Poster: Luni-B
Dus als je kan beatmatchen ben je een goeie dj ofwat?
@ DJADMIN we weten nu onderhand wel dat je de pioneer spullen overpriced vind en dat je liever de andere merken hebt.
Ja ken het spreekwoord wel hoor:D. En denk ook dat de cdj350 voor vele mensen een prima speler zou kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zij is de speler naar mijn mening te duur voor wat het biedt. Daar kunnen we uren over discussi?ren maar verder komen we niet. En ik noem de ndx800 als vergelijk materiaal omdat die in de zelfde range zit. En om nou te zeggen dat ik zou denken dat ik alles weet komt niet echt aardig over. Zo ben ik helemaal niet en zal ook nooit zo zijn. Maar ik heb wel een eigen mening en jij ook. Dus ontspan zou ik zeggen
Ik ontspan, maar als member van de ''oudere'' garde probeer ik hier wel een beetje een oogje in het zeil te houden, en dat hier niet alleen gesuggereerd word, dat is daar ??n van.OT : Lijkt of iedereen commentaar hier heeft...ik vind ze aardig, maar moet ze in de handen hebben. Pioneer heeft een geweldige R&D afdeling, dus reken maar, dat dit geen impulsbesluit is...
Poster: Dj_wouter
Er zullen wel genoeg gekken zijn die er 600euro aan geven, maak?jullie geen zorgen
Geen idee hoe ik aan jou naam kom.er is hier iemand die altijd over pioneer zeurt als er zo'n topic begint rofl aangezien dat je zelf CDJ's hebt zal dat wel niet het geval zijn.
?aangezien dat je zelf CDJ's hebt zal dat wel niet het geval zijn.
Poster: DJADMIN
Ik ontspan, maar als member van de ''oudere'' garde probeer ik hier wel een beetje een oogje in het zeil te houden, en dat hier niet alleen gesuggereerd word, dat is daar ??n van.
offtopic:Jij bent hier gekomen in 2007, ik in 2005?.
bij welke garde hoor ik dan???De oldies..?
Poster: IllusionPoster: DJADMIN
Ik ontspan, maar als member van de ''oudere'' garde probeer ik hier wel een beetje een oogje in het zeil te houden, en dat hier niet alleen gesuggereerd word, dat is daar ??n van.
offtopic:
Jij bent hier gekomen in 2007, ik in 2005?.
bij welke garde hoor ik dan???De oldies..?
Jij hoort al bij het meubulair...ik nog niet haha
Poster: Bouncy
Zonder verder dit topic te hebben gelezen...
Toen ik het persbericht op m'n iphone las, dacht ik, hmm, intressante apparaten, daarna opende ik de foto van de DJM, ik dacht, hmm, lijkt veel op op de DJM400, mooi!
Daarna opende ik de foto van de CDJ, en ik dacht serieus dat de verkeerde foto was gestuurd o.i.d, ik dacht dat ik naar een of andere OEM geval aan het kijken was met pioneer stickers...?
Maargoed, eens zien in hoeverre die dingen werken enzo
Poster: Tekhead
komaan gasten, laten we geen ruzie maken aub