In verband met?gebruik?als covers in Traktor, zijn?veel CDinsert plaatjes?BMP bestanden. Nou zoek ik een?programma of aplicatie waar ik deze?in een keer in kan doen en ze allemaal omzetten in plaats van op dat een voor een te doen. Mijn vraag is heb je een promma of aplicatie die dat kan en zo ja welke zijn er allemaal y=te krijgen?? Een voor een is niet echt handig en gaat veel tijd in zitten. ???
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
What do you think about Hoe/Wat voor Prog kan ik bestanden omzetten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: PaulBrugel Nog makkelijker: Open?de BPM file?in paint (Standaardprogramma van Windows) Sla op als JPEG.
Ja maar hier kan ik alles?1 voor?1 doen. Is beetje heel veel werk. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
This is an old Topic
No new postings for 5.529 days. Post CommentThat would be 184.3 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.