quote: |
Poster: Djillusion ej Marz-L, wel lache dat je uit Wintschoten komt, ligt wel redelijk bij mij in de buurt. Ik woon in Gieterveen. Naast Stadskanaal en Wildervank. Maareh das wel een leuke site. K'was trouwens ff benieuwd hoe dat nummer op de achtergrond heet. En tof dat je bij SlamFM komt te draaien, mijn favouriete radio zender : Succes |
Poster: Djillusion
ej Marz-L, wel lache dat je uit Wintschoten komt, ligt wel redelijk bij mij in de buurt. Ik woon in Gieterveen. Naast Stadskanaal en Wildervank. Maareh das wel een leuke site. K'was trouwens ff benieuwd hoe dat nummer op de achtergrond heet.
En tof dat je bij SlamFM komt te draaien, mijn favouriete radio zender
: Succes
Poster: Djblom
ik heb pas geleden nog spullen gehuurd bij Wlproductions (www.wlproductions.nl) was een Goede service,Nette apperatuur,Nette prijs ik kan dit bedrijf dus aanraden!
Poster: greup
ow.... daar heb ik dan gelukkig nog geen ervaring mee. Maar goed, ik denk dat het wel duidelijk is dat de kwaliteit wat tegenvalt bij j&h.
is er hier toevallig iemand met ervaring bij Cyberdance.nl?? ben er persoonlijk erg benieuwd naar.
Ik kan Partytime en Smile aanraden
Poster: greup
smile is opzich prima. Heb d'r een redelijke hoeveelheid ervaring mee, alleen vind ik de standaard dj's die geleverd worden bij een show gewoon niets.
Verder moet ik zeggen dat ze in de losse verhuur aan de duren kant zijn, maar als het gaat om een totaal pakket is het leuk geprijst.
in wat voor opzich heb jij ervaring met Smile? losse verhuur? schoolfeestje? totaal productie?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.