Poster: SebaszHet blijkt wel dat jij geen idee hebt wat er bij komt kijken om een professioneel product te maken voor een klant. Maar dat is niet erg, want dat hoef jij ook niet voor je werk te doen?
. Ik ook niet trouwens, maar ik weet wel waar ik over praat.
Ik denk dat je je daar ernstig in vergist, ik heb meer dan alleen maar AboutDJ gedaan (dat is namelijk het meest lullige voorbeeld van iets waaraan ik heb gewerkt) en meegewerkt aan diverse websites van de grotere corporates van dit land waarbij je niet in je eentje aan een site aan het werk was maar met een team van pak hem beet 10 ? 15 man een website uit de grond moest gaan zitten stampen. En dat begon met een kladblokje, brainstormen en een beetje schetsen en werd uiteindelijk een compleet geheel.
Ik weet dus wel een beetje hoe zoiets in zijn werk gaat

Overigens moet ik wel heel eerlijk toegeven dat ik een echte 'frontender' ben en niet iemand die kwalitatief hoogstaand php, javasscript, sql e.d. beheerst... verder dan de basis kom ik daarin niet. Geef mij een framework en de mogelijkheden om er een mooi geheel van te maken met wat HTML, CSS en alle andere bijkomstigheden en dan kan ik wel wat

Overigens vind ik niet dat men zich zo druk moet maken om zaken als deze, iedereen moet ergens beginnen... de jongens van Lost Boys zijn ook niet meteen begonnen met het allergrootste werk op aarde maar behoren nu wel tot de grotere van dit land als het aankomt op webdevelopment.
Gun iedereen gewoon zijn kansen/werk... er is meer dan zat voor iedereen.
Poster: Sebasz
Dat
is juist het hele punt
, het gaat niet zomaar om mensen van om en nabij onze
leeftijd, maar van mensen van onze leeftijd die voor 40 euro een
'complete website met hosting!'
Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik begin al een aardige bejaardenhuis leeftijd te ontwikkelen met mijn op een anderhalve maand na 30 en voor 40 euro doe ik helemaal niks noppes nada als het gaat om websites bouwen. Hooguit kijken hoe slecht iets gedaan is en dan zeggen dat ze naar een ander moeten stappen