Pioneer kondigt de CDJ-350 en DJM-350 aan (4/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 23-03-2010 08:50
Pioneer kondigt vandaag de nieuwste aanvulling aan van hun pakket. Nu is het de beurt aan de entry-range producten.

De CDJ-350 is een instap-model (voor zover je daarvan kunt spreken) waarbij je al wel Rekordbox kunt gebruiken en kunt draaien van USB. Ook zit er een touch sensitive jog wheel op op waarmee je kunt scratchen en een uitgebreide Loop functie.

De bijpassende mixer is de DJM-350 en deze heeft 4 ingebouwde effecten en een opname mogelijkheid waarbij je je mix (de master) kunt opnemen op een USB stick in WAV (uncompressed) format.

Voor meer informatie zie :

- Pioneer pers bericht

- DJResource Pioneer CDJ-350 DJ Topic

- DJResource Pioneer DJM-350 DJ Topic
Let the BASS be louder

What do you think about Pioneer kondigt de CDJ-350 en DJM-350 aan ??

Vote :   

Jorrit    posted on 23-03-2010 16:04
Als je je als DJ bedreigd voelt door de ontwikkeling dat computers en CD-spelers het beatmatchen van je over kunnen nemen, moet je je afvragen of je nog wel DJ wil zijn anno 2010...

Zo, dat is eruit.
FML    posted on 23-03-2010 16:06
Idd!!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Snoey    posted on 23-03-2010 16:06
Helemaal mee eens!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ilja    posted on 23-03-2010 16:16
Poster: Snoey
Dat hebben we gemerkt met de Denon DNS3500, bagger apparaat.

Dn-S3500 bagger ?? ? Volgens mij kun je er gewoon niet mee omgaan, alle functies werken zoals ze horen.?Cool
Dolivieira    posted on 23-03-2010 16:22
DN-s3500 werkt wel omslachtiger dan een CDJ. Smaken verschillen nu eenmaal
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Jorrit    posted on 23-03-2010 16:37
Poster: Ilja

Dn-S3500 bagger ?? ? Volgens mij kun je er gewoon niet mee omgaan, alle functies werken zoals ze horen.?Cool

Stuur jij maar eens bij via het jogwheel in actieve modus??

Maar dat is een ander verhaal. Het gaat hier om de DJM-350 en CDJ-350.
Lucalicious    posted on 23-03-2010 16:38
hmm, ik vind ze er niet super uit zien.?die vierkante knoppen, de potmeters, en vooral dat jogweel. pioneer kan beter wat dat betreft!
maar kwa functie e.d. zien ze er goed uit! leuk voor als je een klein setje wilt thuis, of voor beginners! ook omdat je er rekordbox bij krijgt! vooral de record functie op de mixer is handig. alleen is dit niet nieuw ofzo, dit had american audio ook al. ik denk alleen niet dat dit bestsellers gaan worden...
Boyd    posted on 23-03-2010 16:39
Nou pioneer heeft ook weer nieuws zeg, ik vind het helemaal niks. Mischien als ik het uitgeprobeerd heb, maar anders? Nee hoor.

Dan koop ik veel liever 2 Reloop rmp3's en een IQ2 Midi.

Ik vind het eruitzien alsof ze door AA gefabriceerd zijn.

Zijn dit vervangers voor de CDJ400 en DJM400? Of is dit een stap daar beneden.
User edit by Boyd on 23-03-2010 @ 16:40:52 (33%)
Estacy    posted on 23-03-2010 16:39
zo he... mn eerste reactie: lelijk, het spijt me, smaak is ook persoonlijk natuurlijk, maar lelijk. Ik moet em wel nog in het echt zien natuurlijk, maar toch. DIe DJM lijkt (mij) vrij nutteloos, die effecten kun je dus alleen op de master? en ook geen XLR uit, toch handig met KRK'tjes.
Die CDJ zie ik wel zitten, al is ie niet moeders mooiste, de functies liegen er niet om, in ieder geval zitten die stomme effectjes er niet meer op.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 23-03-2010 16:46
Poster: Jorrit
Als je je als DJ bedreigd voelt door de ontwikkeling dat computers en CD-spelers het beatmatchen van je over kunnen nemen, moet je je afvragen of je nog wel DJ wil zijn anno 2010...

Zo, dat is eruit.

Je kan ook zo stellen, moeten we de naam dj dan gewoon niet laten verdwijnen ? Je kan het ook laten doen door de toiletdame !

Over de cdj-350 nu, Ik bekijk 3 stadia van een apparaat ivm mogelijke aanschaf ervan, nl. Looks, functie's en kwaliteit en dan de prijs. Nu, persoonlijk vind ik dit gewoon een gruwelijk lelijke speler, de prijs is uiteraard weer op z'n Pioneers, veel te hoog, en de functie's is niet echt speciaal, kwaliteit heb ik geen mening, dus voor mij persoonlijk
is hij met glans gebuisd. En dan durven ze nog spreken over entry model, awel merci, geef mijn portie maar aan de hond
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Flexii    posted on 23-03-2010 16:48
die cdj350 vind ik qua looks net zo lelijk al dan niet lelijker dan de cdj400, maar goed je koopt een cd speler niet op de looks he
Jorrit    posted on 23-03-2010 16:48
Poster: Tekhead

Je kan ook zo stellen, moeten we de naam dj dan gewoon niet laten verdwijnen ? Je kan het ook laten doen door de toiletdame !

Als je de Hawtins en Ferrers van deze wereld wil vergelijken met een toiletdame...?Cool?
DJ'en is meer dan plaatjes op hetzelfde tempo zetten, dat kan je elke idioot aanleren.
Dolivieira    posted on 23-03-2010 16:54
Poster: Tekhead

Over de cdj-350 nu, Ik bekijk 3 stadia van een apparaat ivm mogelijke aanschaf ervan, nl. Looks, functie's en kwaliteit en dan de prijs. Nu, persoonlijk vind ik dit gewoon een gruwelijk lelijke speler, de prijs is uiteraard weer op z'n Pioneers, veel te hoog, en de functie's is niet echt speciaal, kwaliteit heb ik geen mening, dus voor mij persoonlijk
is hij met glans gebuisd. En dan durven ze nog spreken over entry model, awel merci, geef mijn portie maar aan de hond

Tek, over de prijs ben ik met je eens.?Maar de rest niet. hoezo niet nou. Een CDJ1000 is nou ook niet moeders mooiste maar de werking gaat voor mij alle CDspelers ten boven. Syncen ik zie nou niet een bedreiging. zie mijn post op de verige pagina. Er zit op deze speler meer dan genoeg. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 23-03-2010 16:58

Als je de Hawtins en Ferrers van deze wereld wil vergelijken met een toiletdame...?Cool?
DJ'en is meer dan plaatjes op hetzelfde tempo zetten, dat kan je elke idioot aanleren.

Je begrijpt mij verkeerd, ik bedoel, dat de naam dj met huidige evolutie niet meer een juiste verwoording is
Jorrit    posted on 23-03-2010 17:00
Ah oke. Nee we draaien inderdaad geen schijven meer, maar ik zou de kunst van het muziekjes-opzetten toch niet zo snel aan een toiletjuffrouw over willen laten. Winking my eye (andersom ook niet btw, krijg je allemaal gescratchte wc-brillen...?Cool)
Illusion    posted on 23-03-2010 17:02
Poster: Luni-B

Dus als je kan beatmatchen ben je een goeie dj ofwat? Cool

@ DJADMIN we weten nu onderhand wel dat je de pioneer spullen overpriced vind en dat je liever de andere merken hebt.

Dit vind ik gewoon een stomme opmerking.
Je snapt zelf ook heus wel dat dit een van de onderdelen is waar ik het over heb. Daarnaast heb je nog natuurlijk platenkeuze, interactie met je publiek. ETC
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tekhead    posted on 23-03-2010 17:05
Ah oke. Nee we draaien inderdaad geen schijven meer, maar ik zou de kunst van het muziekjes-opzetten toch niet zo snel aan een toiletjuffrouw over willen laten. Winking my eye (andersom ook niet btw, krijg je allemaal gescratchte wc-brillen...?Cool)

haha, maar in belgische discotheken vindt je door de snuifcultuur nog weinig van die brillen met deksel op een wc pot.

En er zijn dj's die het beter zouden doen als wc dame dan als dj LOL
User edit by Tekhead on 23-03-2010 @ 17:08:56 (19%)
Tekhead    posted on 23-03-2010 17:26
Poster: djdolivieira

Tek, over de prijs ben ik met je eens.?Maar de rest niet. hoezo niet nou. Een CDJ1000 is nou ook niet moeders mooiste maar de werking gaat voor mij alle CDspelers ten boven. Syncen ik zie nou niet een bedreiging. zie mijn post op de verige pagina. Er zit op deze speler meer dan genoeg. ?

ja maar Dennis, als je op 2 van de 3 vragen op sschool een onvoldoende haalt, ben je gebuisd, zol simpel is dat.

Persoonlijk vind ik de cdj een betere look hebben, maar mooi is hij niet echt, en dat geldt eigenlijk voor bijna alle Pioneer produkten. Het mooiste waren hun Flatscreen TV's maar die werden dan bij panasonic ontworpen en gemaakt. Mss zouden ze bij Pioneer is in de leer bij de Italianen moeten gaan, die weten wat mooi is.

BTW: Ben blij dat ik voor minder geld een veel betere speler heb gekocht DENON DN-S3700
User edit by Tekhead on 23-03-2010 @ 17:36:11 (12%)
dondanielo    posted on 23-03-2010 17:50
het is weer ongeloofelijk wat er voor kritiek afgegeven word :p
ik vind die speler er mooi uitzien, je kan niet verwachten dat een groot bedrijf als pionner altijd dezelfde designs gebruikt. de cdj2000 ziet er ook 1000 keer anders uit dan een cdj1000 mk1 ofzo, de standaartfunktiets zitten nog altijd op dezelfde plek, en hij is tog stukken mooier dan een goedkope denon (dns700).

jongens, wat zijn jullie nou voor djs Happy, laughing
meteen bang omdat er een beatlock opzit.. natuurlijk kan iedere piet syncen, maar deejayen is veel meer dan dat.
dj'en is voor mij de menigte entertainen en de juiste platen opzetten.

als je dat aan een beatsyncende poetsvrouw wil overlaten en die meteen als bedrijging ziet is er tog wat fout met je zelfvertrouwen en je geloof in de mensheid Winking my eye

sry voor fouten, ik post met mn iphone
Tekhead    posted on 23-03-2010 17:56
Poster: dondanielo
het is weer ongeloofelijk wat er voor kritiek afgegeven word :p

ik vind die speler er mooi uitzien, je kan niet verwachten dat een groot bedrijf als pionner altijd dezelfde designs gebruikt. de cdj2000 ziet er ook 1000 keer anders uit dan een cdj1000 mk1 ofzo, de standaartfunktiets zitten nog altijd op dezelfde plek, en hij is tog stukken mooier dan een goedkope denon (dns700).

jongens, wat zijn jullie nou voor djs Happy, laughing

meteen bang omdat er een beatlock opzit.. natuurlijk kan iedere piet syncen, maar deejayen is veel meer dan dat.

dj'en is voor mij de menigte entertainen en de juiste platen opzetten.

als je dat aan een beatsyncende poetsvrouw wil overlaten en die meteen als bedrijging ziet is er tog wat fout met je zelfvertrouwen en je geloof in de mensheid Winking my eye

sry voor fouten, ik post met mn iphone

alsof we nog echt geloven in de mensheid
the-melody    posted on 23-03-2010 18:00
Poster: BoydGrift
Nou pioneer heeft ook weer nieuws zeg, ik vind het helemaal niks. Mischien als ik het uitgeprobeerd heb, maar anders? Nee hoor.

Dan koop ik veel liever 2 Reloop rmp3's en een IQ2 Midi.

Ik vind het eruitzien alsof ze door AA gefabriceerd zijn.

Zijn dit vervangers voor de CDJ400 en DJM400? Of is dit een stap daar beneden.
 +1 !
Woudtje    posted on 23-03-2010 18:00
Ik vind deze speler niet echt super lelijk. Ik schrik wel van de prijs, goeie genade. Ik denk dat als ik op zoek was naar iets in die prijsklasse, ik een Radius 3000 had gekocht. Die spelers doet het zelfde en meer voor 100,- minder.
FML    posted on 23-03-2010 18:04
Poster: Illusion

Dit vind ik gewoon een stomme opmerking.

Je snapt zelf ook heus wel dat dit een van de onderdelen is waar ik het over heb. Daarnaast heb je nog natuurlijk platenkeuze, interactie met je publiek. ETC

jij kwam met de stomme opmerking dat iedereen straks in een discotheek kunnen draaien omdat hun beatmatch klopt , jij maakt stomme opmerkingen niet ik.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 23-03-2010 18:06
komaan gasten, laten we geen ruzie maken aub
Helioxx    posted on 23-03-2010 18:07
Poster: Woudtje
Ik vind deze speler niet echt super lelijk. Ik schrik wel van de prijs, goeie genade. Ik denk dat als ik op zoek was naar iets in die prijsklasse, ik een Radius 3000 had gekocht. Die spelers doet het zelfde en meer voor 100,- minder.

+1
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 7 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 34.177
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.362.836