Poster: BoydGrift
Ik vind het wel een linke van bax, een jaar extra garantie en aankoopbedrag terug kunnen winnen. Beetje sneu als mensen daardoor ineens gaan kopen. Maar er staat wel bij, aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend.
Vandaag een 7 gehaald op mijn 'oral' test
Poster: Snoey
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik onverwacht vader word, op 20 jarige leeftijd. Gaat een zware periode worden...
Ik vind het wel een linke van bax, een jaar extra garantie en aankoopbedrag terug kunnen winnen. Beetje sneu als mensen daardoor ineens gaan kopen. Maar er staat wel bij, aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend.
Poster: MaximDJ
Tss maak ik zon prachtige GIF afbeelding van die Rinus hoor ik er niks over:P
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik onverwacht vader word, op 20 jarige leeftijd. Gaat een zware periode worden...
Poster: Seca
Ja hoor timmy, dat is redelijke kwaliteit.
Ik zou zeggen: absolute minimum = 192 kbps.
Poster: Dj_wouter
Iemand enig idee hoeveel ik voor een korg kaoss pad 3 mag vragen?
Ik heb hem namelijk 5 maanden en wil hem verkopen wegens andere plannen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.