Poster: DJADMINNou je ziet toch alle functies en de looks. Je kunt dus zeker wel een oordeel vellen m.b.t. de beschikbare functies en de looks, maar nog niet over de manier waarop deze werken en de kwaliteit ervan.
Allemaal bla bla blaWacht toch eerst eens tot je m in de handen hebt gehad voordat je een oordeelt velt, tju
Poster: IljaJa wat zal ik zeggen Ilja, smaken en eisen verschillen. Je scratch nooit dus is begrijpelijk dat je daar minder waarde aan hecht. De bediening van effecten is inderdaad goed maar behalve de roll effect vind ik ze niet bijzonder. De rest kan ik me wel in vinden behalve de Looping. Kijk eens naar de looping op een cdj800. die is goed. die op een cdj400 is veel minder.
Dat ligt nou eenmaal heel anders bij mij, ben zelf helemaal weg van 400.
Looping vindt ik super, hot cues ( bij me denon heb ik er 2 gebruik ze nooit ).
Jogwheel is heel erg fijn,
De effecten zijn lekker ( vooral de bediening )
scratch effecten gebruik ik nooit want ik scratch niet. ( voir mij gewoon een leuke functie,
cue punten opslaan werkt zeer goed en als er een USB stick zit slaat ie het ook daar op.
Heeft een reverse functie waar je leuke dingen mee kan uithalen
nu nog effe een software update dat voor paar extra functies zal zorgen en CDJ 400 rulezzz again.
Poster: Luni-B
wat jullie allemaal vergeten is dat het DOEL van de DJ of hoe je de artiest wilt noemen het public vermaken. die kennen niet eens een auto beat sync button.
Poster: Mitchell2Poster: DJADMIN
Allemaal bla bla bla
Nou je ziet toch alle functies en de looks. Je kunt dus zeker wel een oordeel vellen m.b.t. de beschikbare functies en de looks, maar nog niet over de manier waarop deze werken en de kwaliteit ervan.Een apparaat kan 1001 functies hebben, als ze niet werken heb je er nog niets aan.Heb ik liever iets met 10 functies die het allemaal op en top doen..
Poster: DJADMIN
Een apparaat kan 1001 functies hebben, als ze niet werken heb je er nog niets aan.
Heb ik liever iets met 10 functies die het allemaal op en top doen..
Poster: Snoey
Dat hebben we gemerkt met de Denon DNS3500, bagger apparaat.
Poster: DJADMINAlsof jij nu al weet dat de ndx800 functies heeft die niet werken:S. Ben het overigens wel mee eens dat ik ook liever een apparaat heb waarbij de functies correct werken. Dat is in mijn geval dus de cdj 800mk2.
Een apparaat kan 1001 functies hebben, als ze niet werken heb je er nog niets aan.Heb ik liever iets met 10 functies die het allemaal op en top doen..
Poster: Mitchell2Poster: DJADMIN
Een apparaat kan 1001 functies hebben, als ze niet werken heb je er nog niets aan.
Alsof jij nu al weet dat de ndx800 functies heeft die niet werken:S. Ben het overigens wel mee eens dat ik ook liever een apparaat heb waarbij de functies correct werken. Dat is in mijn geval dus de cdj 800mk2.Ken je het spreekwoord, eerst zien dan geloven ? Je denkt geloof ik dat je alles weet van 't hele gebeuren, en begrijp me goed, ik zeker ook niet, maar ga niet zo'n uitspraken doen
Poster: DJADMINPoster: Mitchell2Poster: DJADMINJa ken het spreekwoord wel hoor:D. En denk ook dat de cdj350 voor vele mensen een prima speler zou kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zij is de speler naar mijn mening te duur voor wat het biedt. Daar kunnen we uren over discussi?ren maar verder komen we niet. En ik noem de ndx800 als vergelijk materiaal omdat die in de zelfde range zit. En om nou te zeggen dat ik zou denken dat ik alles weet komt niet echt aardig over. Zo ben ik helemaal niet en zal ook nooit zo zijn. Maar ik heb wel een eigen mening en jij ook. Dus ontspan zou ik zeggen
Ken je het spreekwoord, eerst zien dan geloven ? Je denkt geloof ik dat je alles weet van 't hele gebeuren, en begrijp me goed, ik zeker ook niet, maar ga niet zo'n uitspraken doen
Poster: dJORD
wat is er dan zo bagger?aan?niet alle functies zijn even lekker uitgewerkt, maar ik vind het toch zeker geen verkeerde player!
Poster: Mitchell2
Ja ken het spreekwoord wel hoor:D. En denk ook dat de cdj350 voor vele mensen een prima speler zou kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zij is de speler naar mijn mening te duur voor wat het biedt. Daar kunnen we uren over discussi?ren maar verder komen we niet. En ik noem de ndx800 als vergelijk materiaal omdat die in de zelfde range zit. En om nou te zeggen dat ik zou denken dat ik alles weet komt niet echt aardig over. Zo ben ik helemaal niet en zal ook nooit zo zijn. Maar ik heb wel een eigen mening en jij ook. Dus ontspan zou ik zeggen
Poster: dacuba
LOL @ 600 doekoes voor de CDJ-350. Over de term 'overpriced' gesproken.. nuja moet 'm eerst vasthebben, maar dan nog, ben eens benieuwd.
Poster: Illusion
Dj's die over een paar jaar in een discotheek staan zijn gewoon jongetjes die het in een week hebben geleerd, of een simpel bijbaantje zoeken. Waardeloos!.
Poster: Illusion
Dikke min punten voor die beatmatch functie. Dj's die over een paar jaar in een discotheek staan zijn gewoon jongetjes die het in een week hebben geleerd, of een simpel bijbaantje zoeken. Waardeloos!.
Verder zien ze er wel leuk uit. En zou ik ze uit verdere nieuwschierigheid wel eens willen testen.