Ik heb een vraagje: Heb nu een Dateq XTC maar wil graag een 4 kanaalsmixer vanwege toekomstige uitbreiding met cd-spelers, en ik me ook een beetje wil richten op scratchen en deze faders korter zijn. Nu denk ik dat een DJM wordt maarrrr: Op de Pioneer site staan 3 functies die de 600 wel heeft en de 500 niet Direct Beat Select Beat Sampler Effect Level & Depth Volume
Wat houden deze functies precies in? Het is puur voor thuisgebruik van de mixer, als ik de XTC krijg verkocht is het maar een klein bedrag wat ik waarschijnlijk hoef bij te leggen bij de 500, de 600 moet ik weer even doorsparen.
What do you think about DJM 500 of 600? Extra functies info! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In het kort : indien je over het prijsverschil heen kunt komen wat de 600 meer kost dan de 500, dan zou ik zonder twijfel voor de 600 gaan.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 7.264 days. Post CommentThat would be 242.1 months or a whopping 19.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.