Poster: DJADMIN
de ''crisis'', want zo noem ik 't liever niet.?
Poster: dacuba
Haha, onze econoom zal eens zeggen hoe de vork aan de steel zit. Ga toch spelen man..
Poster: greup
een beetje ondernemer kan hier wel doorheen komen. Ik zelf merk wel degelijk iets van de crisis,. maar er doorheen komen moet toch lukken
vooral in het kleine/budget sigment merk je er veel van.
Beste klanten op dit moment blijven toch de overheid en semi-overheid.
Poster: dacuba
Haha, onze econoom zal eens zeggen hoe de vork aan de steel zit. Ga toch spelen man..
Poster: MaximDJ
Meneer de econoom heeft gelijk. Ga jij maar spelen inderdaad. Wat dacht je van Inflatie, wisselkoersen, export e.d.
Poster: Tekhead
Wel, zeg jij dan eens hoe de vork in de steel zit ! Wat staan kritiek geven of anderen proberen belachelijk te maken kan zelfs de grootste idioot, maar een juiste omschrijving geven is wat anders !
Onze econoom heeft gelijk als hij zegt dat enkele landen uit zuid Europa het moeilijk hebben en de EU serieuze kopzorgen bezorgt.
Griekenland is de schuldige van die kopzorgen en woede van enkele grote Europese lidstaten zoals Duitsland en Frankrijk, en terecht, zou ik zeggen. In tegenstelling tot een ander eu land in grote problemen, nl Portugal, verdient Griekenland eigenlijk de verwijdering uit de EU (wat allemaal niet zo simpel is uiteraard) niet door hun financieeele problemen, maar vooral door valse cijfers te gebruiken over hun overheidstekort die normaal max. 3% van het BNP mag bedragen, en Griekenland toen al 7% tekort had. Het is nu niet zo dat andere EU landen geld gaan geven, maar eventueel lenen aan Griekenland, en dat het IMF dat ook kan doen. Onrechtstreeks kost het ieder EU land veel geld, omdat landen zoals Griekenland met hun gigantisch tekort de waarde van de Euro deels doet kelderen, wat niemand van de EU ten goede komt.
Ik ben ook een Anti E.U. burger, en vind ook dat ik er nog geen euro beter van ben geworden, integendeel, alles is veel duurder geworden. Het is een geld verslindende zakkenvullers miskleun.
Poster: Ilja
Al die PIIGS landen zouden uit EU geschopt moeten worden, en hetzelfde geldt voor bijna alle oost europese staten ( op Slovakije, Slovenie en Tjechie na ). Eventueel kunnen dan onze belastingen omlaag. En hebben wij geen toestroom van Polen en Roemenen meer.
En dan zal ook de druk op de euro afnemen en zal die weer rond de 1,60 usd per euro stijgen.
Poster: dacubaPoster: MaximDJ
Meneer de econoom heeft gelijk. Ga jij maar spelen inderdaad. Wat dacht je van Inflatie, wisselkoersen, export e.d.
Als je die dingen koppelt aan een negatieve invloed door zuiderse landen weet je gewoon niet waar je over praat
Edit: hier stond niks nuttigs, ik moet wat beter lezen voordat ik wat post
Poster: DJADMIN
Slechts 6% van het inkomen in Dubai, een emiraat, is uit olie gehaald. Over een paar jaar zal dat nihil zijn. Ze hebben het daar, economisch, gewoon heel mooi afgeschermd en geregeld daar, geloof me.
Poster: Tekhead
Hun grootheidswaanzin is nu gestopt net als bijna 65% van hun bouwprojecten, die niet opgestart of afgewerkt kunnen worden door gebrek aan cash. Hun opgespoten land in zee, zijn ook op 1 na, allemaal gedoemd om terug in zee te verdwijnen, door weer gebrek aan geld om dat te onderhouden, en regelmatig te stutten en op te spuiten, maar ook door slechte kwaliteit en gebrek aan ervaring. Als je dergelijke projecten laat uitvoeren door pipo's uit Timboekistan, is het wel spotgoedkoopp maar nooit een lang leven beschoren. Het is daar niet al rozegeur en maneschijn hoor.