Poster: timmy90
mijn liedjes in serato zijn allemaal 256 kbps, is dit goed voor op grotere installaties?
Poster: Lead
Net aan, ik zeg : 320 is de enige juiste bitrate als je de tracks live in een grote zaal zou willen gaan draaien. Voor op de iPod e.d. maakt het niet uit, maar in de zaal heeft een bitrate < 320 gewoon geen informatie in het top hoog (15k en hoger) en in het laag (20Hz en lager) (getallen bij benadering).
Je mist nok een lage bitrate gewoon te veel informatie om een muziek stuk goed te laten klinken....
BTW, heeft iedereen het paasei al gevonden..... zat verstopt onder de sneeuw
Poster: Tekhead
dit was een inkoppertje voor ons he Snoey,
En het zit er weer tegen in Vlaanderen, ik word er ziek van als ik die Moslims bezig hoor. Benno Barnhard in de UIA werd het spreken belet door talafisten, en de politie grijpt niet in, hoeven we dit nog te pikken ? Vrije meningsuiting in een democratie, normaalste zaak van de wereld toch ? Volgens deze groep, is het normaal dat zij het recht hebben om te protesteren, ze leven in een democratie staat, maar kritiek op hen of vrij je gedacht zeggen dat is fout en pikken ze niet. Komaan zeg. En niemand uit hun gemeenschap, ook de meest gematigde niet, neemt er afstand van deze groep of hun optreden of hun betoog. Ze hebben hier zelfs een website met de alles zeggende naam sharia 4 belgium. Bekijk hem maar eens. ANGSaanjagende site
Poster: Luni-B
Gelukkig hebben we nu wilders in de politiek , geloof me die gast moet geen minister president worden maar zo'n kerel in een cabinet is nooit verkeerd. mischien worden de toelatings eisen wel is wat strenger.
Poster: Lead
Net aan, ik zeg : 320 is de enige juiste bitrate als je de tracks live in een grote zaal zou willen gaan draaien. Voor op de iPod e.d. maakt het niet uit, maar in de zaal heeft een bitrate < 320 gewoon geen informatie in het top hoog (15k en hoger) en in het laag (20Hz en lager) (getallen bij benadering).
Poster: Luni-B
Gelukkig hebben we nu wilders in de politiek , geloof me die gast moet geen minister president worden maar zo'n kerel in een cabinet is nooit verkeerd. mischien worden de toelatings eisen wel is wat strenger.
Poster: MaximDJ
Is hier ergens een informatietopicje over, want ik weet niet precies hoe dit werkt. Ik zou het namelijk graag willen wetenWat is nou het verschil tussen bijv. een 192 bitrate of een 320 ? En waarom kan ik dan bijv. een 192 niet op een grote installatie draaien?
Poster: Saskia
Ik zie nog steeds de sneeuw?
Poster: XMatiC
Rapport gehad :
Examens zijn geslaagt Geen buizen , geen gedragskaart.
Toppie :p
Ik mag dus draaien als ik slecht had niet