Volledige DJ-set (aankoopadvies) (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ken007    posted on 25-03-2010 16:41
Ik heb dus nu echt een eigen dj-set nodig. (ik weet dat ik nog al eens zo een topic heb aangemaakt maar nu ligt mijn budget anders en ga ik het veel meer moeten gebruiken)
Wat zoek ik?
- 1of2 Cd spelers (tabletop of 19')
- Mixer (minimum 3kanaals) (effecten zijn welkom)
- Hoofdtelefoon ( ik heb al een Sennheiser HD-515 van in de studio maar die is open dus dat is niet mogelijk als dj-headphone)
- 2 Luidsprekers (maar dit komt er niet direct)
Welke stijl draai ik?
-all round (van 90's,disco en pop tot electro enzo)
Budget:
-doet er niet echt toe ik wil gewoon betaalbare kwaliteit. (het mag tweedehands zijn)
( Ik heb al zeer veel resaerche gedaan maar daarvan ken ik de kwaliteit en levensduur niet en ook is er op dit moment veel keuze in alle prijsklassen! )
PS : Wat vinden jullie van mijn DJ-naam : KenMcLilly (sugesties zijn ook welkom)
al enorm bedankt?
groetjes

What do you think about Volledige DJ-set (aankoopadvies) ??

Vote :   

FML    posted on 16-04-2010 22:11
maareh KLIK HIER ! , en anders ga je naar de winkel en zeg je wat je budget is en wat je daarvoor het beste kan krijgen , bax-shop geven dj's jou advies en denken echt met je mee Winking my eye
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Helixon    posted on 16-04-2010 22:27
Poster: Luni-B
maareh KLIK HIER ! , en anders ga je naar de winkel en zeg je wat je budget is en wat je daarvoor het beste kan krijgen , bax-shop geven dj's jou advies en denken echt met je mee Winking my eye

lol klikte er uit nieuwschierigheid op
Lead    posted on 17-04-2010 14:05
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

109 Users online: 23 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 34.048
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.422