[Interessepeiling] Boards
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lomme_    posted on 25-03-2010 17:02
Hi,
Zoals sommigen nog weten heb ik onlangs zelf een booth gemaakt. Dit bestaat uit wat MDF, houtlijm en een hoop schroeven! Nu vroeg ik me af of er interesse is in een onafgewerkt meubel. (geen verf, plamuur of hoogglans) Tijdens het maken van het meubel heb ik gemerkt dat er in het plamuren & verven het meeste tijd (tijd = geld) in kruipt. Aldus leek het me een goed idee om onafgewerkte meubels te verkopen, en aan jullie om de afwerking te doen Winking my eye Dit komt stukken goedkoper uit voor ge?nteresseerden! Hier zijn foto's te bekijken, ondertussen heb ik alle kabels wel al mooi weggewerkt. De afmetingen zijn 'te kiezen'. Hiermee bedoel ik dat de maximum lengte 1m90 mag zijn, hoogte & diepte mogen jullie zelf kiezen.?
Voor vragen mag je me altijd PM'en Winking my eye
Lomme

What do you think about [Interessepeiling] Boards ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 25-03-2010 17:51
En hoeduur gaat het dan worden, daar zijn veel DJR leden in ge?ntreseerd!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Lucalicious    posted on 25-03-2010 17:55
wat is inderdaad de prijs?
dacuba    posted on 26-03-2010 02:34
Een aanrader!
Lomme_    posted on 26-03-2010 07:08
Voor de prijs sturen jullie me liefst een PM Winking my eye Aan de hand van de afmetingen die jullie kiezen, kan ik een prijs maken. Meubels die langer moeten zijn dan 1m90 is nu ook mogelijk.

This is an old Topic

No new postings for 5.661 days.
 Post CommentThat would be 188.7 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 57 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 487
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.474.260