Poster: TheHunter
Voor die prijs kom ik en 2 collega's met de drive inn. (Mits ik dat kan regelen met mijn collega's, de normale prijs ligt een stukje hoger.)
Poster: djdolivieiraPoster: Illusion
Ik denk dat een bruiloft draaien af toe nog moeilker is dan draaien in een Cafe of Club.?
Beide heb ik HEEL VAAK gedaan, en ik weet dat een Bruiloft VEEL moeilijker is. In werkelijk ALLE opzichten. Je hebt wel veel ervaring nodig, en een MEGA muziekkennis (ook van jaren 70,80,90) om dit tot een succes te maken! Dus met 3 jaar ervaring in een Club of Cafe is dit NIET aanraadbaar.Dit is echt iets waar je even over na moet denken! Zon dag is, zoals eerder vermeld, voor het paar bijna de belangrijkste dag uit hun leven! Houdt daar rekening mee!?
Poster: Ilja
Dat ze eigen muziek hebben, scheelt al een hoop.
Poster: Luni-B
Je moet gewoon van goeie huizen komen denk ik wil je ander mans muziek leuk draaien , platen kennis vooral.
Poster: mrwhoopie
Dit heeft niets met kunnen te maken hoor...maar je moet het toch allemaal maar terug vinden he...
Poster: djdolivieira
Je?moet zulke dingen ook anders aanpakken. Je gaat met het bruidpaar praten en vraag om lijst met platen? die zeker willen horen. Ook vraag je wat voor genres ze willen horen en of er nog platen zijn die echt op een bepaalde moment/tijdstip opgezet moet worden. Denk aan de openings dans om een voorbeeld te noemen. Verder vul?je de avond met muziek die het bruidpaar wil horen op je eigen manier in. ?En hier geld ook je publiek aanvoelen. Al pakt het anders uit dan in een Cafe of Dancing.
Poster: Illusion
Volgens mij begrijpen djdoliviera en ik mekaar helemaal
Poster: djdolivieira
Klopt wij begrijpen elkaar in deze hoe je een bruiloft moet doen.
Poster: Illusion
Inderdaad, de openingsdans was ik ook vergeten. Gebeurd nog steeds op veel bruiloften. Meestal geeft het bruidspaar aan welk nummer ze hiervoor willen gebruiken. (waarschijnlijk hebben ze die dan zelf wel).
Volgens mij begrijpen djdoliviera en ik mekaar helemaal
Poster: Jer
Hartelijk bedankt voor de interessen allemaal. En allemaal bedankt voor de steun.
Fijn dat ik op jullie heb kunnen rekenen!
Bedankt
ER KAN EEN SLOTJE OP DJ GEVONDEN!!!!
Poster: Ilja
At een kortzichtige domme reacties, als er een complete geluids instalatie is dan hoeft de DJ toch alleen maar een mixer, speler en headphones te hebben. En als tie paar weken van te voren de muziek overhandigt krijgt dat het stel wil horen die avknd, is er niets aan de hand.