De Late Leeuw deel 35 !  (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

XMatiC    posted on 17-03-2010 14:49

What do you think about De Late Leeuw deel 35 ! ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 20-03-2010 18:38
Als je iets terug leest, dan is dat de discussie met Tekhead, over taalfouten, dus dit zal inderdaad wel ironisch bedoelt zijn...
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Jorrit    posted on 20-03-2010 18:43
Dat hoop ik dan maar... Happy, laughing
Yorick    posted on 20-03-2010 18:48
Over 1 dag mag de lay-out wel aangepast worden van WINTER naar LENTE!!
Bootstrap    posted on 20-03-2010 19:01
Nog 1 uurtje en dan is het SinuZ@totaalfm.com tijd Cool De mix is net af en geupload Happy, laughing Beetje laatste moment, maar het is goed gegaan.

Allemaal luisteren dus!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Snoey    posted on 20-03-2010 20:06
Even nog een korte reactie over het blingkoptelefoon topic:

Leuk om te zien dat ik zo'n indruk achterlaat met een koptelefoon.?

Maar vooral treurig dat wanneer ik op een flauwe (afgunstige) post, met een kinderachtige / onproffesionele reactie (foto), leden hun zaterdag avond vullen met een zinloos msn gesprek, in plaats dat zij zich bezig houden met het voorbereiden met hun gig van vanavond, of iets in die richting.?

Het laat in ieder geval wel zien welke mensen wel wat toe te voegen hebben aan dit forum, en welke niet.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Jorrit    posted on 20-03-2010 20:12
Poster: Snoey

Maar vooral treurig dat wanneer ik op een flauwe (afgunstige) post, met een kinderachtige / onproffesionele reactie (foto), leden hun zaterdag avond vullen met een zinloos msn gesprek, in plaats dat zij zich bezig houden met het voorbereiden met hun gig van vanavond, of iets in die richting.?

Het laat in ieder geval wel zien welke mensen wel wat toe te voegen hebben aan dit forum, en welke niet.?

Ik heb het topic niet zonder reden gesloten, dus ik stel voor dat we niet hier verder gaan met het lage niveau wat jullie daar lieten zien.
Pedroz    posted on 20-03-2010 20:16
Ik ben het volledig eens met Snoey...
Wat voor zielige mensen hangen hier toch rond.
Xurion    posted on 20-03-2010 20:17
Staat die chat dan niet los van het forum ofzo?
Pedroz    posted on 20-03-2010 20:17
Post verwijderd
Alert : Mijn post hierboven lijkt me duidelijk.
Mod edit by Jorrit on 20-03-2010 20:21 (90%)
Snoey    posted on 20-03-2010 20:18
@ Jorrit

Je hebt gelijk, ik hoop dat soort gelijke incidenten niet meer plaats vinden op DJR.?

User edit by Snoey on 20-03-2010 @ 20:18:41 (11%)
Xurion    posted on 20-03-2010 20:19
Poster verwijderd
Alert : Ik geloof dat mijn post hierboven duidelijk is.
Mod edit by Jorrit on 20-03-2010 20:20 (87%)
Jorrit    posted on 20-03-2010 20:22
@ Jorrit

Je hebt gelijk, ik hoop dat soort gelijke incidenten niet meer plaats vinden op DJR.?

Inderdaad, en hiermee sluiten we het dan ook gelijk af. Verdere posts over dit geneuzel worden verwijderd Happy, laughing
Bootstrap    posted on 20-03-2010 20:27
Poster: Bootstrap
Nog 1 uurtje en dan is het SinuZ@totaalfm.com tijd Cool De mix is net af en geupload Happy, laughing Beetje laatste moment, maar het is goed gegaan.

Allemaal luisteren dus!

Kak, er is blijkbaar iets fout gegaan.. Cool De mix die nu te horen is op totaalfm is niet die van ons.

Edit: haha, volgens mij waren we een week te vroeg CoolCool De mix die je nu hoort is van Stef (Re-Beat).
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 20-03-2010 @ 20:29:52 (34%)
Snoey    posted on 20-03-2010 20:29
Wie gaan er morgen nog meer naar het openingsfeest van Bloomingdale morgen??

Seizoen gaat eindelijk weer beginnen!
Helioxx    posted on 20-03-2010 20:29
ik wil niet verder gaan op dat topic maar wel even hetvolgende;
Laat dit aub als algemene regel gelden; Wat op de chat gezegd wordt, blijft daar ook.
Jorrit    posted on 20-03-2010 20:30
Wie gaan er morgen nog meer naar het openingsfeest van Bloomingdale morgen??

Seizoen gaat eindelijk weer beginnen!

Vind de programmering van Bloomingdale dit jaar weinig origineel. Openingsavond ben ik sowieso nooit bij, kan je je kont echt niet keren van de drukte...
Mitchell2    posted on 20-03-2010 20:37
Poster: Jorrit

Vind de programmering van Bloomingdale dit jaar weinig origineel. Openingsavond ben ik sowieso nooit bij, kan je je kont echt niet keren van de drukte...
  Inderdaad. Ik vind bloomingdale zo en zo niks meer de laatste jaren. In de beginfase was bloemendaal aan zee echt chill. Tja als iets populair wordt is de kans dat het ooit word verpest ook groter.
Snoey    posted on 20-03-2010 20:42
Inderdaad, origineel is het niet. Maar der staan wel 3 toppers op het eind te draaien, waarvan er twee gigantisch gestegen zijn in wereldwijde populariteit het afgelopen jaar.?

Hardwell, Chuckie en Afrojack op een avond, betekent veel vette en hopelijke exclusieve nieuwe muziek!

De drukte zal inderdaad roet in het eten gooien, wanneer je flink los wilt gaan. Afgelopen slotfeest was niet normaal meer, toen waren we eerder weg gegaan omdat je nergens normaal kon staan, zonder dat er constant mensen er langs willen.
Snoey    posted on 20-03-2010 20:47
Poster: Mitchell2

Inderdaad. Ik vind bloomingdale zo en zo niks meer de laatste jaren. In de beginfase was bloemendaal aan zee echt chill. Tja als iets populair wordt is de kans dat het ooit word verpest ook groter.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Beachclub vroeger of BLM9, vooral Sexy Mofo en Nope=dope zijn superfeesten. En zo nu een dan een Sneakerz of Housequake feestje bij BLM is ook leuk, alleen bij Sneakerz zijn het altijd de zelfde Dj's.?

Terwijl mijn grote helden van dit moment (Afrojack en Chuckie) altijd bij Bloomingdale draaien, maar meestal valt de drukte midden in het seizoen wel mee. Alleen als het echt heel mooi weer is, of als er echt 4/5 mega populaire djs in de line up staan, dan is het te druk bij bloomingdale.
Mitchell2    posted on 20-03-2010 20:48
Ja. Toppers zijn het wel qua bepaalde dingen ze kunnen en media-aandacht die ze hebben. Maar ik vind Chuckie zo en zo een waardeloze overschatte DJ. Hardwell en Afrojack zijn niet echt mijn stijl. Chuckie en Afrojack nog meegemaakt laatst in de Monza, Utrecht. Was dus helemaal niks.
Snoey    posted on 20-03-2010 21:02
Ik was ook nooit echt heel erg fan van Chuckie, maar het afgelopen jaar zijn er van hem zoveel goede platen uitgekomen, dat hij nu boven aan me lijstje staat. Hij is toch wel de gene die de 'dutch-sound' een volwassen sounds heeft gegeven, luister maar naar zijn remixes voor David guetta.

Hardwell vond ik een paar jaar geleden erg goede platen uitbrengen, maar afgelopen jaar vond ik hem iets teveel die techy trance achtige kant opgaan. Maar daar is hij kwa imago wel erg op vooruit gegaan, en wanneer grote internationale trance dj's de tracks draaien van de voormalig bubbling beats koning Hardwell, heb je het toch echt goed gedaan. En daarnaast draait hij live gewoon ontzettend lekker.?

Afrojack, voor mij op dit moment nummer 1 op mijn lijstje, brengt constant klappers uit. Je hoort ook veel vooruitgang in zijn tracks. Waar het begon met vrij simpele bliepjes, beginnen het steeds meer complexere tracks te worden. En zijn manier van draaien live is erg vet, snelle overgangen en constant klappertjes.?Je moet er natuurlijk wel van houden, kan me voorstellen dat sommige mensen die bliepjes niet meer trekken. Als Afrojack op deze manier verder gaat, verwacht ik wel dat ie de DJmag top 100 in komt.?

Pete Tong heeft zelfs al geroepen dat de Sweedish House Maffia plaats mag gaan maken voor de Dirty Dutch.
thomassmith    posted on 20-03-2010 21:26

draag vanaaf ook een v hals met sneakersWinking my eye werkt altijd
Snoey    posted on 20-03-2010 21:58
Ik heb donderdag dsquareds voor mij en me vriendin gehaald, droeg eerst altijd Pumatjes. Dat is echt een hele vooruitgang, en bij de Zara hadden ze ook nog leuke vhalsjes. Goede combi met een leuke jean erbij.
Vassilli    posted on 20-03-2010 22:11
ZOo net de Kaossilator Pro binnen! Wat een ding zeg!
Mitchell2    posted on 20-03-2010 22:17
Poster: Vassilli
ZOo net de Kaossilator Pro binnen! Wat een ding zeg!
  vertel:D:D

201 Users online: 107 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 32.746
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.726.137