Poster: Prozei
nou we het over filmpjes hebben?deze is goed voor de lachspieren
Wellicht heb je berichten gelezen of gehoord over voorbereidende maatregelen richting een naderende sluiting van Zenith. Een onplezierige verrassing, zeker ook voor ons.
Het wordt ons onmogelijk gemaakt onze evenementen in de toekomst doorgang te laten vinden. De programmering zal derhalve tot onze spijt worden gecancelled. Vanaf heden zijn de deuren van Zenith gesloten.
Jarenlang hebben wij, familie van Dijck samen met onze medewerkers, keihard gewerkt om Zenith tot een succes te maken. Een discotheek/ evenementenlocatie met veel potentie en een grandioze uitstraling. Periodes van zeer drukke feesten met grote artiesten en grootschalige (bedrijfs)evenementen werden afgewisseld met (iets) minder drukbezochte evenementen waar we tevreden mee moesten zijn, kijkend naar de markt en concurrentie.
Waarom sluit Zenith haar deuren? Dat is een vraagstuk dat in de media en omgeving wellicht ter discussie zal komen. Zenith is namelijk de volgende in het rijtje van discotheken die haar deuren noodgedwongen moet sluiten. En we zullen helaas ook niet de laatste zijn?
Wij danken jullie allen voor het bezoeken van Zenith in de afgelopen 4 ? jaar. Sommigen met enige regelmaat, maar vele anderen wekelijks of zelfs bij (nagenoeg) ieder feest dat wij in de afgelopen jaren hebben mogen organiseren (!!). Met pijn in ons hart nemen wij afscheid van onze medewerkers, onze relaties en van jullie, onze (vaste) bezoekers.
With love, the Zenith Crew
Poster: XMatiC
Hoe was het feest geweest ??
Ik ben wel benieuwt !
Poster: Tomazos
smiddags waren me met de speedboot op middelandse zee geweest wezen duiken, en toen dreef ik zo in het water..
ik was met collega's aant stoeien in het appartement, en toen nog eens proberen op het drogeik was de enigste die er zo inpaste, maar dat past nu niet meer
lol
Poster: Snoey
Sportschool of snackbar? :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.