Probleem met iPod
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TimoV    posted on 24-03-2010 17:33
Ik heb denk ik laatst iets te snel de muziek op mijn iPod gegooit..
Ik heb een paar A State of Trance afleveringen + Ti?sto albums tegelijk toegevoegt in iTunes ..
En nu is 't geval dat er nummers van de ene ASOT aflevering in de andere ASOT aflevering zitten.
Heb alles eraf gegooit gisteren en het opnieuw geprobeerd.. maar als ik nu die bepaalde ASOT afleveringen toevoeg dan gaat het helemaal mis. Hij doet nu weer hetzelfde. Hij pakt nummers van die afleveringen en die gooit 'ie bij mekaar in 1 aflevering.
Ik heb ook niet bij het afsluiten m'n iPod zomaar uit de PC getrokken, heb netjes op 't knopje in iTunes gedrukt.
Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Ik heb in iTunes al op ''herstellen'' gedrukt, maar 't probleem is niet verholpen.

What do you think about Probleem met iPod ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 24-03-2010 17:40
Poster: TimoV
Ik heb denk ik laatst iets te snel de muziek op mijn iPod gegooit..

Ik heb een paar A State of Trance afleveringen + Ti?sto albums tegelijk toegevoegt in iTunes ..

En nu is 't geval dat er nummers van de ene ASOT aflevering in de andere ASOT aflevering zitten.

Heb alles eraf gegooit gisteren en het opnieuw geprobeerd.. maar als ik nu die bepaalde ASOT afleveringen toevoeg dan gaat het helemaal mis. Hij doet nu weer hetzelfde. Hij pakt nummers van die afleveringen en die gooit 'ie bij mekaar in 1 aflevering.

Ik heb ook niet bij het afsluiten m'n iPod zomaar uit de PC getrokken, heb netjes op 't knopje in iTunes gedrukt.

Iemand enig idee hoe je dit oplost?

Ik heb in iTunes al op ''herstellen'' gedrukt, maar 't probleem is niet verholpen.

Wat je inderdaad kan proberen is even alles eraf halen, desnoods je ipod resetten of iets dergelijks en het er dan weer opzetten,

Het kan ook nog zijn dat er iets niet lekker zit in je itune bestanden die dit conflict veroorzaken.
Het kan zijn dat in de eigenschappen een? state of trance nummer dubbel voorkomt waardoor je dit conflict krijgt,

|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Prozei    posted on 24-03-2010 17:45
Het probleem zit niet in je iPod maar in iTunes.
Wis je afleveringen uit iTunes.
Sync je iPod hierdoor wis je de afleveringen van je iPod.
Download de podcast opnieuw.
Sync je iPod nogmaals en de afleveringen moeten weer normaal zijn
Laidback    posted on 24-03-2010 17:52
Poster: Prozei

+1
TimoV    posted on 24-03-2010 18:15
Poster: Prozei

Volgensmij heb ik dat ook al geprobeerd..

Maar ik zal 't nog een keertje doen.

't Zijn gedownloade afleveringen, geen podcasts .. dat zou geen verschil moeten maken lijkt me?
EDIT:
Ik snap 't probleem denk ik .. want die nummers die hij steeds pakt van andere afleveringen heeft hij benoemt tot aflevering ... en dus komen ze ook in aflevering ....
Maarja, om nou al die nummers weer de goeie naam te geven.. moet toch wel een snellere oplossing zijn?
User edit by TimoV on 24-03-2010 @ 18:45:25 (64%)
BennoRevelli    posted on 24-03-2010 20:23

Volgensmij heb ik dat ook al geprobeerd..

Maar ik zal 't nog een keertje doen.

't Zijn gedownloade afleveringen, geen podcasts .. dat zou geen verschil moeten maken lijkt me?

EDIT:

Ik snap 't probleem denk ik .. want die nummers die hij steeds pakt van andere afleveringen heeft hij benoemt tot aflevering ... en dus komen ze ook in aflevering ....

Maarja, om nou al die nummers weer de goeie naam te geven.. moet toch wel een snellere oplossing zijn?

Dat zei ik toch al! Cool
Waarschijnlijk ligt het aan de naamgeving of de eigenschappen/kenmerken die een bepaalde benoeming hebben
User edit by BennoRevelli on 24-03-2010 @ 20:26:06 (14%)
TimoV    posted on 24-03-2010 22:11
But how do I fiks this? :P
Moet ik echt die nummers weer de goeie benaming gaan geven? :-\
Prozei    posted on 25-03-2010 00:23
waarom werk je dan met losse nummers.
asot is ook in podcast beschikbaar.
dat is 1 file met artworks etc.
en al aboneer je krijg je elke week de laatste afleveringen automatisch op je ipod
Mod edit by Prozei on 25-03-2010 00:24 (78%)
BennoRevelli    posted on 26-03-2010 11:15
But how do I fiks this? :P
Moet ik echt die nummers weer de goeie benaming gaan geven? :-\

Dat lijkt me een oplossing.. of je moet gewoon?de podcast verkrijgen zoals Prozei hierboven al zei
Succes!
TimoV    posted on 28-03-2010 16:23
Een Podcast is niet de volledige radioshow Happy, laughing
Ik werk met losse nummers / Cue's Generated omdat ik dat handiger vind, zo kan ik de namen van de DJ's & het nummer dat zich afspeelt lezen.

This is an old Topic

No new postings for 5.642 days.
 Post CommentThat would be 188.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

345 Users online: 274 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 23.900
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.291.873