Poster: Snoey
Even nog een korte reactie over het blingkoptelefoon topic:
Leuk om te zien dat ik zo'n indruk achterlaat met een koptelefoon.?
Maar vooral treurig dat wanneer ik op een flauwe (afgunstige) post, met een kinderachtige / onproffesionele reactie (foto), leden hun zaterdag avond vullen met een zinloos msn gesprek, in plaats dat zij zich bezig houden met het voorbereiden met hun gig van vanavond, of iets in die richting.?
Het laat in ieder geval wel zien welke mensen wel wat toe te voegen hebben aan dit forum, en welke niet.?
@ Jorrit
Je hebt gelijk, ik hoop dat soort gelijke incidenten niet meer plaats vinden op DJR.?
Poster: Bootstrap
Nog 1 uurtje en dan is het SinuZ@totaalfm.com tijdDe mix is net af en geupload
Beetje laatste moment, maar het is goed gegaan.
Allemaal luisteren dus!
Wie gaan er morgen nog meer naar het openingsfeest van Bloomingdale morgen??
Seizoen gaat eindelijk weer beginnen!
Poster: JorritInderdaad. Ik vind bloomingdale zo en zo niks meer de laatste jaren. In de beginfase was bloemendaal aan zee echt chill. Tja als iets populair wordt is de kans dat het ooit word verpest ook groter.
Vind de programmering van Bloomingdale dit jaar weinig origineel. Openingsavond ben ik sowieso nooit bij, kan je je kont echt niet keren van de drukte...
Poster: Mitchell2
Inderdaad. Ik vind bloomingdale zo en zo niks meer de laatste jaren. In de beginfase was bloemendaal aan zee echt chill. Tja als iets populair wordt is de kans dat het ooit word verpest ook groter.
Even nog een korte reactie over het blingkoptelefoon topic:
Leuk om te zien dat ik zo'n indruk achterlaat met een koptelefoon.?
Maar vooral treurig dat wanneer ik op een flauwe (afgunstige) post, met een kinderachtige / onproffesionele reactie (foto), leden hun zaterdag avond vullen met een zinloos msn gesprek, in plaats dat zij zich bezig houden met het voorbereiden met hun gig van vanavond, of iets in die richting.?
Het laat in ieder geval wel zien welke mensen wel wat toe te voegen hebben aan dit forum, en welke niet.?
Poster: Vassillivertel:D:D
ZOo net de Kaossilator Pro binnen! Wat een ding zeg!