dj gevraagd voor trouwerij 23 april van 7 tot 1 savonds (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jer    posted on 22-03-2010 15:07
Goedenmiddag allemaal.

Ik zou op een trouwerij van de dochter van me collega gaan draaien maar
Wegens het overlijden van me vader en heel slecht gaat met me moeder zoek ik iemand die heta wil doen

Deze mensen hebben niet een groot budget

muziek hebben ze zelf (eigen muziek mag altijd )

Rotterdam zuid Groene kruisweg 35 BIj voetbalvereniging Cvv Mercurius

ze wouden niet perse verlichting heb je het wel mooi meegenomen.

Geluid installatie aanwezig! Zelf meenemen 2 afspeel apparaten en mengpaneel en koptelefoon natuurlijk.

wat ze betalen ga ik ook even achteraan. (krijg ze nu niet te pakken) ik denk miss 100 euro of zo
Want ik zou het voor niks doen en ze hadden dat denk ik wel meegenomen in de begroting.

Alvast bedankt!!

User edit by Jer on 23-03-2010 @ 16:37:10 (74%)

What do you think about dj gevraagd voor trouwerij 23 april van 7 tot 1 savonds ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 22-03-2010 15:11
Wat willen ze betalen. En dat muziek gebeuren snap ik niet zo
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Jer    posted on 22-03-2010 15:45
Je hoef geen muziek mee te nemen. dat hebben ze allemaal zelf. Ik zou het voor niks doen.
Maar natuurlijk begrijp ik dat jullie dat niet doen! Ik zal het even navragen.

bedankt voor de interressen.
MaximDJ    posted on 22-03-2010 16:46
Als ze willen betalen ben ik wel geintreseerd met de Drive In (Ik heb ook zo mijn mega investering Winking my eye. Ik regel de muziek en alles zelf. Verzoekgenres/nummers zijn natuurlijk altijd mogelijk.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Lucalicious    posted on 22-03-2010 16:57
ik wil het graag voor je doen!
het bedrag hoeft van mij echt helemaal niet veel te zijn.
de gegevens snap ik nog niet helemaal,
dus licht etc is daar allemaal al? en de muziek ook?
en belangrijk, waar is het?
Ilja    posted on 22-03-2010 17:35
Ik heb complete 19 inch apparatuur in flightcase, en ben beschikbaar, ik neem aan veel love songs en allround draaien.
-FLoriZ-    posted on 22-03-2010 17:39
Jup waar is het? Anders is er van deze kant ( mits Nicola ook kan ) ook wel interesse.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Xurion    posted on 22-03-2010 17:48
Waar is het en wat is hun budget?
Gylian    posted on 22-03-2010 18:32
Offtopic.

Gecondoleert en sterkte verder. Winking my eye
Estacy    posted on 22-03-2010 18:37
ik hoop dat jullie realiseren dat een trouwerij voor de bruid en bruidegom de mooiste dag van hun leven is, dus als er iets verkeerd gaat, verpest je meteen meer dan een klein feestje.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
OneSixty    posted on 22-03-2010 18:46
idd, zou het zelf ook niet doen...? en wie wil er nu een jong ventje op zijn trouw als dj?
User edit by OneSixty on 22-03-2010 @ 18:46:43 (45%)
TheHunter    posted on 22-03-2010 21:18
Als je het budget laat weten, wil ik ook komen met zijn 2 of 3en met de hele drive inn.
Dan heb je alleen stroom en een plek nodig, de rest nemen we mee.
Ilja    posted on 22-03-2010 21:30
Voor een leuk prijsje doe ik het wel ( kosten zullen veel lager dan een drive-in ).
ThijsG    posted on 22-03-2010 21:30
Gecondoleerd Jer.
Voor mij is het nog wat te hoog gegrepen. Ik durf niet als 15jarige met zo'n 2 jaar ervaring een bruiloft te verzorgen. 100% eens met estacy. Op zo'n mooie dag wil je natuurlijk ook de beste DJ.
Illusion    posted on 23-03-2010 15:35
Poster: Ilja
Ik heb complete 19 inch apparatuur in flightcase, en ben beschikbaar, ik neem aan veel love songs en allround draaien.

Echt niet allround. Je hoeft daar niet met trance, of r&b of hiphop aan te komen.

het is uiteraard wat de mensen vragen. Maar meestal zijn het veel classics, oldies, love songs, schuifel muziek.?

Dit is EEN VAN DE mooiste dagen in het leven van deze mensen. En deze wil je goed verzorgen.?

Wees goed voorbereid. Neem een voorgesprek met de mensen. Ga gerust even kletsen, met een kop koffie erbij. Nodig ze eventueel uit. En overleg hoe ze het precies willen. Er kan wel zomaar een vervanger komen, maar ik denk wel dat de mensen graag willen weten wie er komt, en wat ze doen.

Het is nog niet zo makkelijk om op een bruiloft te draaien.

De 1e keer dat ik op een bruiloft draaide stond ik daar vol zenuwen. Ik wist niet of mensen het beviel. Maar uiteindelijk was het een top avond geworden.

Daarnaast moet je zorgen dat je je eigen muziek hebt. En goed uitgebreid, met allerlei soorten muziek. Zorg ook voor jezelf dat je weet wat je hebt. Daarnaast zou ik nooit met andermans cd's draaien om:

- stel ze gaan kapot, jij zit er mee.

- en je weet niet wat er voor muziek op staat, en wat voor versies en kwaliteit het is.

En er is nog zoveel om aan te denken.?

@ Jer, Gecondoleerd en veel sterkte.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 23-03-2010 @ 15:35:37 (1%)
main    posted on 23-03-2010 15:37
Poster: Lucalicious
ik wil het graag voor je doen!
het bedrag hoeft van mij echt helemaal niet veel te zijn.
de gegevens snap ik nog niet helemaal,
dus licht etc is daar allemaal al? en de muziek ook?
en belangrijk, waar is het?

ga ik in mee! luuk en ik kunnen wel met de drive-in!
Dolivieira    posted on 23-03-2010 15:49
Poster: Illusion

Echt niet allround. Je hoeft daar niet met trance, of r&b of hiphop aan te komen.

het is uiteraard wat de mensen vragen. Maar meestal zijn het veel classics, oldies, love songs, schuifel muziek.?

Dit is EEN VAN DE mooiste dagen in het leven van deze mensen. En deze wil je goed verzorgen.?

Wees goed voorbereid. Neem een voorgesprek met de mensen. Ga gerust even kletsen, met een kop koffie erbij. Nodig ze eventueel uit. En overleg hoe ze het precies willen. Er kan wel zomaar een vervanger komen, maar ik denk wel dat de mensen graag willen weten wie er komt, en wat ze doen.

Het is nog niet zo makkelijk om op een bruiloft te draaien.

De 1e keer dat ik op een bruiloft draaide stond ik daar vol zenuwen. Ik wist niet of mensen het beviel. Maar uiteindelijk was het een top avond geworden.

Daarnaast moet je zorgen dat je je eigen muziek hebt. En goed uitgebreid, met allerlei soorten muziek. Zorg ook voor jezelf dat je weet wat je hebt. Daarnaast zou ik nooit met andermans cd's draaien om:

- stel ze gaan kapot, jij zit er mee.

- en je weet niet wat er voor muziek op staat, en wat voor versies en kwaliteit het is.

En er is nog zoveel om aan te denken.?

@ Jer, Gecondoleerd en veel sterkte.

@ Jer, Gecondoleerd en veel sterkte, Ben ik in mijn vorige post vergeten. Maar jongens wat ik hier gequote heb van illusion. Zo moet het en niet anders. Ik denk dat een bruiloft draaien af toe nog moeilker is dan draaien in een Cafe of Club.?

?

Jer    posted on 23-03-2010 15:59
Ik had het al met hum doorgenomen en ja ze willen juist r&b en natuurlijk ook love songs en schuifelmuziek. Maar ze hadden aan mij ook echt gevraagd of ik een beetje van alles wou draaien. dus gewoon all round. het zijn ongeveer 80 personen.

Ik moet echt iemand hebben en het lieftst zo goedkoop mogelijk.

Bedankt voor al de condoleances!
Dolivieira    posted on 23-03-2010 16:03
Dan val ik af want ben niet zo goed koop. en vooral als ik CDspelers en mengtafel moet meenemen gaat het hun 150 euros kosten. Denk dat er een aantal goedkoper zijn. ?
main    posted on 23-03-2010 16:25
hmm, ik zal eens met lucalicious bespreken hoeveel dat gaat kosten.
Lucalicious    posted on 23-03-2010 16:29
eerst moet je toch eens de info geven die we vragen Jer. waar is het, legt dat met muziek en apparatuur nog eens goed uit, en wat willen die mensen zelf betalen?
Ilja    posted on 23-03-2010 16:29
Dat bedoelde ik ook, ?niet een bepaald aantal ganres. ? ?Ik wist ook meteen dat er veel love songs en oldies moeten komen.
Je denkt toch niet echt dat ik uberhaupt in me hoofd zou halen om hip-hol, trance of house zou draaien op een bruiloft, kom nou?Cool
Dolivieira    posted on 23-03-2010 16:32
Na ik heb al een?aantal?bruiloften gedraaid waar ze toch echt huis wouden. Maar ja dat is alleen op aanvraag.
Yorick    posted on 23-03-2010 16:38
Veel sterke met zoeken en gecondoleerd ,, heb een Apres Skihut met Flugel on Tour show,,
Mocht ik iemand weten die het kan? Dan laat ik het jou wel weten.
Ilja    posted on 23-03-2010 16:48
Dat ze eigen muziek hebben, scheelt al een hoop.
TheHunter    posted on 23-03-2010 18:09
Poster: djdolivieira
Dan val ik af want ben niet zo goed koop. en vooral als ik CDspelers en mengtafel moet meenemen gaat het hun 150 euros kosten. Denk dat er een aantal goedkoper zijn. ?

Voor die prijs kom ik en 2 collega's met de drive inn. (Mits ik dat kan regelen met mijn collega's, de normale prijs ligt een stukje hoger.)

197 Users online: 102 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 36.745
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.730.136