Poster: Mitchell2
Niet alleen ebay hoor. ken zo en zo een hele bekende webshop die met music begint die ze ook nog hebben :D. En wat boeit het eigenlijk als hij handelaar zou zijn. Ik zou alleen maar blij zijn als ik spullen goedkoper zou kunnen krijgen.
Poster: DJADMINWat heeft heling hier nou me te maken. Dus omdat ik zeg dat als iemand iets van een handelaar goedkoper kan kopen, dat het dan wellicht heling zou doen? Haha sorry maar je slaat de plank mis. Ja, je hebt ook handelaars die gestolen goederen verkopen, maar wat heeft dit nu te maken met Ilja die zijn producten uit de VS koopt.
Ooit al eens van heling gehoord slimmerd ?Maargoed, van Ilja is bekend dat hij regelmatig switcht van gear...dus laten we het weer OT houden onder de streep en alleen reageren bij intresse of vragen-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poster: Ilja
Beschrijving Denon DN-HD2500.
Omdat ik heb besloten om toch voor een pioneer te gaan verkoop ik mijn pas net aangeschafte denon multi-media player.
Is is gewoon nieuw zonder gebruikssporen. Doos, Boekjes en Denon Music Manager software zit erbij.
Het is een USA model en er zit een omvormer bij. ( foto's komen nog ).
Versturen is mogelijk.
Vraagprijs: 465 euro
met een goede bod komen we er ook uit.
Poster: djdolivieira
REAGEER IN VERKOOP TOPICS ALLEEN BIJ INTERESE