Poster: Ilja
Ik heb complete 19 inch apparatuur in flightcase, en ben beschikbaar, ik neem aan veel love songs en allround draaien.
Echt niet allround. Je hoeft daar niet met trance, of r&b of hiphop aan te komen.
het is uiteraard wat de mensen vragen. Maar meestal zijn het veel classics, oldies, love songs, schuifel muziek.?
Dit is EEN VAN DE mooiste dagen in het leven van deze mensen. En deze wil je goed verzorgen.?
Wees goed voorbereid. Neem een voorgesprek met de mensen. Ga gerust even kletsen, met een kop koffie erbij. Nodig ze eventueel uit. En overleg hoe ze het precies willen. Er kan wel zomaar een vervanger komen, maar ik denk wel dat de mensen graag willen weten wie er komt, en wat ze doen.
Het is nog niet zo makkelijk om op een bruiloft te draaien.
De 1e keer dat ik op een bruiloft draaide stond ik daar vol zenuwen. Ik wist niet of mensen het beviel. Maar uiteindelijk was het een top avond geworden.
Daarnaast moet je zorgen dat je je eigen muziek hebt. En goed uitgebreid, met allerlei soorten muziek. Zorg ook voor jezelf dat je weet wat je hebt. Daarnaast zou ik nooit met andermans cd's draaien om:
- stel ze gaan kapot, jij zit er mee.
- en je weet niet wat er voor muziek op staat, en wat voor versies en kwaliteit het is.
En er is nog zoveel om aan te denken.?
@ Jer, Gecondoleerd en veel sterkte.