What do you think about [T] dj poazzz - nightmare ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nu ben ik zelf geen producer.. maar ik irriteer me op een gegeven moment een beetje aan die Hihats (als dat t zijn) die van de hele tijd van links naar rechts gaan!
De melodie is wel leuk maar word net als lead zegt te lang.... je zou er een hakkeriger iets van maken! dat je soort idee krijgt alsof de melodie gescratcht word!
Heb zojuist het liedje eens aan de scoutsleider(ben niet in de scouts maar ze doen een fuif en ze vroegen mij)laten horen en die vondt het mege goed zal je zondag wel iets laten weten
User edit by JonasVerdickt on 09-11-2005 @ 15:23:08 (2%)
Kom juist terug van de fuif was echt goed en dan met jou liedjes was het volledig af juist door mijn boxen klonk er weinig bas maar voor de rest was het goed heb jou liedje 9x afgespeeld omdat ze dat 9x kwamen aanvragen! goed bezig ben jij!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.189 days. Post CommentThat would be 239.6 months or a whopping 19.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...