen met Tmobile en Unive..

en dit soort gezeik heb ik alleen maar omdat een paar organisaties te laat uitbetalen en ik dan met hoge aanmaningen zit van maandelijkse lasten..

maja, paar keer minder tanken en het komt wel goed zoHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

261 Users online: 106 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 171.303
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.218

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use