[Check] DJ template voor wordpress! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Gylian    posted on 21-03-2010 14:34
-

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Gylian on 23-06-2011 @ 11:52:40 (100%)

What do you think about [Check] DJ template voor wordpress! ??

Vote :   1 member likes this  

Helioxx    posted on 22-03-2010 20:33
je valt in herhaling.
Laten we ophouden met al dat gezaag. Sommigen kunnen geen dure site betalen, en voor hen is 40 euro de oplossing! Ze zulllen dan geen topkwaliteit krijgen maar soit.
juless    posted on 22-03-2010 20:37
pff haha als je denkt dat mensen die nog jong zijn en dit gewoon voor de lol doen bedrijven laten instorten, het niet aan die gozers ligt maar aan het bedrijf...
Gylian    posted on 22-03-2010 20:47
Sebasz,

ik vond me reactie wel passend? Ik vroeg om een reacties zodat ik weet wat beter kan. Enige wat ik in dit topic hebt gezien van jou is gezeik over dat ik der markt aan het laten storten ben (Je praat niet alleen over mij, maar dan nog).

And, als wij snotneuzen deze markt aan het laten instorten zijn dan is dat hard ja, maar helaas is de wereld gewoon hard. En wat wil je hiermee eigenlijk berijken? Daar hoef ik trouwens niet eens meer antwoord op.

Dus doe me een lol, en reageer niet meer?
Helioxx    posted on 22-03-2010 21:09
Poster: juless
pff haha als je denkt dat mensen die nog jong zijn en dit gewoon voor de lol doen bedrijven laten instorten, het niet aan die gozers ligt maar aan het bedrijf...

lol inderdaad
dacuba    posted on 22-03-2010 21:13
Poster: T-to-the-J
Jezus kom op zeg, zet er een slotje op, niemand kan meer reageren, en downloaden kan nog steeds *is het helemaal zat!!*

Dit is zelfs discriminerend!

Van zodra men iemand bekritiseert, discrimineer je? Op een open forum mag iedereen zijn standpunt neerschrijven ?n verdedigen. Wie ben jij dan om een slotje aan te vragen.

Ik volg Sebasz ook deels. Hetzelfde komt ook genoeg voor met Hercules-console-jongens die dan op een gig staan dewelke ze absoluut niet verdienen. Nee, het haalt niet de hele markt overhoop, maar je kaapt wel kansen weg op een oneerlijke manier (wegens een gebrek aan kennis bij de koper).

''Laten we ophouden met al dat gezaag''.. ja, laten we gewoon ophouden met heel het gezeur. Iedereen die het in deze wereld niet met een ander eens is moet gewoon zijn bek houden. De frustratie komt dan wel op een ander moment naar boven. Wat een goede raad! Cool
User edit by dacuba on 22-03-2010 @ 21:16:52 (100%)
Sebasz    posted on 22-03-2010 21:33
Wat Dacuba zegt dus?Cool
Poster: MichaelH
je valt in herhaling.

Sommige mensen snapten het helaas nog steeds ?niet. Dus vandaar mijn beste vriend?Cool
Limb-Girdle    posted on 22-03-2010 21:59
Poster: Gylian
And, als wij snotneuzen deze markt aan het laten instorten zijn dan is dat hard ja, maar helaas is de wereld gewoon hard. En wat wil je hiermee eigenlijk berijeiken? Daar hoef ik trouwens niet eens meer antwoord op.

Over drogredenen gesproken. Ja, omdat de hele wereld hard is, dan wordt het ook getolereerd dat de markt door een aantal snotneuzen wordt verziekt, aldus jouw woorden.

Sebasz zijn mening deel ik voor een gedeelte. Het feit dat er overal en nergens websites worden gebouwd door 'mensen die in hun vrije tijd' iets in elkaar knutselen, en vervolgens hun diensten goedkoop aanbieden op internet zal op ten duur de tol van de grotere bedrijven gaan eisen.
Nu doel ik niet op een onschuldig in elkaar gezet Wordpress template, maar op het ontwikkelen van complete websites vanuit een commercieel oogpunt.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 22-03-2010 @ 22:02:54 (100%)
Gylian    posted on 22-03-2010 22:19
@Allemaal hierboven

Mij hoor je ook niet zeggen hoor dat je niet gelijkt heb. Ik geef zelfs toe dat Sebasz ook wel deels gelijk heeft. Alleen als ergens geld uit valt de halen en je vind het ook nog leuk om te doen, tja wat wil je dan nog meer?

Nu alsjeblieft ophouden en back ontopic please!
Marcelb    posted on 22-03-2010 22:58
Poster: Sebasz

Dat is juist het hele punt Cool, het gaat niet zomaar om mensen van om en nabij onze leeftijd, maar van mensen van onze leeftijd die voor 40 euro een 'complete website met hosting!' aanbieden en dat op een quasi-serieuze manier. D?e mensen, op websites als sitedeals en tbforum, verneuken de markt. Niet jij, ik of Reind?Cool

Damn Sebasz..

Je weet zelf echt niet wat je zegt..eerst zijn het die 'pauper kinderen' op hun zolderkamer die de boel verpest en nu is jouw punt 'de mensen van jouw leeftijd die complete websites aanbieden voor 40 pleuro'.. Dus jouw hele denegerende houding over jonge mensen is totaal ongepast en kwetsend en draagt totaal niet bij aan dit onderwerp.

Als je zo veel moeite hebt met een jonge gozer die probeert iets moois te maken en zo vriendelijk is dit hier te delen ga dan lekker lopen zeiken op je sitedeals en tbforum! Daar zitten klaarblijkelijk meer van die knurften die alleen maar kunnen janken over wat anderen wel niet allemaal verzieken! Wat ik namelijk begrijp is dat het je om het algemene punt gaat en niet over Gillian als persoon en dat maakt het helemaal ongepast op jouw manier hier te reageren op Gillian!

Laat 1 ding duidelijk zijn uit mijn gezwam hierboven:Dit is een forum waar iedereen elkaar zou moeten respecteren en opbouwende kritiek geven om iets van te kunnen leren. JOUW houding en vooral jouw manier van reageren over onder andere ' VMBO' leerlingen is gewoon een reden om je van dit forum te sodemieteren..helaas heb ik daar de bevoegdheid niet voor maar hoop echt dat je beseft waar je mee bezig bent!

Zo nu ga ik mijn valium innemen...

@on-topic@
Gillian, ziet er goed uit hoor..laat je niet gek maken door mensen die het anderen niet gunnen en ga vooral door met dit soort dingen!
User edit by Marcelb on 22-03-2010 @ 23:01:42 (10%)
Sebasz    posted on 23-03-2010 00:28
Poster: Marcelb
Damn Sebasz..

Je weet zelf echt niet wat je zegt..eerst zijn het die 'pauper kinderen' op hun zolderkamer die de boel verpest en nu is jouw punt 'de mensen van jouw leeftijd die complete websites aanbieden voor 40 pleuro'.. Dus jouw hele denegerende houding over jonge mensen is totaal ongepast en kwetsend en draagt totaal niet bij aan dit onderwerp.

Als je zo veel moeite hebt met een jonge gozer die probeert iets moois te maken en zo vriendelijk is dit hier te delen ga dan lekker lopen zeiken op je sitedeals en tbforum! Daar zitten klaarblijkelijk meer van die knurften die alleen maar kunnen janken over wat anderen wel niet allemaal verzieken! Wat ik namelijk begrijp is dat het je om het algemene punt gaat en niet over Gillian als persoon en dat maakt het helemaal ongepast op jouw manier hier te reageren op Gillian!

Laat 1 ding duidelijk zijn uit mijn gezwam hierboven:Dit is een forum waar iedereen elkaar zou moeten respecteren en opbouwende kritiek geven om iets van te kunnen leren. JOUW houding en vooral jouw manier van reageren over onder andere ' VMBO' leerlingen is gewoon een reden om je van dit forum te sodemieteren..helaas heb ik daar de bevoegdheid niet voor maar hoop echt dat je beseft waar je mee bezig bent!

Zo nu ga ik mijn valium innemen...

@on-topic@
Gillian, ziet er goed uit hoor..laat je niet gek maken door mensen die het anderen niet gunnen en ga vooral door met dit soort dingen!

Ik heb totaal geen behoefte om je nutteloze, maar vooral slecht geschreven bericht helemaal te gaan lezen. Ben daarom gestopt na het lezen van je eerste alinea.

Als er ??n reactie in dit topic is die geen nuttige bijdrage levert is het jouwe wel. Alleen uit je eerste alinea maak ik slechts op waar dit halve topic over gaat, wat al 10 keer verteld is, en wat niks meer of minder dan de waarheid is. Het was wellicht enigszins offtopic om over dat onderwerp te beginnen, maar dat neemt niet weg dat een forum een discussie plaats is.

Dat het als kwetsend kan worden ervaren doet er niet toe. Zoals LimbGirdle en Dacuba al aangaven, en zoals ik het nu even samen zal vatten: boo fucking hoo.

Er gebeurt wel meer in de wereld wat mensen niet aanstaat. Dus niet zo zeuren, ik wilde hier niet op doorgaan en dacht dat het wel was uitgepraat. Maar helaas mijn grote vriend Marcel, je kon het weer niet laten?Cool.

Weltrusten?Cool.
User edit by Sebasz on 23-03-2010 @ 00:30:07 (3%)
Reind    posted on 23-03-2010 01:07
Poster: SebaszHet blijkt wel dat jij geen idee hebt wat er bij komt kijken om een professioneel product te maken voor een klant. Maar dat is niet erg, want dat hoef jij ook niet voor je werk te doen?Cool. Ik ook niet trouwens, maar ik weet wel waar ik over praat.

Ik denk dat je je daar ernstig in vergist, ik heb meer dan alleen maar AboutDJ gedaan (dat is namelijk het meest lullige voorbeeld van iets waaraan ik heb gewerkt) en meegewerkt aan diverse websites van de grotere corporates van dit land waarbij je niet in je eentje aan een site aan het werk was maar met een team van pak hem beet 10 ? 15 man een website uit de grond moest gaan zitten stampen. En dat begon met een kladblokje, brainstormen en een beetje schetsen en werd uiteindelijk een compleet geheel.

Ik weet dus wel een beetje hoe zoiets in zijn werk gaat Winking my eye

Overigens moet ik wel heel eerlijk toegeven dat ik een echte 'frontender' ben en niet iemand die kwalitatief hoogstaand php, javasscript, sql e.d. beheerst... verder dan de basis kom ik daarin niet. Geef mij een framework en de mogelijkheden om er een mooi geheel van te maken met wat HTML, CSS en alle andere bijkomstigheden en dan kan ik wel wat Winking my eye

Overigens vind ik niet dat men zich zo druk moet maken om zaken als deze, iedereen moet ergens beginnen... de jongens van Lost Boys zijn ook niet meteen begonnen met het allergrootste werk op aarde maar behoren nu wel tot de grotere van dit land als het aankomt op webdevelopment.

Gun iedereen gewoon zijn kansen/werk... er is meer dan zat voor iedereen.

Poster: Sebasz
Dat
is juist het hele punt Cool, het gaat niet zomaar om mensen van om en nabij onze
leeftijd, maar van mensen van onze leeftijd die voor 40 euro een
'complete website met hosting!'

Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik begin al een aardige bejaardenhuis leeftijd te ontwikkelen met mijn op een anderhalve maand na 30 en voor 40 euro doe ik helemaal niks noppes nada als het gaat om websites bouwen. Hooguit kijken hoe slecht iets gedaan is en dan zeggen dat ze naar een ander moeten stappen Winking my eye
User edit by Reind on 23-03-2010 @ 01:11:05 (35%)
FML    posted on 23-03-2010 09:03
Zo te zien weten mensne echt niet waar ze over praten Happy, laughing loop aub geen ruzie te maken we houden beter dit forumpje netjes we zijn toch geen 'kleine' kinders meer .

Door deze mannen 40 euro voor hosting en design maakt voor ons de markt alsmaar beter. hoe meer concurentie hoe beter voor de consument. Zelfstandigen zouden zich moeten beperken en realisseren waar hun kansen liggen. 1 van onze site is ook net verbouwd als je een beetje site hebt dan komt er meer bij kijken dan alleen de hosting en design. namelijk het onderhouds contract. deze is ong een 1/3 van de prijs. simpele site's zitten rond de 1000 euro ik neem aan dat de beginnede DJ dat niet zo 1.2.3 uit zene zak haalt , en met 1000 euro liever een mixer of wat dan ook haalt.

kortom als een bedrijf wat kan wat een ander niet kan zit hij goed. heeft hij dat niet dan moet hij naar ze klanten opzoek !

+ in de branch wist je al van te voren dat het concurentie slopend is.

kortom niet zo huilen
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 23-03-2010 @ 13:05:41 (12%)
Lead    posted on 23-03-2010 17:40
Poster: Gylian
...
Voor een relatief laag bedrag (Zal nooit hoger worden als ?40,00 euro) maak ik een complete website (Dus design, codering, hosting etc.). ...

commericele oproepen zonder overleg op voorhand zijn niet toegestaan op DJResource

(vergeten dat wij dit ook voorzien voor mensen middels djhosting.nl ?)
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

163 Users online: 20 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 55.349
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.100