Verjaardags feesje Tomazos (10/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 25-03-2010 00:35
JAJA!,

ik geef 22 Mei een verjaardags feest,

ik geef het feest in de Zenith in venray, er is plek voor bijna 9000 mensen, dus ruimte zat en ik ga proberen te regelen dat heel djr en mensen van hyves enzo gratis entree hebben Happy, laughing
daar ga ik volgende week even over babbelen

kreeg net de bevestiging dat 22 Mei mijn Birthday bash is..
dus voordat de promotie mail eruit gaat op hyves/partyflock en andere fora's & media laat ik het jullie even weten!

dus even gezellige DJR meeting houden denk ik Happy, laughing

22 mei! (vanaf 23.00u )
is tevens makkelijk te bereiken met de Trein.

Dj vrienden die draaien op de Birthday bash:

23.00-00.00: Remzy (DJR> Remco V)
00.00-01.00: Megagirl (latin/latin house)
01.00-02.00: Ape solid (house)
02.00-03.00: Tomazos (allround commercieel)
03.00-03.30: Stephanie Cassandra & Robin S (allround commercieel)
03.30-04.00: Tomazos (allround commercieel)
04.00-05.00: Prozei?& Basrose (DJR) (hardstyle/hardcore)

en dit is de zaal 'the dome' KLIK en dit de Viruele tour: KLIK
(echter nog met oude licht instal Happy, laughing, is nog een zootje bij gekomen)

Update 14-4-2010:

Ik en Zenith trakteren jullie omdat het mijn verjaardags feest is!,

Alle mensen van DJR (en aanhang) krijgen gratis toegang, ook mogen jullie zoveel aanhang mee nemen als jullie willen, ook deze hebben Gratis Entree.
er is echter 1 voorwaarden voor deze gratis entree: jullie (en de aanhang) vragen op deze avond een Member card aan (deze is ook gratis).?Daarmee heb je kortingen, worden er prijzen?verloot?en heb je tot 01.00u gratis entree op andere?Zaterdag avonden?in Zenith!

Geef dus bij binnenkomst bij de kassa even aan dat jullie voor de Birthday bash komen en de member card willen hebben,

en voor de mensen die willen weten hoe oud ik dan eigelijk ben geworden... 21 Happy, laughing

Tot dan!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-04-2010 @ 18:43:41 (100%)

What do you think about Verjaardags feesje Tomazos ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 22-05-2010 20:46
DAT MEEN JE NIET?Cool Staat nog niet aangegeven op de site
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Basrose    posted on 22-05-2010 21:12
Poster: Tomazos
Dit word tevens het Laatste feest van Zenith,
Zenith sluit definitief zijn deuren,

dus ben je er nog nooit geweest, gewoon komen, anders zul je nooit weten wat Zenith nou als 'mega' disco is... (niks is groter kwa uitgaan hier in Nederland/belgie/luxemburg)

ik vermoed dat de kosten en opbrengst van het pand een rol speelt, want het is echt Gigantisch groot! en Super moeilijk draaiende te houden met het Huidige Horeca klimaat.

kreeg vanacht dit bericht, en heb zometeen voor het feest een gesprek met de eigenaressen omdat ze het even uit willen leggen en een oplossing te vinden voor die keren dat ik nog geboekt stond, alles word netjes afgehandeld, maar wel jammer dat het zo onverwachts is.

De leiding kreeg dit bericht ook pas gister avond, dus vanavond een feest met 2 gedachtes..
Verjaardags en Afscheids feest.. en dit word een TOP feest

Zenith heeft ook de Regio opgeroepen naar deze 'laatste' avond te komen, maar staat niet aan gegeven dat het ook gaat sluiten, dat word vanavond duidelijk

de reden komt later wel op de site te staan,

27 mei is 'de verkoop van executie'

waarschijnlijk ben ik daar ook wel even aanwezig nog

Ik vind het zoizo echt superjammer voor thomas!! Ik heb het ook meerdere malen mee gemaakt dat een zaak ging sluiten terwijl ik het er super naar mn zin had. Maar net wat je zegt.. het is gewoon moeilijk geworden voor discotheken in deze tijden. Er zijn nu zoveel feesten en festivals die net weer iets anders bieden dan de discotheken.

We gaan er vanavond een top feest van maken want het is toch ook een verjaardagsfeest!!
Prozei    posted on 22-05-2010 23:13
Echt jammer dat het dicht gaat.

we gaan er vanavond iig een feest van bouwen.

We zijn nu net onderweg. Nog 1,5 uur rijden.

Edit: net aangekomen wat een tent zonde dat het dicht gaat.
Mod edit by Prozei on 23-05-2010 01:40 (52%)
MaximDJ    posted on 23-05-2010 10:36
en en en?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Basrose    posted on 23-05-2010 12:38
Zo ik ben weer ontwaakt! was 7 uur thuis haha! toen we weg gingen was het al licht...

Maar echt een top feest zeg! iedereen helemaal los! was echt een leuke avond!! Ik hoop alleen dat thomas niet ziek ik geworden van al dag gebak dat hij gegeten heeft :P
RemcoV    posted on 23-05-2010 15:52
Ik ben ook net wakker, was om 8 uur thuis:p Was een top feest, de monitorspeakers en 2 subs zijn kapot geknalt haha!

En die hoeren confettie van Tomas zit nog steeds aan m'n schoenenWOW
Estacy    posted on 23-05-2010 16:18
das knap... heel erg knap... 17000 watt aan subs en nog verneuk je ze.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
feestbeest    posted on 23-05-2010 17:04
Whahaha, echt?
Wat voor geluids man staat er dan. Of is dat er niet?let er dan in zo'n tent niemand op het geluidCool ?
Maar wanneer gebeurde het? Eind Begin Midden? En hoe zijn jullie verder gegaan?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Vassilli    posted on 23-05-2010 17:04
Volgensmij staat daar geluid van Ecler.
Basrose    posted on 23-05-2010 21:17
Poster: RemcoV
Ik ben ook net wakker, was om 8 uur thuis:p Was een top feest, de monitorspeakers en 2 subs zijn kapot geknalt haha!

En die hoeren confettie van Tomas zit nog steeds aan m'n schoenenWOW

haha jah bij mij zat ook de hele auto er vol mee Happy, laughing

Die monitors hoefde ik echt niet zo hard te zetten want ik vond die dingen al dikke overkill!!
Heb verder nix van de subs gemerk dat er iets kapot was:P thomas zei t al voordat we gingen draaien dat er 1 uit lag dus zal wel op t midden van de avond gebeurt zijn.
Tomazos    posted on 23-05-2010 22:34
Even een reactie via me telefoon:

zenith was ooit van de managers die er inzitten, zenith ging failliet en een multimiljonair kocht het.. De oude eigenaren zijn nu dus managers/bedrijfsleiders

wat ik begrepen heb van de managers, dat hun een mondelinge overeenkomst hadden van 36maanden, de multimiljonair die zenith had gekocht heeft een deal gemaakt dat ze het 36 maanden konden huren, en daarna mochten ze het terug kopen,

na 33 maanden (dus nog 3 tegaan) heeft die multimiljonair de stekker eruit getrokken omdat hij andere plannen met het pand heeft.

Zenith is dus NIET failliet, ik vind het genaait dat je iemands levenswerk na 3 maanden voor de overname zoiets flikt, maja..

Inderdaad, het 17KW ecler systeem is een paar speakers minder.. De geluidsmensen zeiden al begin van de avond: Het hoeft nog alleen vanavond en morgen mee, ik ga dus minder op het geluid letten, en als er een paar speakertjes sneuvelen maakt dan toch niet uit, als er morgen nog maar beetje geluid uit komt,

ik heb nogsteeds een ruis/piep in me oor, ben misselijk van de gebak(had 35 tompoezen en 60 slagroomsoesjes mee. blaren op me handEn van het vegen van de Artiestenruimte/kleedkamer, En die confetti vind ik nog op de raarste plekken! :D was een top feesiej, en ik geniet nog ff van alle drank die ik heb gekregen hier op de bank Happy, laughing
dacuba    posted on 24-05-2010 02:19
Filmpjes?
Tomazos    posted on 24-05-2010 02:34
Zal ik ff over belle morge, collega's hebben filmpjes gemaakt
Tekhead    posted on 24-05-2010 02:43
Even een reactie via me telefoon:

zenith was ooit van de managers die er inzitten, zenith ging failliet en een multimiljonair kocht het.. De oude eigenaren zijn nu dus managers/bedrijfsleiders

wat ik begrepen heb van de managers, dat hun een mondelinge overeenkomst hadden van 36maanden, de multimiljonair die zenith had gekocht heeft een deal gemaakt dat ze het 36 maanden konden huren, en daarna mochten ze het terug kopen,

na 33 maanden (dus nog 3 tegaan) heeft die multimiljonair de stekker eruit getrokken omdat hij andere plannen met het pand heeft.

Zenith is dus NIET failliet, ik vind het genaait dat je iemands levenswerk na 3 maanden voor de overname zoiets flikt, maja..

Inderdaad, het 17KW ecler systeem is een paar speakers minder.. De geluidsmensen zeiden al begin van de avond: Het hoeft nog alleen vanavond en morgen mee, ik ga dus minder op het geluid letten, en als er een paar speakertjes sneuvelen maakt dan toch niet uit, als er morgen nog maar beetje geluid uit komt,

ik heb nogsteeds een ruis/piep in me oor, ben misselijk van de gebak(had 35 tompoezen en 60 slagroomsoesjes mee. blaren op me handEn van het vegen van de Artiestenruimte/kleedkamer, En die confetti vind ik nog op de raarste plekken! :D was een top feesiej, en ik geniet nog ff van alle drank die ik heb gekregen hier op de bank Happy, laughing

Hoe erg ik het ook voor je vind, die oude eigenaars/managers zijn zwaar in de fout gegaan door de allereerste regel van het zakendoen niet toe te passen namelijk alle afspraken schriftelijk te doen, hoe naif kan je zijn als je je zo in de maling laat nemen door te denken dat die geldwolf zijn woord zou houden Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tomazos    posted on 24-05-2010 04:05
Daarom, maargoed..

Nu iets meer vrije tijd voordat ik naar spanje ga,
en daarna een andere draaiplek zoeken waar ik het net zo naar me zin had als daar
Saskia    posted on 24-05-2010 08:48
Fijn dat het leuk was, jammer dat ik niet ben kunnen komen
Dolivieira    posted on 24-05-2010 09:41
Daarom, maargoed..

Nu iets meer vrije tijd voordat ik naar spanje ga,
en daarna een andere draaiplek zoeken waar ik het net zo naar me zin had als daar

Dus nederland is weer een Club minder. Jammer, maar gaan ze het niet verkopen?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tomazos    posted on 24-05-2010 13:46
Geen idee, lijkt me bijna onmogelijk om zoiets leeg te halen, mochten ze wel weer open gaan.. Ben ik de 1e die er weer wilt werken

Ben net gebelt door een discotheek die interesse had om mij vast te hebben,
of ik daar ook interesse in had, en vrijdag gaan we even praten.

Wil daar niet Elke week staan, dus maar even babbelen, om de week.. 1keer in de maand ofzoHappy, laughing

heb het ook super druk bij andere disco's.. Zenith was er maar 1 van
. Zit nu dus Gelukkig niet in 1keer zonder werk
gelukkig liggen veel opties open ipv dat het nu ophoud
User edit by Tomazos on 24-05-2010 @ 13:51:52 (100%)
CopainsDeluxe    posted on 24-05-2010 14:19
Ben benieuwd naar de filmpjes ,hopelijk komt er nog een leuke oplossing voor de club!
Rusafli    posted on 24-05-2010 17:19
Het verbaasd mij overigens dat de zennith nog steeds open is. Even buiten de actie die nu ondernomen is door de eigenaar.
Het is een geweldige tent maar er komt gewoon te weinig volk. En de ligging is natuurlijk niet top.

Toch hoop ik dat hij blijft bestaan .

Tomazos    posted on 24-05-2010 18:06
Ik begon met 5 man te draaien daar 9 maanden geleden,, soms stonden er 1000+ in mijn zaal, iedereen was erover eens dat de verandering die ik doorvoerde met de muziek goed was, er was kwa opkomst met nieuwe en vaste bezoekers duidelijk een stijgende lijn te zien. maar jammer dat het zo moet eindigen,

ik hoop toch nog (ook voor de familie die zenith runde) dat die gast zich bedenkt dat het stil staan van zo'n mega club geen zin heeft, en het weer open doet, maargoed.. Zullen zien Happy, laughing

deze week zal ik eens rustig kijken naar een andere draai plek
Sebasz    posted on 24-05-2010 18:27
hm op de website van zenith staat nog wel gewoon agenda vooruitgepland, of snap ik niet goed wat er aan de hand is? :P
Tomazos    posted on 24-05-2010 18:39
Er is een KLEINE kans dat ze nog open kunnen blijven, maar dat word deze week duidelijk Happy, laughing, ik wacht ook nog met Ja zeggen om te komen draaien bij andere lokaties..
Rusafli    posted on 24-05-2010 18:44
Zou top zijn Tomazos. Houd ons op de hoogte ! Ik hoop voor de bedrijfsleidsters dat het wat wordt !

Zou een mooie uitgaans gelegenheid minder zijn in de buurt. (10 min rijden voor me)
Tomazos    posted on 25-05-2010 00:12
ik heb een paar kleine filmpjes weten te bemachtigen,

zal ze morgen hier even posten Happy, laughing
de rest van de filmpjes zal ik even achteraan gaan

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.085
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.459