Poster: DJJS
Als je 6 panelen neemt kan je ze neerzetten draaien etc zoals je wil
Poster: walteur
hier (Hasselt) meer dan 20 graden ^^ lekker zonnetje :D
Poster: dJORD
heb net het eerste ontwerp voor mijn facade af:
ga het ontwep nu verder uitweken in ScetchUp!!
Poster: DJJS
Eindelijk is het zo ver jongens: http://www.dumpert.nl/mediabase/886991/9eb5803c/lady_gaga_gets_electrocuted.html
Poster: TomazosNope geen gemische zooi, Ben met de bouw van een asielcentrum.dat gebouw is er voor gemaakt om mensen binnen te houden. Nu zijn de actie voerders binnen gekomen en probeer ze er maar eens uit te krijgen.
met wat voor chemische? dingen werk je dan?
Poster: XMatiCDie niet
Willen je beuren dat ook ! haha
Ik ook !
Poster: -FLoriZ-heb ik gisteren gedaan:
Het is lekker weerrr, ik wil mn booth naar buiten hebben.
Poster: Prozei
Nope geen gemische zooi, Ben met de bouw van een asielcentrum.dat gebouw is er voor gemaakt om mensen binnen te houden. Nu zijn de actie voerders binnen gekomen en probeer ze er maar eens uit te krijgen.
Poster: Prozei
Nope geen gemische zooi, Ben met de bouw van een asielcentrum.dat gebouw is er voor gemaakt om mensen binnen te houden. Nu zijn de actie voerders binnen gekomen en probeer ze er maar eens uit te krijgen.
Poster: TekheadIk ben ook niet voor een asielrijk nederland, maar jij komt nu wel erg hard over. Er zitten natuurlijk ook mensen bij die wel asiel nodig hebben.
Hou die actievoerders dan ook maar binnen,, kan je ze gelijk mee met die asielzoeker het land uitzetten
Poster: dJORDHehe. Nadeel bij mij is dat ik nog een pc of laptop naar buiten moet zetten, daar wordt ik ook niet gelukkig van.
heb ik gisteren gedaan:
Poster: -FLoriZ-wat dacht je van meer dan 100 kilo aan gear van de zolder naar de tuin halen??
Hehe. Nadeel bij mij is dat ik nog een pc of laptop naar buiten moet zetten, daar wordt ik ook niet gelukkig van.
Poster: dJORD
wat dacht je van meer dan 100 kilo aan gear van de zolder naar de tuin halen??
Poster: dJORDTja. Hier moet een pc mee, beeldscherm, controller, speakers, mengpaneel, versterker... Ook wel aardig wat gewicht hoor
wat dacht je van meer dan 100 kilo aan gear van de zolder naar de tuin halen??
Poster: XMatiCEcht in het hartje van 't Gooi, 't Spieghel. Tussen de kakkers en de hockeyk***es in
Tuin Partyy ! ,
waar wonen julllie :p?
hahaha ,?
Binnekort geef ik tuinfeest
Zwembad + instalatie + mensen + hapjes en drank ??= vet?
Poster: Mitchell2
Ik ben ook niet voor een asielrijk nederland, maar jij komt nu wel erg hard over. Er zitten natuurlijk ook mensen bij die wel asiel nodig hebben.
Poster: XMatiCga ik deze zomer ook doen, maar er is helaas geen zwembad aanwezig!
Tuin Partyy ! ,
hahaha ,?
Poster: -FLoriZ-
@Thijs:? Met mijn buren gaat dat m niet worden
Poster: Tekheadben ik het mee eens dat er teveel economische vluchtelingen zijn, en ook dat er teveel zijn in europa. en ik denk ook dat nederland haar uitgaven beter in de problemen van nederland zelf kan stoppen dan in nutteloze immigratie. maar jou eerdere post kwam alleen een beetje hard over. vandaar mijn reactie daarop
die zitten meestal niet in de asielcentra's, dit zijn voor 99,9% economische vluchtelingen, en hoe erg ook, West Europa heeft al genoeg asielzoekers, meer is echt niet meer mogelijk !
Poster: XMatiC
Tuin Partyy ! ,
hahaha ,?
Poster: LucaliciousPoster: XMatiC
Tuin Partyy ! ,
hahaha ,?
13 met drank?Cola is ook drank?
Voor ouderen bier enzovoort