Ik ben naar de allereerste sensation white in Belgie (Antwerpen) geweest, had gratis inkomkaarten van een van de leveranciers van ID&T, en ging kijken omdat het uiteraard gratis was, veel commercials gemaakt werd, en omdat we met een grote groep vrienden gingen wat altijd fun is. Eerlijkheidshalve moet gezegd dat ik wss zou gepast hebben indien ik de inkom had moeten betalen, niet uit gierigheid, maar gewoon omdat toen een kaart al 55,00 eu was, ik niet echt een liefhebber ben van de white styl', en ik niet echt gecharmeerd was van de Line-Up, met DJ Elof, MarcoV, Junior Jack en Kid Creame, en

Maar het schandaligst vond ik die MegaMix, wtf is dat voor iets, megamix daar wil je toch niet voor betalen. Nu is die show en decoratie allemaal knap, maar de show met die toegevoegde artiesten enzo, vind ik irritant, bij iedere dj wissel, wat geleuter van een omroeper, muziek down, wat vuur en andere kulspugers, die mij helemaal uit m'n ritme haalde, ik werd daar gewoon gedegouteerd van, ben ook vroeger vertrokken, want ik wil dansen, djsets luisteren etc...maar niet zo een feestje als sensation concept, is eerder een of ander showprogramma dan een echt festival. Ik blijf erbij, dat ze beter wat minder randprogramma's zouden doen, en wat meer topdj's in de line-Up.
ID&T is idd een echte cashcow, en zoiets zint me niet