Poster: walteur
spelen er nog mensen pokerstars? :D
Poster: RemcoV
Pokerstars en FullTilt
vriend van mij heeft laatst pakje kaarten via punten besteld bij FullTilt, die zijn aangekomen en echt extreem vet ^^
Poster: RemcoV
Ik gebruik mijn punten voor EPT qualifiers enzo, heb wel een polo en een pet maar die had ik gewonnen omdat ik Gus Hanssen ge?limineerd had in zo'n FTOPS event :P
hahaha :D nice, daar zou ge veel meer voor moete krijgen
Poster: -FLoriZ-
Jongenss, ik zoek een hardstyle nummer met de tekst; 'And If The Sun Goes Down, Then Were All Gonna Die'
Iemand?
Poster: Mitchell2
wat bedoel je precies want die zin begrijp ik niet echt :D
Poster: BeatuniteMerci =]
Dat is zeker weten ;
Noisecontrollers - Samara < http://www.youtube.com/watch?v=vw1YIJ0eiSE >
Poster: -FLoriZ-
Merci =]
Poster: djdolivieiraDe Reloop klopt over het Pioneer setje heb ik nooit gezegd dat ie lelijk is. Ik heb gezegd dat de ndx800 mooier is en dat ik er niet warm van word. En ik kijk ook naar de functies, maar het oog wil ook wat. Er zijn trouwens genoeg apparaten die ik wel mooi of redelijk mooi vind. - cdj 800 cdj 1000 - cdj 2000 cdj 900 - denon dn-s3700 - djm 909 800 700 - denon dnx1700 - NS7 - V7 en zo kan ik nog wel doorgaan :D
Nou dat setje van Pioneer vind je lelijk, dat Reloop ding vind je lelijk. Ik kijk niet naar mooi ik kijk naar de Functies ?
Poster: djdolivieira
Nou dat setje van Pioneer vind je lelijk, dat Reloop ding vind je lelijk. Ik kijk niet naar mooi ik kijk naar de Functies ?
Poster: XMatiCNou bij alles? Ik heb toch erg graag een mooie auto (exterieur en interieur) die ook nog eens goede prestaties levert en betrouwbaar is. Natuurlijk is dit bij het djen anders, maar het oog wil ook wat. iig bij mij wel.
Het gaat niet op het uiterlijk het gaat om het geen wat het kan en doed.
Zo is het bij alles :p
Nou bij alles? Ik heb toch erg graag een mooie auto (exterieur en interieur) die ook nog eens goede prestaties levert en betrouwbaar is. Natuurlijk is dit bij het djen anders, maar het oog wil ook wat. iig bij mij wel.
Poster: matezo
haha een audi :p nu noemde ie t
Nou bij alles? Ik heb toch erg graag een mooie auto (exterieur en interieur) die ook nog eens goede prestaties levert en betrouwbaar is. Natuurlijk is dit bij het djen anders, maar het oog wil ook wat. iig bij mij wel.
Poster: JorritGe-edit.
Let anders even op je taalgerbuik, je zit hier op een openbaar forum.