Poster: Luni-B
super bedankt voor de informatie wie weet heb ik er ooit nog is wat aan als ik ooit naar toe ga
Poster: dacuba
''..or have no internet access anymore..''
Dus je hebt dan w?l geld voor een DJ-booth maar geen geld voor internet? Dan ben je niet goed wijs imho.
Poster: DJADMIN
Dus als je nooit naar Dubai gaat of naar de VAE heb je er niks mee te maken ? Ga maar snel verder studeren aan ICT / Techniek !!
Poster: ArCee
Beetje nadenken voor je dit soort uitlatingen doet.(...)te simpel en onnadenkend.
docandus kennen we al dus wat anders.
dat gezeur van mensen die denken dat ze het allemaal zo goed weten en anderen gaan vertellen dat ze nog is terug in de boeken moeten. zonder 1 argument er van. Slim voordoen kan iedereen hoor. voel je dus echt niet zo speciaal.
Poster: MichaelH
Perfecte omschrijving van Dacuba
Poster: DJADMIN
Lees eens even mijn vorige posts in mijn topic...dan zou je weten dat zowel Rodger als ook ik voldoende kennis van zaken hebben. En aangezien jouw bijdrage in dit topic bijna nihil is...zou ik maar eens lezen als ik jou was, in plaats van zoon nutteloze posts te dumpen, en zekeeer als je me linkt aan een ''docter anders''.
Poster: DJADMINPoster: Luni-B
super bedankt voor de informatie wie weet heb ik er ooit nog is wat aan als ik ooit naar toe ga
Dus als je nooit naar Dubai gaat of naar de VAE heb je er niks mee te maken ? Ga maar snel verder studeren aan ICT / Techniek !!
Poster: Luni-BPoster: DJADMIN
Lees eens even mijn vorige posts in mijn topic...dan zou je weten dat zowel Rodger als ook ik voldoende kennis van zaken hebben. En aangezien jouw bijdrage in dit topic bijna nihil is...zou ik maar eens lezen als ik jou was, in plaats van zoon nutteloze posts te dumpen, en zekeeer als je me linkt aan een ''docter anders''.
Toch niet zo moeilijk voldoende kennis van zaken hebben , google is your friend. denk je dat wij mede DJ's zitten te wachten wat er in dubai speelt? Jullie zijn ver van de TS vraag afgegaan. Waarom wil je je eigen voordoen dat JIJ het meeste verstand van de economie hebt. ben je zo geslaagd in het bedrijfs leven?Google is your best friend ??Ga maar eens die infromatie van Rodger en mij na-googlen...eens kijken wat je vind.En door het Dubai verhaal wilde ik een effectieve bijdrage leveren aan het topic, de financiele crisis.?En vanuit mijn ervaring, kennis en expertise geef ik daar een reactie op.?En dat is geen sarcastmeWanneer jij je er dan zo mee gaat bemoeien, vraag ik je inderdaad om eens je studie boeken open te slaan, of gewoon na te denken voor je iets post. Heeft niks met afbranden te maken, maar mijn moeder zei altijd ''als je ergens niets van weet, kun je er beter over zwijgen''.?
Daar stem ik zeker in mee , maar of dat dit topic daar de plek voor is. ts lijkt mij meer te doelen ofdat je wat van de crisis merkt ivm met dj'en drive in shows. of persoonlijk mischien werk. dit is wat verder gegaan en werd specifiek over dubai.
Poster: Tekhead
So What ? Blijkbaar hebben enkele er wat aan gehad dus is dit voo DJADMIN en mezelf een geslaagde topic geweest,
Poster: dacuba
''..or have no internet access anymore..''
Dus je hebt dan w?l geld voor een DJ-booth maar geen geld voor internet? Dan ben je niet goed wijs imho.
Poster: DJADMINPoster: Luni-BPoster: DJADMIN
Google is your best friend ??
Ga maar eens die infromatie van Rodger en mij na-googlen...eens kijken wat je vind.
En door het Dubai verhaal wilde ik een effectieve bijdrage leveren aan het topic, de financiele crisis.?
En vanuit mijn ervaring, kennis en expertise geef ik daar een reactie op.?
En dat is geen sarcastme
Wanneer jij je er dan zo mee gaat bemoeien, vraag ik je inderdaad om eens je studie boeken open te slaan, of gewoon na te denken voor je iets post. Heeft niks met afbranden te maken, maar mijn moeder zei altijd ''als je ergens niets van weet, kun je er beter over zwijgen''.?
Beter had je moeder je wat sociliteit geleerd. ikga echt geen discussie met jou voeren was ik eigelijk ook helemaal niet van plan. Je denkt dat je zo slim bent maar het leek meer op een programma kassa en radar waar ze ook maar met halve waarheden en onwaarheden komen. maar voor alsnog kan je nog steeds geen antwoorden geven op mijn vraag daarbij stop ik dus in dit topic te posten.