Poster: LibertyNL
Niet echt crisis,, wel minder feesten,maar dit komt veelal door marktverziekers die voor een paar tientjes staan te draaien.
Poster: MaximDJ
Ik heb er alleen maar voordeel van. I.p.v. een band op bijv. een bruiloft kiezen mensen nu vaker een Drive In Show omdat dat goedkoper is.
Poster: AdenFarleigh
?Op een grotere schaal, van wat ik heb gehoord gaat Amerika nog een keer onderuit (stond stukje in de krant van zo'n expert).
Poster: timmy90
ik denk dat je met een beetje creatieviteit ook wel voordelen kan halen uit de crisis,
je moet gewoon slim zijn en inspelen met leuke concepten,..
Poster: funk-m
Daar heb je helemaal gelijk in.
Poster: Beatunite
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..
Poster: DJJS
Bij mij hacks de crisis er eigenlijk wel in want nu in deze tijd kan je nergens meer aan een bijbaantje komen.
Poster: djdolivieira
Ik denk niet alleen USA. Maar ook Europa?gaat dalijk nog een keer onderuit. En dat komt door landen zoals Portugal, Spanje, Italie, Griekenland.?Daar krijgen wij nog?last van. Geloof mij nu maar ??
Poster: AdenFarleigh
Ik geloof jou. Daarom postte ik dat ook, als de USA gaat, gaan wij ook weer. >.<
Dus daarom mijn advies; profiteer ervan nu het nog gewoon gaat, en probeer wat weg te stoppen voor straks
ja maar ook de problemen in de meeste Zuid Landen van Europa trekt ons ook mee. En wij moeten er ook nog eens aan mee betalen. Heel dat?1worden van Europa (Europeese Unie) is een grote fiasco. ?
ja maar ook de problemen in de meeste Zuid Landen van Europa trekt ons ook mee. En wij moeten er ook nog eens aan mee betalen. Heel dat?1worden van Europa (Europeese Unie) is een grote fiasco. ?
Poster: dacuba
Haha, onze econoom zal eens zeggen hoe de vork aan de steel zit. Ga toch spelen man..
Poster: dacuba
Haha, onze econoom zal eens zeggen hoe de vork aan de steel zit. Ga toch spelen man..