Ik ben resident in een kroegje in mijn eigen dorp en ben de laatse tijd een beetje inspiratieloos als het aan komt op het uitbreiden van mn muziekcollectie. Ik vroeg me dus af of jullie mij misschien wat tracks kunnen aanraden die het misschien goed doen in een dorpskroeg waar laat op de avond wel veel jongeren komen..
What do you think about Tracks gezocht om te draaien in dorpskroeg! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als ik jou was zou ik de hits uit de jaren 70, 80, 90 tot nu. En wat Nederlandstalig, het nieuwe nummers van Jan Smit werd vorige week bij mij 3 keer aangevraagd. Voor de rest Frans duyts, en Nederlandstalige nummers die iedereen wel kent oude hitsjes van Marco Borsato.
Omdat er veel jongeren komen zou ik ook wat dance nummers ofzo er af en toe doorheen doen, misschien een idee om daar gewoon de hitlijsten wat bij te houden.
Luiwammes, Als je de hitlijsten af gaat,?groeit je collectie van zelf. Sorry ga hier niet alles voorkauwen. Je kan me alles over gear en dat soort dergelijke vragen ook wil ik je helpen aan een titel als daar een sample van heb. Maar collectie uitbreiden moet je zelf doen. Vroeger deden we niet anders.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.