financiële crisis (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

funk-m    posted on 27-03-2010 16:57
Hey mede DJ?s ?Mijn vraag aan jullie is hebben jullie er last van, Van de financi?le crisis?Gr DJ Funk M

What do you think about financiële crisis ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 02-04-2010 13:28
Poster: Luni-B

super bedankt voor de informatie wie weet heb ik er ooit nog is wat aan als ik ooit naar toe ga Cool

Dus als je nooit naar Dubai gaat of naar de VAE heb je er niks mee te maken ? Ga maar snel verder studeren aan ICT / Techniek !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
XMatiC    posted on 02-04-2010 13:33
Ik heb er zelf geen last van maar landen zoals griekenland , dubai ect. wel
www.youtube.com/LennertDJ
ArCee    posted on 02-04-2010 13:44
Poster: dacuba
''..or have no internet access anymore..''

Dus je hebt dan w?l geld voor een DJ-booth maar geen geld voor internet? Dan ben je niet goed wijs imho.

Beetje nadenken voor je dit soort uitlatingen doet. iemand kan zijn booth bij elkaar gespaart en gekocht hebben in een goede tijd met werk en stabiel inkomen. Dat kon nu wel eens over zijn. Baan weg, rekeningen dienen betaald te worden, en dan is huur/hypotheek, gas, water en licht, eten en medische zorg toch echt iets wat voor een ionternet verbinding komt.
Daarbij is mijn bericht gericht aan deejays ook in andere landen en die zouden zomaar in een hele andere situatie kunnen zitten als wij hier in nederland. Niet overal zijn zaken even goed geregeld kerel, dus ff nadenken voor je zoiets zegt Cool
Beetje te simpel en onnadenkend.
FML    posted on 02-04-2010 16:00
Poster: DJADMIN

Dus als je nooit naar Dubai gaat of naar de VAE heb je er niks mee te maken ? Ga maar snel verder studeren aan ICT / Techniek !!

Lol en wat zou ik dan moeten leren meneer de Doctor anders in alles.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 02-04-2010 @ 16:01:58 (25%)
RiX    posted on 02-04-2010 16:03
Doctor anders? hahaha
FML    posted on 02-04-2010 16:08
docandus kennen we al dus wat anders.

dat gezeur van mensen die denken dat ze het allemaal zo goed weten en anderen gaan vertellen dat ze nog is terug in de boeken moeten. zonder 1 argument er van. Slim voordoen kan iedereen hoor. voel je dus echt niet zo speciaal.
User edit by FML on 02-04-2010 @ 16:11:00 (100%)
Helioxx    posted on 02-04-2010 17:02
Poster: ArCee

Beetje nadenken voor je dit soort uitlatingen doet.(...)te simpel en onnadenkend.

Perfecte omschrijving van Dacuba Winking my eye
DJADMIN    posted on 02-04-2010 21:53
docandus kennen we al dus wat anders.

dat gezeur van mensen die denken dat ze het allemaal zo goed weten en anderen gaan vertellen dat ze nog is terug in de boeken moeten. zonder 1 argument er van. Slim voordoen kan iedereen hoor. voel je dus echt niet zo speciaal.

Lees eens even mijn vorige posts in mijn topic...dan zou je weten dat zowel Rodger als ook ik voldoende kennis van zaken hebben. En aangezien jouw bijdrage in dit topic bijna nihil is...zou ik maar eens lezen als ik jou was, in plaats van zoon nutteloze posts te dumpen, en zekeeer als je me linkt aan een ''docter anders''.
User edit by DJADMIN on 02-04-2010 @ 21:54:15 (4%)
Helioxx    posted on 02-04-2010 22:08
Nu hadden we ( jullie vooral) een deftige discussie, komt er toch weer iemand moeilijk doen :p
JollyJunkie    posted on 02-04-2010 22:13
Poster: MichaelH

Perfecte omschrijving van Dacuba Winking my eye

Zou je niet meer persoonlijk willen aanvallen?
Ik deed het op de vorige pagina ook en ik zie nu in dat ik het beter niet had kunnen doen, hier komt namelijk vaak ruzie van Winking my eye
Helioxx    posted on 02-04-2010 22:16
ik bevestig alleen maar :p
Anyway, zal er op letten Winking my eye
FML    posted on 02-04-2010 22:43

Lees eens even mijn vorige posts in mijn topic...dan zou je weten dat zowel Rodger als ook ik voldoende kennis van zaken hebben. En aangezien jouw bijdrage in dit topic bijna nihil is...zou ik maar eens lezen als ik jou was, in plaats van zoon nutteloze posts te dumpen, en zekeeer als je me linkt aan een ''docter anders''.

Toch niet zo moeilijk voldoende kennis van zaken hebben , google is your friend. denk je dat wij mede DJ's zitten te wachten wat er in dubai speelt? Jullie zijn ver van de TS vraag afgegaan. Waarom wil je je eigen voordoen dat JIJ het meeste verstand van de economie hebt. ben je zo geslaagd in het bedrijfs leven?
Helioxx    posted on 02-04-2010 22:57
Mij intresseerde het zeker!
FML    posted on 02-04-2010 23:27

wat intereseerde je ,andere leden afbeken? Sarcastme is ver te zoeken hier , en toen krijg ik ook te horen dat ik nodig moest studeren.

super bedankt voor de informatie wie weet heb ik er ooit nog is wat aan als ik ooit naar toe ga Cool

beter gaat dit topic opslot er zijn hier al genoeg leden afgebekt.
User edit by FML on 02-04-2010 @ 23:29:22 (40%)
Helioxx    posted on 02-04-2010 23:32
Dat je moet studeren etc, is inderdaad grof. Dat intresseerd me dan ook voor geen meter. & als het van mij zou komen, mijn excuses. Maar het is toch intressant om wat te leren of economie in het algemeen? en zeker van een stad die momenteel wel de hoofdstad van de wereld lijkt ( ja, dit is voor interpretatie vatbaar :p)
FML    posted on 02-04-2010 23:39
Daar stem ik zeker in mee , maar of dat dit topic daar de plek voor is. ts lijkt mij meer te doelen ofdat je wat van de crisis merkt ivm met dj'en drive in shows. of persoonlijk mischien werk. dit is wat verder gegaan en werd specifiek over dubai.
DJADMIN    posted on 03-04-2010 10:55

Toch niet zo moeilijk voldoende kennis van zaken hebben , google is your friend. denk je dat wij mede DJ's zitten te wachten wat er in dubai speelt? Jullie zijn ver van de TS vraag afgegaan. Waarom wil je je eigen voordoen dat JIJ het meeste verstand van de economie hebt. ben je zo geslaagd in het bedrijfs leven?

Google is your best friend ??
Ga maar eens die infromatie van Rodger en mij na-googlen...eens kijken wat je vind.
En door het Dubai verhaal wilde ik een effectieve bijdrage leveren aan het topic, de financiele crisis.?
En vanuit mijn ervaring, kennis en expertise geef ik daar een reactie op.?
En dat is geen sarcastme

Wanneer jij je er dan zo mee gaat bemoeien, vraag ik je inderdaad om eens je studie boeken open te slaan, of gewoon na te denken voor je iets post. Heeft niks met afbranden te maken, maar mijn moeder zei altijd ''als je ergens niets van weet, kun je er beter over zwijgen''.?

Tekhead    posted on 03-04-2010 17:36
Daar stem ik zeker in mee , maar of dat dit topic daar de plek voor is. ts lijkt mij meer te doelen ofdat je wat van de crisis merkt ivm met dj'en drive in shows. of persoonlijk mischien werk. dit is wat verder gegaan en werd specifiek over dubai.

So What ? Blijkbaar hebben enkele er wat aan gehad dus is dit voo DJADMIN en mezelf een geslaagde topic geweest, Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJADMIN    posted on 03-04-2010 18:21
Poster: Tekhead

So What ? Blijkbaar hebben enkele er wat aan gehad dus is dit voo DJADMIN en mezelf een geslaagde topic geweest, Cool

Rodger, noem me maar Rick in 't vervolg Winking my eye
Tekhead    posted on 03-04-2010 18:49
Ok Rick Astley Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Helioxx    posted on 03-04-2010 18:51
DjAdmin, is Meneer Jansen ook goed? ^^
MaximDJ    posted on 03-04-2010 18:54
Poster: dacuba
''..or have no internet access anymore..''

Dus je hebt dan w?l geld voor een DJ-booth maar geen geld voor internet? Dan ben je niet goed wijs imho.

1 vraag aan jou: Heb jij in die 600nogwat posts van je OOIT wat nuttigs ?bijgedragen aan DJR?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
T-to-the-J    posted on 03-04-2010 18:55
JansenConfused Ik heb echt een hekel aan die naam, is namelijk afdelingleider onderbouw, degene die bepaalt of je wordt geschorst enzo...
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
FML    posted on 03-04-2010 19:50

Google is your best friend ??

Ga maar eens die infromatie van Rodger en mij na-googlen...eens kijken wat je vind.

En door het Dubai verhaal wilde ik een effectieve bijdrage leveren aan het topic, de financiele crisis.?

En vanuit mijn ervaring, kennis en expertise geef ik daar een reactie op.?

En dat is geen sarcastme

Wanneer jij je er dan zo mee gaat bemoeien, vraag ik je inderdaad om eens je studie boeken open te slaan, of gewoon na te denken voor je iets post. Heeft niks met afbranden te maken, maar mijn moeder zei altijd ''als je ergens niets van weet, kun je er beter over zwijgen''.?

Beter had je moeder je wat sociliteit geleerd. ikga echt geen discussie met jou voeren was ik eigelijk ook helemaal niet van plan. Je denkt dat je zo slim bent maar het leek meer op een programma kassa en radar waar ze ook maar met halve waarheden en onwaarheden komen. maar voor alsnog kan je nog steeds geen antwoorden geven op mijn vraag daarbij stop ik dus in dit topic te posten.

DJADMIN    posted on 03-04-2010 21:05
Beter had je moeder je wat sociliteit geleerd. ikga echt geen discussie met jou voeren was ik eigelijk ook helemaal niet van plan. Je denkt dat je zo slim bent maar het leek meer op een programma kassa en radar waar ze ook maar met halve waarheden en onwaarheden komen. maar voor alsnog kan je nog steeds geen antwoorden geven op mijn vraag daarbij stop ik dus in dit topic te posten.

A. Sociliteit ? Had ze me socialer moeten opvoeden ? Of hadden ze jou moeten leren spellen ?

B. Gelukkig kunen we d?t wel hard maken Winking my eye

295 Users online: 130 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 170.992
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.907