Poster: Sebasz
Het is gewoon zeer ergerlijk dat deze onwetende kinderen, want dat zijn het gewoon, de hele markt verneuken.
Poster: ccc
De topic opener heeft omdat hij zich verveelde een template gemaakt/bewerkt.
Leg mij aub uit hoe deze jongen dan de markt verziekt?
Poster: Stagiar
Sebasz, laat zo'n jongen toch gewoon. Uiteindelijk is de prijs/kwaliteitsverhouding precies hetzelfde, dus waar heb je het over?
voor een relatief laag bedrag verneuken amateurtjes zoals jij de hele markt ja??
Poster: dacuba
Die
header heb je geript, ik zie nergens credits daarvoor?
Voor de
rest is 't een leuke template.
"Voor een relatief laag bedrag (Zal nooit hoger worden als ?40,00 euro) maak ik een complete website (Dus design, codering, hosting etc.). Pm me voor meer informatie. "
Poster: -FLoriZ-
Zuiginternet hiero.
True. Daarbij krijg je ook nog eens professionele mensen met een degelijke opleiding. En dat is meer dan alleen weten hoe Photoshop werkt. Maar van concept tot realiteit, en daar alle bijebehorende dingen indien gewenst?![]()
Sinds wanneer is een opleiding een bewijs dat men ook in staat is kwaliteit af te leveren? Ik heb nog nooit maar dan ook echt nog NOOIT 1 boek, les of whatever gehad als het aankomt op webdesign en heb AboutDJ qua design van de grond af zelf ontworpen, geschreven etcetera. Daarnaast heb ik een aantal jaren voor 1 van de grootste webdesign bedrijven in NL gewerkt als freelancer, gewoon voor de 'hobby' omdat ik het leuk vond en er een behoorlijke zakcent mee kon verdienen.
Scholing of wat dan ook is allemaal leuk en aardig maar als er iets snel veranderd in deze wereld is het wel de wereld van de webdesign en aanverwanten. Mensen die 5 jaar geleden een opleiding afgerond hebben en er daarna weinig meer mee gedaan hebben zullen er ook weinig meer van bakken wat dat betreft.
En volgens mij heeft Jeroen ook nooit geleerd als het gaat om webdesign en ook hij heeft de boel hier toch ook redelijk goed op orde, ik hoor in ieder geval niemand klagen.
Meer dan een goed stel hersens en een gezonde dosis interesse is MEER dan genoeg om een heel eind te komen. Daar heb je geen scholing of wat dan ook voor nodig als het om webdesign gaat. Daar hebben we google voor.
Het is gewoon zeer ergerlijk dat deze onwetende kinderen, want dat zijn het gewoon, de hele markt verneuken.
Poster: Reind
Sinds wanneer is een opleiding een bewijs dat men ook in staat is kwaliteit af te leveren?
Poster: dacuba
Een opleiding is dan ook niet per s? academisch
@Gylian, maar dan is het nog zo netjes om het te vermelden, alhoewel het in theorie niet moet.
Poster: Luni-B
Die website die jij me gaf start topic lijkt me heeel veel op een open source template
waarom ik dat denk omdat ik allemaal hulp tags zie waar te editen. volgensmij heb je hem alleen bewerkt ?
als jij hem echt zo gemaakt hebt van de grond af dan is die 40.00 euro een h??l leuk bedrag . website's kunnen in de 10 duizenden euro's lopen!
Poster: Phunkdeluxe
Hoe voeg je die template toe op wordpress?
Poster: ReindPoster: Sebasz
Sinds wanneer is een opleiding een bewijs dat men ook in staat is kwaliteit af te leveren? Ik heb nog nooit maar dan ook echt nog NOOIT 1 boek, les of whatever gehad als het aankomt op webdesign en heb AboutDJ qua design van de grond af zelf ontworpen, geschreven etcetera. Daarnaast heb ik een aantal jaren voor 1 van de grootste webdesign bedrijven in NL gewerkt als freelancer, gewoon voor de 'hobby' omdat ik het leuk vond en er een behoorlijke zakcent mee kon verdienen.
Scholing of wat dan ook is allemaal leuk en aardig maar als er iets snel veranderd in deze wereld is het wel de wereld van de webdesign en aanverwanten. Mensen die 5 jaar geleden een opleiding afgerond hebben en er daarna weinig meer mee gedaan hebben zullen er ook weinig meer van bakken wat dat betreft.
En volgens mij heeft Jeroen ook nooit geleerd als het gaat om webdesign en ook hij heeft de boel hier toch ook redelijk goed op orde, ik hoor in ieder geval niemand klagen.
Meer dan een goed stel hersens en een gezonde dosis interesse is MEER dan genoeg om een heel eind te komen. Daar heb je geen scholing of wat dan ook voor nodig als het om webdesign gaat. Daar hebben we google voor.
Sorry hoor maar als een bedrijf om valt door werk als dit is er ergens iets helemaal mis gegaan. Toen ik veel freelance werk deed pakte ik geen eens kleine klussen aan, relatief veel werk voor weinig website... oftewel zonde van de tijd en ik gunde hem met liefde aan mensen die net begonnen en lage prijzen rekende.
Je moet altijd maar zo denken, als ze geld hebben gaan ze ook naar iemand toe die geld rekent.
Poster: Joep
Nou, Sebasz, ik ben het helemaal eens met Reind.
Ik heb mijn eigen webdesignbedrijf (ja ja, echt ingeschreven bij de Kamer van Koophandel) en ik heb ook gewoon klanten. Zelf zit ik nog op het middelbaar onderwijs en heb ik nooit les gehad in webdesign. Het enige wat ik heb gedaan, is dingen uitproberen en gewoon doen.
En over dat "omvallen" van de markt: dus jij gelooft dat een bedrijf dat een mooie website nodig heeft, raad vraagt aan een 14 jarige puber? Ehh, nee. Mijn ervaring zegt dat je, als je websites aanbiedt voor 200 euro, particulieren en soms beginnende bedrijven aantrekt. Bij enkele duizenden euro's zullen grotere bedrijven pas vertrouwen in je hebben. Iemand die voor 40 euro websites maakt, zoals Gylian, is dus echt geen gevaar voor degenen die grote bedrijven als klant hebben.
En Gylian, ik vind het wel een leuke lay-out, al doet hij mij ergens aan denken...