dj gevraagd voor trouwerij 23 april van 7 tot 1 savonds (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jer    posted on 22-03-2010 15:07
Goedenmiddag allemaal.

Ik zou op een trouwerij van de dochter van me collega gaan draaien maar
Wegens het overlijden van me vader en heel slecht gaat met me moeder zoek ik iemand die heta wil doen

Deze mensen hebben niet een groot budget

muziek hebben ze zelf (eigen muziek mag altijd )

Rotterdam zuid Groene kruisweg 35 BIj voetbalvereniging Cvv Mercurius

ze wouden niet perse verlichting heb je het wel mooi meegenomen.

Geluid installatie aanwezig! Zelf meenemen 2 afspeel apparaten en mengpaneel en koptelefoon natuurlijk.

wat ze betalen ga ik ook even achteraan. (krijg ze nu niet te pakken) ik denk miss 100 euro of zo
Want ik zou het voor niks doen en ze hadden dat denk ik wel meegenomen in de begroting.

Alvast bedankt!!

User edit by Jer on 23-03-2010 @ 16:37:10 (74%)

What do you think about dj gevraagd voor trouwerij 23 april van 7 tot 1 savonds ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 23-03-2010 18:21
Poster: TheHunter

Voor die prijs kom ik en 2 collega's met de drive inn. (Mits ik dat kan regelen met mijn collega's, de normale prijs ligt een stukje hoger.)

Ja van mij mag je. ik bepaal niet wie er komt. Enige wat ik lever is kwaliteit en voor kwalitiet moet je betalen. En dan ben ik nog schapelijk. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 23-03-2010 @ 18:22:58 (100%)
mrwhoopie    posted on 23-03-2010 19:07
In eerste instantie innige deelneming.
Maar ik snap niet hoe je zou kunnen draaien op muziek van iemand anders?Je vind toch geen enkele song terug?
Ik ben het eens met wat iemand hier vertelde met het feit dat dit een belangrijke dag is voor het koppel en dat het feest gewoon van de Dj afhangt.
Maar eigenlijk beseft het koppel dit zelf ook...als ik 5u speel met enkel geluid (cdj's en boxen) dan kom je met 150? nog niet in de buurt,en ik denk dat geen enkele goede wedding-dj aan die prijs zijn wagen wil inladen.
FML    posted on 23-03-2010 19:25
Je moet gewoon van goeie huizen komen denk ik wil je ander mans muziek leuk draaien , platen kennis vooral.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
MaximDJ    posted on 23-03-2010 19:25
Poster: djdolivieira
Poster: Illusion

Ik denk dat een bruiloft draaien af toe nog moeilker is dan draaien in een Cafe of Club.?

Beide heb ik HEEL VAAK gedaan, en ik weet dat een Bruiloft VEEL moeilijker is. In werkelijk ALLE opzichten. Je hebt wel veel ervaring nodig, en een MEGA muziekkennis (ook van jaren 70,80,90) om dit tot een succes te maken! Dus met 3 jaar ervaring in een Club of Cafe is dit NIET aanraadbaar.

Dit is echt iets waar je even over na moet denken! Zon dag is, zoals eerder vermeld, voor het paar bijna de belangrijkste dag uit hun leven! Houdt daar rekening mee!?

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 23-03-2010 @ 19:29:43 (39%)
Illusion    posted on 23-03-2010 19:33
Poster: Ilja
Dat ze eigen muziek hebben, scheelt al een hoop.

Maar voor in het nadeel van jou, zoek jij de nummers maar eens uit.
En het moet geen flutavond worden. Je moet proberen alles perfect te laten gaan.
En dat kan niet als je een stuk of 20 cd's met hun muziek krijgt toegewezen.

Wat ook altijd wel leuk en vertrouwd klinkt, is om het bruidspaar namens de drive-in show of dj te feliciteren.
Hebben wij toen ook gedaan, en dat werd zeer gewaardeerd.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 23-03-2010 @ 19:35:41 (100%)
Ilja    posted on 23-03-2010 19:38
Hoezo, een beetje eigen tracks doormixen en moet wel goedkomen.
Heb tutorials van ellaskins over deze dingen gezien, werkt vrij goed, en natuurlijk even een voor het begin met het stel praten.
Illusion    posted on 23-03-2010 19:45
Ik heb vaker van jou gehoord dat je tutorials van ellaskins hebt gezien?Cool?haha.?
Maar ik heb eigen ervaring.
ellaskins verteld gewoon een aantal dingen die anderen ook kunnen vertellen. Maar hij is niet de grootste meester ofzo.
Zijn tutorials hebben weinig inbreng op de realiteit van het draaien op een bruiloft.
Ilja    posted on 23-03-2010 20:48
ik ben ook geen copycat ik probeer er gewoon leuke tips uit te halen.
mrwhoopie    posted on 23-03-2010 21:25
Poster: Luni-B
Je moet gewoon van goeie huizen komen denk ik wil je ander mans muziek leuk draaien , platen kennis vooral.

Dit heeft niets met kunnen te maken hoor...maar je moet het toch allemaal maar terug vinden he...
FML    posted on 23-03-2010 22:21
[L]augh [O]ut [L]oud
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 23-03-2010 @ 22:22:52 (100%)
Dolivieira    posted on 23-03-2010 23:14
Poster: mrwhoopie

Dit heeft niets met kunnen te maken hoor...maar je moet het toch allemaal maar terug vinden he...

Je?moet zulke dingen ook anders aanpakken. Je gaat met het bruidpaar praten en vraag om lijst met platen? die zeker willen horen. Ook vraag je wat voor genres ze willen horen en of er nog platen zijn die echt op een bepaalde moment/tijdstip opgezet moet worden. Denk aan de openings dans om een voorbeeld te noemen. Verder vul?je de avond met muziek die het bruidpaar wil horen op je eigen manier in. ?En hier geld ook je publiek aanvoelen. Al pakt het anders uit dan in een Cafe of Dancing.
User edit by Dolivieira on 23-03-2010 @ 23:16:36 (29%)
beatshockerzzz    posted on 23-03-2010 23:18
ja hier gespeciliseerd in trouwerijen
Illusion    posted on 24-03-2010 10:57
Je?moet zulke dingen ook anders aanpakken. Je gaat met het bruidpaar praten en vraag om lijst met platen? die zeker willen horen. Ook vraag je wat voor genres ze willen horen en of er nog platen zijn die echt op een bepaalde moment/tijdstip opgezet moet worden. Denk aan de openings dans om een voorbeeld te noemen. Verder vul?je de avond met muziek die het bruidpaar wil horen op je eigen manier in. ?En hier geld ook je publiek aanvoelen. Al pakt het anders uit dan in een Cafe of Dancing.

Inderdaad, de openingsdans was ik ook vergeten. Gebeurd nog steeds op veel bruiloften. Meestal geeft het bruidspaar aan welk nummer ze hiervoor willen gebruiken. (waarschijnlijk hebben ze die dan zelf wel).

Volgens mij begrijpen djdoliviera en ik mekaar helemaal Cool
User edit by Illusion on 24-03-2010 @ 10:57:41 (15%)
Dolivieira    posted on 24-03-2010 11:07

Klopt wij begrijpen elkaar in deze hoe je een bruiloft moet doen.
Jer    posted on 24-03-2010 16:44
Hartelijk bedankt voor de interessen allemaal. En allemaal bedankt voor de steun.
Fijn dat ik op jullie heb kunnen rekenen!

Bedankt

ER KAN EEN SLOTJE OP DJ GEVONDEN!!!!
MaximDJ    posted on 24-03-2010 16:49

Klopt wij begrijpen elkaar in deze hoe je een bruiloft moet doen.

Ik begrijp met jullie mee?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
mrwhoopie    posted on 24-03-2010 17:19

Inderdaad, de openingsdans was ik ook vergeten. Gebeurd nog steeds op veel bruiloften. Meestal geeft het bruidspaar aan welk nummer ze hiervoor willen gebruiken. (waarschijnlijk hebben ze die dan zelf wel).

Ik snap dat wel,ik doe het zelf ook zo,maar de TS doelde wel op het feit dat je zelf geen muziek moest meenemen.En dan bedoel ik dat het gewoon onmogelijk is om op vreemde cd's een hele avond te spelen,ik heb dan niets om op terug te vallen.
Uiteraard hou je rekening met de klant,ik bespreek alles op voorhand.
Sandr    posted on 25-03-2010 08:58
Poster: Jer
Hartelijk bedankt voor de interessen allemaal. En allemaal bedankt voor de steun.
Fijn dat ik op jullie heb kunnen rekenen!

Bedankt

ER KAN EEN SLOTJE OP DJ GEVONDEN!!!!

Allereerst gecondoleerd!

Mag ik misschien vragen welke DJ je hebt gevonden (iemand van Djresource?)
Play that funky music white boy....
Jer    posted on 07-04-2010 09:17
HULP NODIG DJ HEEFT AFGEZEGD!! IEMAND DIE ZEKER DIE DAG KAN EN EIGEN VERVOER HEEFT!

main    posted on 07-04-2010 09:28
zal even checken met lucalicious
Illusion    posted on 07-04-2010 11:21
Mooie dj had je dan uitgekozen. Als je een dj vind moet je zorgen dat er direct een connectie is tussen die dj en de klant. Zodat hij het kan overnemen en dat hij er verantwoordelijk voor is Cool

Dit is niet zo even een dj die je kan vinden. Daarnaast is het een feit dat het wel iets kost, en dat niet iedereen het voor een klein budget wil doen. Dit zou maanden van te voren besproken en geregeld moeten worden. En niet 2 weken voor de trouwdatum. Daarnaast is het een trouwfeest. Dit is echt moeilijk hoor.

Moeilijk hoor, ik betwijfel of het lukt. Heb je misschien ook grotere drive-in shows in je omgeving? Of is er helemaal niemand daar in omgeving Schiedam?
User edit by Illusion on 07-04-2010 @ 11:22:22 (10%)
Seca    posted on 07-04-2010 13:24
Op een DJ moet je vooral besparen ja... Cool
Dit is juist een van de belangrijkste elementen van de avond.
Nu goed, voor rond de ?100 vind je misschien wel een beginner, maar dan moet je wel de kans erbij nemen dat het niet vlot verloopt.
DJADMIN    posted on 07-04-2010 13:56
Afhuren van een mooie locatie : 600 euro

Investeren in een goede dj + drive in : 500 euro

Een beginner je bruiloft laten verneuken : onbetaalbaar
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ilja    posted on 07-04-2010 14:20
At een kortzichtige domme reacties, als er een complete geluids instalatie is dan hoeft de DJ toch alleen maar een mixer, speler en headphones te hebben. En als tie paar weken van te voren de muziek overhandigt krijgt dat het stel wil horen die avknd, is er niets aan de hand.
Limb-Girdle    posted on 07-04-2010 14:40
Poster: Ilja
At een kortzichtige domme reacties, als er een complete geluids instalatie is dan hoeft de DJ toch alleen maar een mixer, speler en headphones te hebben. En als tie paar weken van te voren de muziek overhandigt krijgt dat het stel wil horen die avknd, is er niets aan de hand.

Prima, dan laat ik mijn oma van 86 achter de decks staan. Dit zou volgens jou moeten werken, ze heeft dan een mixer, een speler en headphones. Gaan met die banaan.
Where the music meets the deejay!

230 Users online: 96 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 29.510
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.722.901