Poster: Tomazos
Dit word tevens het Laatste feest van Zenith,
Zenith sluit definitief zijn deuren,
dus ben je er nog nooit geweest, gewoon komen, anders zul je nooit weten wat Zenith nou als 'mega' disco is... (niks is groter kwa uitgaan hier in Nederland/belgie/luxemburg)
ik vermoed dat de kosten en opbrengst van het pand een rol speelt, want het is echt Gigantisch groot! en Super moeilijk draaiende te houden met het Huidige Horeca klimaat.
kreeg vanacht dit bericht, en heb zometeen voor het feest een gesprek met de eigenaressen omdat ze het even uit willen leggen en een oplossing te vinden voor die keren dat ik nog geboekt stond, alles word netjes afgehandeld, maar wel jammer dat het zo onverwachts is.
De leiding kreeg dit bericht ook pas gister avond, dus vanavond een feest met 2 gedachtes..
Verjaardags en Afscheids feest.. en dit word een TOP feest
Zenith heeft ook de Regio opgeroepen naar deze 'laatste' avond te komen, maar staat niet aan gegeven dat het ook gaat sluiten, dat word vanavond duidelijk
de reden komt later wel op de site te staan,
27 mei is 'de verkoop van executie'
waarschijnlijk ben ik daar ook wel even aanwezig nog
Poster: RemcoV
Ik ben ook net wakker, was om 8 uur thuis:p Was een top feest, de monitorspeakers en 2 subs zijn kapot geknalt haha!
En die hoeren confettie van Tomas zit nog steeds aan m'n schoenen
Even een reactie via me telefoon:
zenith was ooit van de managers die er inzitten, zenith ging failliet en een multimiljonair kocht het.. De oude eigenaren zijn nu dus managers/bedrijfsleiders
wat ik begrepen heb van de managers, dat hun een mondelinge overeenkomst hadden van 36maanden, de multimiljonair die zenith had gekocht heeft een deal gemaakt dat ze het 36 maanden konden huren, en daarna mochten ze het terug kopen,
na 33 maanden (dus nog 3 tegaan) heeft die multimiljonair de stekker eruit getrokken omdat hij andere plannen met het pand heeft.
Zenith is dus NIET failliet, ik vind het genaait dat je iemands levenswerk na 3 maanden voor de overname zoiets flikt, maja..
Inderdaad, het 17KW ecler systeem is een paar speakers minder.. De geluidsmensen zeiden al begin van de avond: Het hoeft nog alleen vanavond en morgen mee, ik ga dus minder op het geluid letten, en als er een paar speakertjes sneuvelen maakt dan toch niet uit, als er morgen nog maar beetje geluid uit komt,
ik heb nogsteeds een ruis/piep in me oor, ben misselijk van de gebak(had 35 tompoezen en 60 slagroomsoesjes mee. blaren op me handEn van het vegen van de Artiestenruimte/kleedkamer, En die confetti vind ik nog op de raarste plekken! :D was een top feesiej, en ik geniet nog ff van alle drank die ik heb gekregen hier op de bank
Daarom, maargoed..
Nu iets meer vrije tijd voordat ik naar spanje ga,
en daarna een andere draaiplek zoeken waar ik het net zo naar me zin had als daar