What do you think about Stanton 5 Channel Mixer M.505 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zie een s/n ratio staan van meer dan 110 dB. Ik weet dat de Pioneer met zijn 24bit/96kHz technology 105dB weet te halen. Ik zet hier dus een dik vraagteken bij, want alleen die spec klinkt al geloofwaardig (een Midas tafel rond de 106dB s/n)
Waar vroeger, 4 kanalen of meer de standaard was, moet je nu diep in de buidel tasten, en goed zoeken om een 4 of meer kanaals mixer te vinden.
Echt mooi vind ik het nieuwe concept van stanton niet. Zet een DJ booth volledig met deze nieuwe stanton toestel bijeen en je hebt net een hoop speelgoed bijeen.
En hopelijk is deze betrouwbaarder dan hun nieuwe CD spelers
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Grootste miskleuen vind ik wel dat het fadergedeelte op een verhoging is gebouwd,. daardoor kan je de cross net zo goed weglaten, scratchers weten waarom. daarbij krijg ik het idee dat de doos van plastic is ! dunne knoppen zijn ook niet fijn , krijg je rsi van omdat je daar te hard in gaat knijpen! jammer ding wat ongetwijfeld wel weer goed zal klinken, net als de smx reeks, die klonken ook best fijn ! dus voors en tegens!
tja ziet er wel goed uit qua specs... maar zie niet echt het nut van een studio-kwaliteit mixer in voor een dj - toch niet voor live gebruik - want het is toch niet als of je je drive in met studio monitors gaat doen of zo... lijkt me eerder nutteloos. Als je iets van de geluidskwaliteit hebt van een djm 600 of zo dan vind ik dit toch al meer dan goed genoeg...
Heb vandaag een test van de nieuwe stanton mixers gelezen in het magazine dj gear, en wordt alleen maar lovende kritiek op gegeven, vooral de sst techniek en de verlichte knopjes van de equaliser oogsten veel positieve reacties,alsmede hun faders en behuizing, dj gear schrijft, dit is een op en top professionele mixer, met een voortreffelijke prijs/kwaliteitsverhouding.
www.meetmusic.com
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tja ten minstens durft stanton wel wat en is het niet do zoveelste DJM ripoff... vind ik toch wel wat (al is het design idd niet al te mooi ) ook 800 euro valt nog wel mee... zeker als er penny & giles faders in zitten... alleen mocht hij van mij wel een effectenbakkie
het lijkt ook wel op de C-300 serie (CD-Spelers) van stanton en de nieuwe draaitafels,, ik zie er niet zoveel negatiefs aan eigenlijk het is gewoon wennen omdat we hier allemaal het PIO model gewent zijn
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.