Poster: Snoey
Dat hebben we gemerkt met de Denon DNS3500, bagger apparaat.
Poster: Ilja
Dn-S3500 bagger ?? ? Volgens mij kun je er gewoon niet mee omgaan, alle functies werken zoals ze horen.?
Poster: Jorrit
Als je je als DJ bedreigd voelt door de ontwikkeling dat computers en CD-spelers het beatmatchen van je over kunnen nemen, moet je je afvragen of je nog wel DJ wil zijn anno 2010...
Zo, dat is eruit.
Poster: Tekhead
Je kan ook zo stellen, moeten we de naam dj dan gewoon niet laten verdwijnen ? Je kan het ook laten doen door de toiletdame !
Poster: Tekhead
Je kan ook zo stellen, moeten we de naam dj dan gewoon niet laten verdwijnen ? Je kan het ook laten doen door de toiletdame !
Over de cdj-350 nu, Ik bekijk 3 stadia van een apparaat ivm mogelijke aanschaf ervan, nl. Looks, functie's en kwaliteit en dan de prijs. Nu, persoonlijk vind ik dit gewoon een gruwelijk lelijke speler, de prijs is uiteraard weer op z'n Pioneers, veel te hoog, en de functie's is niet echt speciaal, kwaliteit heb ik geen mening, dus voor mij persoonlijk
is hij met glans gebuisd. En dan durven ze nog spreken over entry model, awel merci, geef mijn portie maar aan de hond
Als je de Hawtins en Ferrers van deze wereld wil vergelijken met een toiletdame...??
DJ'en is meer dan plaatjes op hetzelfde tempo zetten, dat kan je elke idioot aanleren.
Poster: Luni-B
Dus als je kan beatmatchen ben je een goeie dj ofwat?
@ DJADMIN we weten nu onderhand wel dat je de pioneer spullen overpriced vind en dat je liever de andere merken hebt.
Ah oke. Nee we draaien inderdaad geen schijven meer, maar ik zou de kunst van het muziekjes-opzetten toch niet zo snel aan een toiletjuffrouw over willen laten.(andersom ook niet btw, krijg je allemaal gescratchte wc-brillen...?
)
Poster: djdolivieira
Tek, over de prijs ben ik met je eens.?Maar de rest niet. hoezo niet nou. Een CDJ1000 is nou ook niet moeders mooiste maar de werking gaat voor mij alle CDspelers ten boven. Syncen ik zie nou niet een bedreiging. zie mijn post op de verige pagina. Er zit op deze speler meer dan genoeg. ?
Poster: dondanielo
het is weer ongeloofelijk wat er voor kritiek afgegeven word :p
ik vind die speler er mooi uitzien, je kan niet verwachten dat een groot bedrijf als pionner altijd dezelfde designs gebruikt. de cdj2000 ziet er ook 1000 keer anders uit dan een cdj1000 mk1 ofzo, de standaartfunktiets zitten nog altijd op dezelfde plek, en hij is tog stukken mooier dan een goedkope denon (dns700).
jongens, wat zijn jullie nou voor djs
meteen bang omdat er een beatlock opzit.. natuurlijk kan iedere piet syncen, maar deejayen is veel meer dan dat.
dj'en is voor mij de menigte entertainen en de juiste platen opzetten.
als je dat aan een beatsyncende poetsvrouw wil overlaten en die meteen als bedrijging ziet is er tog wat fout met je zelfvertrouwen en je geloof in de mensheid
sry voor fouten, ik post met mn iphone
Poster: BoydGrift+1 !
Nou pioneer heeft ook weer nieuws zeg, ik vind het helemaal niks. Mischien als ik het uitgeprobeerd heb, maar anders? Nee hoor.
Dan koop ik veel liever 2 Reloop rmp3's en een IQ2 Midi.
Ik vind het eruitzien alsof ze door AA gefabriceerd zijn.
Zijn dit vervangers voor de CDJ400 en DJM400? Of is dit een stap daar beneden.
Poster: IllusionDit vind ik gewoon een stomme opmerking.Je snapt zelf ook heus wel dat dit een van de onderdelen is waar ik het over heb. Daarnaast heb je nog natuurlijk platenkeuze, interactie met je publiek. ETC
Poster: Woudtje
Ik vind deze speler niet echt super lelijk. Ik schrik wel van de prijs, goeie genade. Ik denk dat als ik op zoek was naar iets in die prijsklasse, ik een Radius 3000 had gekocht. Die spelers doet het zelfde en meer voor 100,- minder.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.