Poster: T-to-the-J
Ik vind m heel erg cool, maar misschien kan je nog een Cd speler/mixer, nu heb je alleen een tt en een mic, als je dan in het midden een mixer doet, dan kan dat nog weleens goed uitkomen.
Poster: Gylian
Kan de afbeelding helaas nog niet bewerken. Zodra ik toestemming krijg zal ik hem aanpassen!
----
Heb trouwens even Lorum Ipsum teksten er in geplaatst (Op de preview).
Poster: thomassmithLatijn ;p
wat is die taal? ik snap der niks van:P
heb t al, google is je beste vrien
Poster: ccc
Test
www.crazycor.nl
Zo ik heb em erop gezet. Niet dat mijn website veel bezocht wordt, maar ik vond het wel een mooie template.
Poster: Mixt-Ape
Fixed.
Poster: MichaelH
Jezus man,
DJR is een forum waar mensen iets proberen bij te leren. Dit doen ( de meeste) voor hun plezier!
Sommige mensen hebben dat blijkbaar niet door. Dat aantal groeit de latste maand wel enorm...
Poster: T-to-the-J
Doe is normaal, hij doet iets gratis voor ons, en jij moet m weer lopen afkraken!
Poster:?MichaelH
Jezus man,
DJR is een forum waar mensen iets proberen bij te leren. Dit doen ( de meeste) voor hun plezier!
Sommige mensen hebben dat blijkbaar niet door. Dat aantal groeit de latste maand wel enorm...
Poster: ccc
Ik vind het hele webdev een aso duur wereldje. DUs laat deze amateurs maar eens de prijzen recht trekken.
Als ik een website wil laten maken bij een proffesioneel bedrijf, is de goedkoopste 1500 euro.
En dan beginnen ze met een standaard template.
Dus ik zie niet in wat jouw probleem is.
Poster: MichaelH
inderdaad.
Moesten die bedrijven waarover jij spreekt, een redelijke prijs hebben, zou dat geen probleem zijn.
& Ik weet er veel meer over dan jij denkt, geloof me.
Poster:?dacuba
Je hebt al vanaf 250,- zeer interessante aanbiedingen hoor.
Poster:?ccc
Ik vind het hele webdev een aso duur wereldje. DUs laat deze amateurs maar eens de prijzen recht trekken.
Als ik een website wil laten maken bij een proffesioneel bedrijf, is de goedkoopste 1500 euro.
En dan beginnen ze met een standaard template.?
Dus ik zie niet in wat jouw probleem is.