Poster: Tekhead
Ze hebben het niet zo mooi geregeld, hebben teveel gedacht de Sky is the limit, en we doen maar voort, bouwen, bouwen en nog eens bouwen, ze mikken op de betere toeristen, en die zijn nu net weggebleven door o.a. de crisis. Hun grootheidswaanzin is nu gestopt net als bijna 65% van hun bouwprojecten, die niet opgestart of afgewerkt kunnen worden door gebrek aan cash. Hun opgespoten land in zee, zijn ook op 1 na, allemaal gedoemd om terug in zee te verdwijnen, door weer gebrek aan geld om dat te onderhouden, en regelmatig te stutten en op te spuiten, maar ook door slechte kwaliteit en gebrek aan ervaring. Als je dergelijke projecten laat uitvoeren door pipo's uit Timboekistan, is het wel spotgoedkoopp maar nooit een lang leven beschoren. Het is daar niet al rozegeur en maneschijn hoor.
Poster: dacuba
Heb jij ook cijfers / bronnen om dit te onderbouwen?
Poster: dacuba
Heb jij ook cijfers / bronnen om dit te onderbouwen?
Poster: MichaelH
staaat geen link Tek
Poster: JollyJunkie
Waarom zou Dacuba daar moeite voor moeten doen, Tekhead is degene die ons wilt overtuigen met bepaalde beweringen, dan kan hij toch ook best zelf de moeite nemen om bronnen te vermelden. Als hij tenminste geloofwaardig over wilt komen (niks persoonlijks hoor Tekhead, ben het gewoon niet helemaal eens met de reactie boven mij)
Poster: Flexii
Omdat de minderjarige jongentjes?zoals jij?hier, ook wel eens gewoon iets kunnen aannemen als een volwassen man wat zegt. Als iemand zo'n reply geeft kun je er dus vanuit gaan dat het klopt, als je dan nog te lui bent om het in te typen in google, tsja dan houdt het inderdaad op ja
Poster: Flexii
Omdat de minderjarige jongentjes?zoals jij?hier, ook wel eens gewoon iets kunnen aannemen als een volwassen man wat zegt. Als iemand zo'n reply geeft kun je er dus vanuit gaan dat het klopt, als je dan nog te lui bent om het in te typen in google, tsja dan houdt het inderdaad op ja
Poster: JollyJunkie
Probeer ik niet negatief over te komen, krijg ik dit soort denigrerende reacties : 'minderjarige jongetjes'
Ik wil best wat aannemen van 'volwassen mannen' maar (aangezien Tekhead zich ook uit door te zeggen dat hij het triest vind, uit ik me ook even) ik neem niet altijd zomaar iets van Tekhead aan aangezien ik vind dat zijn reacties soms nogal impulsief overkomen, en ik het totaal niet eens ben met zijn ideeen over bepaalde dingen. En de ideologie van iemand beinvloedt nou eenmaal wat diegene schrijft/post.
Ik blijf bij mijn standpunt, als een rechter een bewering maakt, en jij vraagt naar zijn bronnen, dan gaat hij er echt niet van uit dat je dan z'n bewering maar even moet googlen.
Poster: Luni-B
zie je wel dat the Crisis GRAP gezijk op leverdIk weet zeker dat een doc. anders economie persoon om ons zou lachen
kom op man tis een dj forum probeer niet slimmer te zijn , als je slim bent houd je mond en houd je oren open. Al ben je zo gespeciaaliseerd sta open voor alles dus wat een ander zegt kan dus ook wel eens waar zijn. En elkaars meningen zouden ook wel een beetje gerespecteerd mogen worden. Wil je tog slimmer zijn kom met argumenten..
Wat ander landen doen doet me vrij weining. zo heeft Nederland nog het minst last gehad van de crisis. mede doordat onze vetpot stiekem goed gevuld is.
Wat heeft jouw uitleg nu te maken met wat ik denk over bepaalde dingen, zoals politiek, en dat je daarin van mening verschilt met mij, is dan ook geen punt, maar dit gaat NIET over politieke mening of overtuiging, maar over keiharde realiteit, die bewijzen zijn er, en je kan daar niet omheen. Begrijp je de woorden ideologie en impulsief eigenlijk wel ? Denk je mss dat ik het mijn ideaal is, Dubai failliet ? En dat mijn antwoord een impulsieve reactie is op anderen hun post ? En als je mij beschuldigd van impulsief zijn, awel staaf je bewering dan ook maar eens, want dat zal ik op google niet vinden ! Blijf gerust bij je standpunt van je voorbeeld van een rechter zijn bewering, dat mooi aantoont dat je de klok wel ziet, maar de klepel niet weet hangen. Een rechter geeft geen eigen bewering, maar bepaald de strafmaat, en het is je advokaat die je belangen verdedigd, als je beschuldigd wordt van iets, en als je de rechter zijn bronnen gaat vragen, tja het strafwetboek he !
Trouwens, denk je dat wij ouderen, telkenmale wij een reactie geven of topic openen, eerst gaan googlen om verwaande en verwende jongens de link met bron(nen) te geven ? Als je ons niet geloofd, hang de luie niet uit en zoek zelf de bron(nen)
Ze hebben het niet zo mooi geregeld, hebben teveel gedacht de Sky is the limit, en we doen maar voort, bouwen, bouwen en nog eens bouwen, ze mikken op de betere toeristen, en die zijn nu net weggebleven door o.a. de crisis. Hun grootheidswaanzin is nu gestopt net als bijna 65% van hun bouwprojecten, die niet opgestart of afgewerkt kunnen worden door gebrek aan cash. Hun opgespoten land in zee, zijn ook op 1 na, allemaal gedoemd om terug in zee te verdwijnen, door weer gebrek aan geld om dat te onderhouden, en regelmatig te stutten en op te spuiten, maar ook door slechte kwaliteit en gebrek aan ervaring. Als je dergelijke projecten laat uitvoeren door pipo's uit Timboekistan, is het wel spotgoedkoopp maar nooit een lang leven beschoren. Het is daar niet al rozegeur en maneschijn hoor.
Over dat Dubai verhaal dat klopt wat waar Tekhead over heeft. Dat Dubai nog leeft is dank zei Abu Dhabi.
gelukkig is internet radio internet surfen bijna gratis
Poster: funk-m
Ey jongens. Ik vroeg alleen of jullie er last van hebben en nu maken jullie ruzie
Kom op zeg we zijn toch niet van die kleine kinderen hier.. of wel ??
Als je gedragen wilt als een klein kind doe het dan niet in deze Topic. A.u.b