Poster: Mitchell2
De dnx 1600 is net uit. de zero 8 hoor ik niet al te goede verhalen over, de ecler is idd ook een goede optie. ik zou kiezen tussen de denon, ecler, djm en binnenkort is er ook de x7 van numark (ziet er heel mooi uit en lijkt me ook een dijk van een mixer)
Poster: RiXIs deze reactie op mij of op hem zelf? aangezien je zelf ook aangeeft dat ie voor een ecler evo 4 moet gaan. Ik reageer gewoon op zijn vraag meer niet. snap jou reactie daarom niet echt :D
Voor wat de TS wil veel te hoog gegrepen. Laat hem eerst maar eens ontdekken of dj-en zijn 'ding' is... op een leuke betaalbare set, waar ZIJN MOEDER NIET hoeft bij te springen... come on zeg!! :S
Poster: ken007
Ik wil gewoon direct goed materiaal dat ik geen 3x iets nieuws moet kopen :p
Helemaal gelijk, eerst goed orienteren inderdaad en dan pas aankoop doen,
Heb die fout zelf ook vaak gemaakt.
Poster: MeksLees ik dat goed
Wees gerust als je blijft draaien ga je dat toch een keer doen. ik ben nu bezich aan mijn 3 de cd spelers en 3de mixer. Binnen hier en?1jaar nalf?zal die ik toch overstappen?van een djm 800 naar?DJM 2000, meschien verklaren sommige mijn zot , maar ik wil vooruit en niet blijven steken.
En wees gerust zo een set kan je in het begin onmogelijk betalen. Kheb zelf 2 jaar zitten sukkelen met mijn materiaal. maar kon gewoon niet veel beter betalen. Het belangrijkste is 2 goeie cd spelers. Voor de rest als een mixer hebt die het redelijk doet kan je zeker al goed weg. Een mixer zal je performance niet be?nvloeden cd-spelers wel
Poster: hoppiewaar wordt dat gezegd dan
sinds waneer kan een goede mixer het geluid van k*t cd spelers omhoog krikken?
Poster: hoppie
sinds waneer kan een goede mixer het geluid van k*t cd spelers omhoog krikken?