@Ilja: Cognitieve dissonantie reductie noemen ze jou gedrag. Google het maar eens.

De CDJ-400 is in mijn ogen gewoon een verouderde speler vergeleken bij de 350. USB ondersteuning is mager bij de CDJ-400, bij de 350 krijg je alle voordelen van RekordBox.
Zelfs mijn CDJ-1000Mk2 begint er schraal uit te zien bij al die nieuwe USB-ontwikkelingen.?
Ik ben wel onder de indruk van wat Pioneer in deze set heeft gestopt. Vooral het feit dat een instap-set volledig compatible is met RekordBox vind ik een mooie ontwikkeling. Als het Pioneer lukt de CDJ-900 en 2000 weer marktstandaard te maken (waar ze al aardig mee op weg zijn), heeft het voor de aspirerende DJ heel veel voordelen thuis een spelertje te hebben waarmee je met RekordBox bezig kan, voor je de clubs in gaat.?
Goed dat de effecten van de speler af zijn, en naar de mixer zijn verplaatst. Jammer dat de effecten op de mixer alleen toepasbaar zijn op de master, want zo zijn ze dus (voor mij) bijna totaal zinloos geworden.
De opneem-features van de mixer vind ik wel heel leuk gevonden, vooral het 'track mark' verhaal. Ook een knop als "Playlist" vind ik in samenwerking met RekordBox heel interessant. Nu zou ik thuis een setje kunnen gaan draaien (wat ik altijd doe als ik nieuwe muziek binnen heb, om de platen te leren kennen), en kunnen toevoegen aan een bepaalde playlist wat ik lekker vind klinken en die avond wil draaien.?
De prijzen zijn hoog ja, maar je krijgt er in mijn ogen dus een hoop voor terug. Ik zou dit zeker in overweging nemen, als ik nu nog in de markt was voor het kopen van een DJ-set voor thuis.?
Het uiterlijk vind ik niet veel soeps, maar daar valt overheen te komen.