Goedeavond!
Ik zag dat hier nog geen topic over was en weet trouwens ook niet of dit toegestaan is.
Lockerz is een website waarmee je punten kunt scoren door het spelen van spelletjes, muziek te luisteren, vragen te beantwoorden en elke dag eens in te loggen. Hiermee krijg je dan 2 punten en met die punten kun je dan iets leuks halen. Heb even een lijstje gemaakt met een aantal dingen die je kunt halen:
MacBook 13-inch -
1000 puntenIpod Touch 8gb -
325 puntenIpod Nano -
425 punten4 gb shuffle -
200 punten??????????????????????????????????????
Dit is nog niet eens de helft van de prijzen!DJ Hero with Turntable
Bundle - PS3 - 750 punten
Dsi - 375 punten
Heel veel PC, PS3, WII en DS spellen - 100 punten
1 keer in de maand is er dan een redemption en dan kun je je punten inruilen voor een prijs. Het lijkt dat het heel lang duurt voordat je veel punten hebt maar het valt reuze mee. Bovendien bedriegen ze je ook niet, bekijk youtube maar naar de duizende filmpjes over Lockerz.
Alleen 1 nadeel, je kunt alleen lid worden van Lockerz met een invite. Nu heb ik onbeperkt invites versturen naar mensen dus als je ook lid wil worden van lockerz stuur dan een PM met je e-mail of plaats je e-mail hier (Let er wel op dat je van @ dit [at] maakt! Tenzij je van spam houdt
). Zodra je een mail hebt ontvangen van lockerz kun je je aanmelden en zelf ook invites versturen!
Nog vragen? Stel ze gerust!
Met vriendelijk groet,
Gylian
Website is http://lockerz.com
Typenfout komen doordat ik op eeelaptop zit.
Als je een invite wilt, vergeet dan niet je e-mail te vermelden in de PM of in een reply!