Ik verkoop mijn EMU X-Board 25. Ooit eens gekocht om te starten met producen maar hier is het afgelopen jaar nog niks van gekomen. Hij is een keer of 3 gebruikt en toen terug de doos in verdwenen. Wilde er ooit nog eenns aan beginnen maar heb de tijd er momenteel niet voor dus kan ik hem beter verkopen. Hij ziet er echt nog als nieuw uit, geen enkel krasje te bekennen.
Prijs: Bieden Garantie: Nee
Doos en kabels aanwezig Kan opgehaald of verzonden worden (kosten koper)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als je geen intresse hebt ga ik ook geen foto's schieten.. Als je serieuze intresse hebt kan ik wel een camera lenen van iemand om een foto te schieten.
Hij ziet er echt nog goed uit, mensen die wel eens van me gekocht hebben hier weten dat ik een eerlijke verkoper ben.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community