Hallo, ik draai al gedurende enkele tijd met Denon Cd-spelers, aangesloten op een Numark mengpaneel en DAP-Audio Actieve Luidsprekers. Heb me nu sinds gisteren een Technics draaitafel aangeschaft en uitgeprobeerd en heb gemerkt dat als ik via de TT draai, dat het volume van de muziek v??l lager is dan dat ik een liedje via de cd-spelers afspeel. Toen viel het mij op dat ik de TT in de Line ingang van de mengtafel had gestoken. Heb die dan gewisselt naar een Phono ingang, en het geluid was al iets sterker van volume. MAAR vergeleken met het volume van de cd-spelers, stelt het nog steeds niets voor. Is dit normaal ? Heb ik voor draaitafels dan toch een externe versterker nodig ipv actieve luidsprekers ? De naald die op de TT zit is een Ortofon Pro S, dewelke nog in zeer goede staat is. Aan wat kan het dan liggen ? Hoop dat iemand mij kan helpen.
Grtz Yannick
What do you think about Audio probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee je moet altijd je draaitafel op een Phono aansluitng zetten. Let wel dat sommige platenkwa volume minder zijn dan een CD. Cd is digitaal en is veel luider dan vinyl. Daarom moet je hem? met je Gain/Trim ?knoppen de volume aanpassen.
de gain knop heeft het maximum al gezien hoor, wees gerust heb net geprobeerd van de aarding aan te sluiten en idd het helpt !! thx voor de hulp t-age. grtz Yannick
Poster: Ynnck de gain knop heeft het maximum al gezien hoor, wees gerust heb net geprobeerd van de aarding aan te sluiten en idd het helpt !! thx voor de hulp t-age. grtz Yannick
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.