Ik heb nog een Denon 1000F MK2 in de aanbieding. Loopwerk en knoppen perfect in orde. Het er de laatste maanden nog mee gedraaid al extra CD speler in de club. Geen haperingen etc.
Ik ga vanavond een foto posten, maar hij ziet er nog goed uit. Wel gebruiksporen maar alles zit er nog aan (Knoppen etc)
Bied maar, ik woon in de buurt van A'werpen. Ik sluti hem natuurlijk aan, kan je zien dat hij werkende is.
What do you think about [T] Denon 1000F MK2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Te zien aan de foto gaat het hier om de eerste versie van de DN-2000F die werd gemaakt tussen 1992 en 1994. De MKII (1994-1998) herken je aan de smalle cd-lades, de eerste versie heeft dikke cd-lades. Bovendien herken je de MKII aan het feit dat die (heel verrassend) 'MK II' achter het type heeft staan...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.