Poster: ArCee
Beetje nadenken voor je dit soort uitlatingen doet. iemand kan zijn booth bij elkaar gespaart en gekocht hebben in een goede tijd met werk en stabiel inkomen. Dat kon nu wel eens over zijn. Baan weg, rekeningen dienen betaald te worden, en dan is huur/hypotheek, gas, water en licht, eten en medische zorg toch echt iets wat voor een ionternet verbinding komt.
Daarbij is mijn bericht gericht aan deejays ook in andere landen en die zouden zomaar in een hele andere situatie kunnen zitten als wij hier in nederland. Niet overal zijn zaken even goed geregeld kerel, dus ff nadenken voor je zoiets zegt
Beetje te simpel en onnadenkend.
Poster: dacuba
Voor de wijsneuzen, wacht maar tot je zelf je rekeningetjes moet betalen, dan snap je wel dat mijn standpunt niet zo'n dikke onzin
Naja, ik had wel zo'n reactie verwacht. Ik nam ook niet echt de moeite om mijn standpunt uit te leggen. Wat ik bedoel is, wanneer internet als een basisbehoefte gezien wordt (achter de behoeftes die jij al zei), vraag ik me af waarom iemand dat als een reden zou aangeven. Hetzelfde als een Mercedes voor de deur hebben staan en dan zeggen dat de benzine te duur is en je niet meer de baan op komt, iets in die aard. Als je het dan toch z? moeilijk hebt, is toch een DJ-booth een van de eerste luxeproducten die je verkoopt neem ik aan? (voor je een 10 euro / maand internetabbo opzegt).
Voor de wijsneuzen, wacht maar tot je zelf je rekeningetjes moet betalen, dan snap je wel dat mijn standpunt niet zo'n dikke onzin
Naja, ik had wel zo'n reactie verwacht. Ik nam ook niet echt de moeite om mijn standpunt uit te leggen. Wat ik bedoel is, wanneer internet als een basisbehoefte gezien wordt (achter de behoeftes die jij al zei), vraag ik me af waarom iemand dat als een reden zou aangeven. Hetzelfde als een Mercedes voor de deur hebben staan en dan zeggen dat de benzine te duur is en je niet meer de baan op komt, iets in die aard. Als je het dan toch z? moeilijk hebt, is toch een DJ-booth een van de eerste luxeproducten die je verkoopt neem ik aan? (voor je een 10 euro / maand internetabbo opzegt).
Poster: djdolivieira
Idd onzin, ik heb diepe schulden gekend. Ben door een diepe dal gegaan. Maar een ding mijn DJBooth verkopen no way, Nu niet, Nooit niet. Heb deze altijd buiten schot kunnen houden. Geen deurwaarder die daar beslag op kon leggen. Maar heb het nu redelijk goed. En schulden zijn weg. En heb al mijn DJ spullen nog. Mijn DJ booth is een deel van mijn leven, geld ook voor een vrouw.Neem je mij dan heb je een DJ er bij.?Die laat ik niet afpakken of verkopen.
Poster: qntr0l
Even een algemene vraag aan jou. Vat dit totaal niet negatief op, maar kan je proberen op je zinsopbouw te letten? Ik moest deze post drie keer doorlezen voordat ik 'm volledig snapte. De info die je geeft is vaak kloppend en goed bruikbaar. Echter snap ik het soms niet direct omdat je zinsopbouw af en toe ongelukkig is. Hierdoor kunnen andere members je post verkeerd interpeteren.
Zie dit niet als gezeik, maar als opbouwende kritiek. Zo maak je het voor (in ieder geval mij, maar ook) members net iets makkelijker.
En BTW: CONGRATS KEREL!
Poster: Tomazos
?Kut tmobile!
(oja.. kreeg wel 55 eu terug gestort voor die 10000x dat ik hun gebelt heb vanaf 2 januari)
Poster: Laidback
het lelijke is dat ik door HUN fout bij het BKR een negatieve melding heb.
ingeschreven sta bij PREVENTEL, kan dus de komende tijd geen nieuwe abbonomenten afsluiten, bij geen enkele aanbieder..
Poster: Laidback
Ik ben al een jaar met ze aan het vechten (via Lindorf)....
met die lindorf ben ik nu ook bezig idd,
dit was me 3e jaar tmobile, en zodra ik er vanaf ben echt niet meer! (van tmobile)
die lindorf deed bij mij wel aardig, omdat ik zelf naar hun heb gebelt ipv dat tmobile dat heeft moeten doen..
ze gaan mij een offerte sturen, en als ik daarmee akkoord ga betalen hun in 1 keer mijn rekening, en betaal ik hun in stapjes terug.
maargoed, nooit meer dus!
gaat mij er alleen maar om, dat ik niet 1 van die 10.0000 jongeren wil worden die met 'schulden' zit.. die alles laten liggen van 'ach komt wel' en dan later in Schuldhulp zitten of gezocht worden door allerlei instanties
ben in totaal 5 uur aan het bellen geweest, maar wel voor elkaar gekregen zo om er netjes vanaf te komen met Tmobile en Unive..
en dit soort gezeik heb ik alleen maar omdat een paar organisaties te laat uitbetalen en ik dan met hoge aanmaningen zit van maandelijkse lasten..
maja, paar keer minder tanken en het komt wel goed zo
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.