Algemeen Lockerz topic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Gylian    posted on 17-03-2010 21:13
Goedeavond!

Ik zag dat hier nog geen topic over was en weet trouwens ook niet of dit toegestaan is.

Lockerz is een website waarmee je punten kunt scoren door het spelen van spelletjes, muziek te luisteren, vragen te beantwoorden en elke dag eens in te loggen. Hiermee krijg je dan 2 punten en met die punten kun je dan iets leuks halen. Heb even een lijstje gemaakt met een aantal dingen die je kunt halen:

MacBook 13-inch - 1000 punten
Ipod Touch 8gb - 325 punten
Ipod Nano - 425 punten
4 gb shuffle - 200 punten?????????????????????????????????????? Dit is nog niet eens de helft van de prijzen!
DJ Hero with Turntable
Bundle - PS3 - 750 punten
Dsi - 375 punten
Heel veel PC, PS3, WII en DS spellen - 100 punten

1 keer in de maand is er dan een redemption en dan kun je je punten inruilen voor een prijs. Het lijkt dat het heel lang duurt voordat je veel punten hebt maar het valt reuze mee. Bovendien bedriegen ze je ook niet, bekijk youtube maar naar de duizende filmpjes over Lockerz.

Alleen 1 nadeel, je kunt alleen lid worden van Lockerz met een invite. Nu heb ik onbeperkt invites versturen naar mensen dus als je ook lid wil worden van lockerz stuur dan een PM met je e-mail of plaats je e-mail hier (Let er wel op dat je van @ dit [at] maakt! Tenzij je van spam houdt Winking my eye). Zodra je een mail hebt ontvangen van lockerz kun je je aanmelden en zelf ook invites versturen!

Nog vragen? Stel ze gerust!

Met vriendelijk groet,
Gylian

Website is http://lockerz.com

Typenfout komen doordat ik op eeelaptop zit.

Als je een invite wilt, vergeet dan niet je e-mail te vermelden in de PM of in een reply!
User edit by Gylian on 17-03-2010 @ 21:42:43 (16%)

What do you think about Algemeen Lockerz topic ??

Vote :   

Outsider    posted on 17-03-2010 21:30
Ik zit sinds een week of 2 ook op die site, en ze hebben nu een nieuw iets ingevoerd.. alle ptz worden met een factor 4 verhoogd Winking my eye dus een Macbook is geen 1000 PTZ meer maar 4000 PTZ.
Gylian    posted on 17-03-2010 21:31
Poster: Outsider
Ik zit sinds een week of 2 ook op die site, en ze hebben nu een nieuw iets ingevoerd.. alle ptz worden met een factor 4 verhoogd Winking my eye dus een Macbook is geen 1000 PTZ meer maar 4000 PTZ.

Worden je eigen ptz ook verhoogd of blijft dat?
Outsider    posted on 17-03-2010 21:36
Nee dat blijft gewoon Winking my eye ze doen aangezien het de vorige keer zo populair was nu Internationaal Vs. Amerika Winking my eye wie de meeste punten heeft mag meedoen aan die Redemption day (Dag dat je je punten kunt inruilen tegen een prijs)
ThijsG    posted on 17-03-2010 21:44
Ik zit er ook al een tijdje. Alleen tot nu toe elke redemption gemist. En nu heeft het te lang geduurd..prijzen verviervoudigdUnhappy.
Ik weet nog steeds niet 100% zeker of ik het moet vertrouwen maarja, een halve minuut tijdens een saaie les besteden aan op je mobiel inloggen en antwoorden op een daily vraag is toch zo zwaar niet...
@Outsider: International staat voor!:D xD
User edit by ThijsG on 17-03-2010 @ 21:44:30 (15%)
FML    posted on 18-03-2010 00:53
Pure spam oprotten met die lockerz? zie ze veel te veel van die botjes en al die andere troep.
het is iig zeker aanleiding tot spam!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 18-03-2010 @ 00:55:25 (5%)
Dolivieira    posted on 18-03-2010 07:12
Dit is ook een vorm van misleiding.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
qntr0l    posted on 18-03-2010 14:19
Pass mij maar zo'n invite Tongue.
Gylian    posted on 18-03-2010 15:46
Poster: Luni-B
Pure spam oprotten met die lockerz? zie ze veel te veel van die botjes en al die andere troep.
het is iig zeker aanleiding tot spam!

Botjes? Spam? Heb eenmaal een e-mail gehad van dat de redeemption voorbij was en verder heb ik geen mail ontvangen en uiteraard heb ik dat op een fake email gedaan :0
tairip    posted on 18-03-2010 16:55
Alles wat over het algemeen te mooi lijkt om waar te zijn zal op verdriet uitdraaien. Ik zeg niet dat Lockerz dat is maar als ik hun terms lees mogen ze ten alle tijden het systeem aanpassen. Verhogen, ptz verdubbelen enz. enz. niet echt een vast systeem, je weet nooit waar je aan toe bent.

Aangezien dit totaal niet DJ gerelateerd is en zelfs een vorm van reclame (lees: SPAM) wil DJR hiermee niet geassosieerd worden. Vandaar!

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

247 Users online: 130 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 42.658
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.950