Poster: LucaliciousPoster: XMatiCOch, ik was op een meeting ergens van een forum waar dat niet echt heel abnormaal werd gevonden
Tuin Partyy ! ,
waar wonen julllie :p?
hahaha ,?
Binnekort geef ik tuinfeest
Zwembad + instalatie + mensen + hapjes en drank ??= vet?
13 met drank?
Poster: Lucalicious
haha cola is ook drank XD
Poster: -FLoriZ-
Tja. Hier moet een pc mee, beeldscherm, controller, speakers, mengpaneel, versterker... Ook wel aardig wat gewicht hoor
Poster: niiicolaWoonkamergevallen waarop mn pc nu is aangesloten niet... :')
Whaha, jouw speakers wegen echt 5 gram per stuk!
Poster: niiicola
Is toch weer wat sneller dan de oude!
Poster: Luni-B
voor mensen die graag stage bij een dj shop willen doen zag ik overlaast een advertentie in de krant van bax shop . 1.5 week terug ong.
Poster: DJJS
Dat is wel in zeeland he :P
Poster: Luni-B
ej mien jong tis da muuie zeeland
Poster: Tekhead
idd, home party is so great, hou het wel in de hand 160, belangrijke tip die ik je nu geef?.
Poster: DJJS
Ey mensen, ik verveel me dood!
Weet iemand nog een vette gratis game behalve Warrock :P (ik ben gebant daarop)
Poster: OneSixty
Vannacht gehoord dat men opa is overleden, ik had er niet zo'n band mee omdat ik hem maar heel weinig zag, omdat hij in aruba woont. De laatste keer was 3 jaar geleden ...
maar het blijft k*t, helemaal voor men moeder natuurlijk.
was wel een mooie gelegenheid om nog een dagje thuis te blijven, zit nu al heel de week thuis
Poster: OneSixty
Vannacht gehoord dat men opa is overleden, ik had er niet zo'n band mee omdat ik hem maar heel weinig zag, omdat hij in aruba woont. De laatste keer was 3 jaar geleden ...
maar het blijft k*t, helemaal voor men moeder natuurlijk.
was wel een mooie gelegenheid om nog een dagje thuis te blijven, zit nu al heel de week thuis