Poster: TimoV
Ik heb denk ik laatst iets te snel de muziek op mijn iPod gegooit..
Ik heb een paar A State of Trance afleveringen + Ti?sto albums tegelijk toegevoegt in iTunes ..
En nu is 't geval dat er nummers van de ene ASOT aflevering in de andere ASOT aflevering zitten.
Heb alles eraf gegooit gisteren en het opnieuw geprobeerd.. maar als ik nu die bepaalde ASOT afleveringen toevoeg dan gaat het helemaal mis. Hij doet nu weer hetzelfde. Hij pakt nummers van die afleveringen en die gooit 'ie bij mekaar in 1 aflevering.
Ik heb ook niet bij het afsluiten m'n iPod zomaar uit de PC getrokken, heb netjes op 't knopje in iTunes gedrukt.
Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Ik heb in iTunes al op ''herstellen'' gedrukt, maar 't probleem is niet verholpen.
Poster: Prozei
Het probleem zit niet in je iPod maar in iTunes.
Wis je afleveringen uit iTunes.
Sync je iPod hierdoor wis je de afleveringen van je iPod.
Download de podcast opnieuw.
Sync je iPod nogmaals en de afleveringen moeten weer normaal zijn
Poster: Prozei
Het probleem zit niet in je iPod maar in iTunes.
Wis je afleveringen uit iTunes.
Sync je iPod hierdoor wis je de afleveringen van je iPod.
Download de podcast opnieuw.
Sync je iPod nogmaals en de afleveringen moeten weer normaal zijn
Volgensmij heb ik dat ook al geprobeerd..
Maar ik zal 't nog een keertje doen.
't Zijn gedownloade afleveringen, geen podcasts .. dat zou geen verschil moeten maken lijkt me?
EDIT:
Ik snap 't probleem denk ik .. want die nummers die hij steeds pakt van andere afleveringen heeft hij benoemt tot aflevering ... en dus komen ze ook in aflevering ....
Maarja, om nou al die nummers weer de goeie naam te geven.. moet toch wel een snellere oplossing zijn?
But how do I fiks this? :P
Moet ik echt die nummers weer de goeie benaming gaan geven? :-\