De Late Leeuw deel 35 !  (18/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

XMatiC    posted on 17-03-2010 14:49

What do you think about De Late Leeuw deel 35 ! ??

Vote :   

ThijsG    posted on 22-03-2010 21:12
Het zal wel zo zijn dat sommige mensen zich dan elke keer als ze een sigaret uit hun pakje halen schuldig voelen ofzo, omdat ze elke keer weer lezen hoe slecht dat ding wat ze in hun bek gaan stoppen wel voor je is..
TheHunter    posted on 22-03-2010 21:14
Poster: ThijsG
Het zal wel zo zijn dat sommige mensen zich dan elke keer als ze een sigaret uit hun pakje halen schuldig voelen ofzo, omdat ze elke keer weer lezen hoe slecht dat ding wat ze in hun bek gaan stoppen wel voor je is..

neee... iig voor mij niet?Cool
ThijsG    posted on 22-03-2010 21:25
Er zijn natuurlijk ook nog genoeg mensen die als ze even buiten de EU zijn 10 sloffen halen. Grote kans dat je die tekstjes dan niet eens kan lezen:p Daarbij redeneren bijna alle normale mensen ook niet zo denk ik.
Maar er moeten toch ergens van die mensen zijn..?
Roov    posted on 22-03-2010 21:45
Poster: ThijsG

Voor mij ook niet Winking my eye
Jorrit    posted on 22-03-2010 22:02
Sensation 2010... ich bin nicht dabei vrees ik!
Adrien1989    posted on 22-03-2010 22:04
Ik ben die teksten op die pakjes pas te lezen tijdens ultieme verveling, maar dan begin ik ook gelijk achter elkaar door te roken, volgens mij helpt het dus niet Tongue.
Limb-Girdle    posted on 22-03-2010 22:04
Poster: Jorrit

+1
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 22-03-2010 22:07
Poster: Lucalicious
en, van plan te stoppen tek? Winking my eye

Al jaren, en heb ook enkele keren poging ondernomen, maar als je al +/- 30 jaar aan de tabak hangt is't een meer dan groot probleem, en komt daarbij nog dat ik al van m'n 15de in de horeca werk, min. 3 dagen/week, dat is idd ook niet bevordelijk voor suc6vol te stoppen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jorrit    posted on 22-03-2010 22:13
Ik hoor nu dat interview op 3 FM, met Duncan.

"Helemaal geen decor meer, helemaal geen show meer, we vieren gewoon het leven"?
"Ja we hebben een helemaal nederlandse line-up"
"2-3% duurder, ondanks dat we geen decor hebben"
"Megamix met 10 platen"

ID&T?Cool
Tekhead    posted on 22-03-2010 22:30
Ik hoor nu dat interview op 3 FM, met Duncan.

"Helemaal geen decor meer, helemaal geen show meer, we vieren gewoon het leven"?
"Ja we hebben een helemaal nederlandse line-up"
"2-3% duurder, ondanks dat we geen decor hebben"
"Megamix met 10 platen"

ID&T?Cool

je moet gek zijn om nog geld uit te geven aan die hyena's van ID&T
Jorrit    posted on 22-03-2010 22:36
Nouja, kwa programmering en decor vind ik dat ze met Mysteryland wel een goed product neerzetten, als je kijkt naar de prijs van een kaartje.

Sensation vond ik die 60-70 euro ook nog wel waard met het duizelingwekkende decor, de show, het entertainment, internationale programmering en het feit dat je deel bent van het decor in je witte kleding... een experience tot en met!?
Maar vorig jaar was de bezuiniging al te voelen (minder internationale DJ's, minder decor, twee avonden) en dit jaar gaan ze helemaal te ver daarin...

Deze hele line-up kan je van de zomer ook lekker gaan checken in Bloemendaal als je even heen en weer loopt tussen Woodstock en Bloomingdale, kost je twee tientjes.

Sensation is echt ID&T's cashcow, en dat voel je de laatste 2 jaar echt heel erg...
Mod edit by Jorrit on 22-03-2010 22:37 (17%)
Laidback    posted on 22-03-2010 22:43

ik ook niet. wat een RUK lineup..
kan (op 2000 and one na) in de club op de hoek dezelfde artiesten vinden voor een tientje entree..

ga al een aantal jaren achter mekaar naar sensation, vind het echt helemaal geweldig met het decor en alles wit, grote namen..

maar dit jaar hebben ze echt lef!.?

EDIT.. Commerciele klere zooi!
het moet exclusief blijven..
als er (BIJVOORBEELD)
Swedish House Maffia
Laidback Luke
Deadmau5
Fedde Le Grand
Dirty South

hadden gestaan, dan had ik er nog wel 200 euro voor over..

een Uitgemolken dj chuckie (Really no offence! echt top super dj waar ik heerlijk op los ga!)
hoort niet op Sensation vind ik,
ik vind dat sensation EXCL. moet blijven. Artiesten die je normaal niet heel veel in de clubscene van NL ziet, 'grote' jongens.

maargoed..

ik wens ze suc6 bij ID&T om sensation te blijven doen, en voor SJ & RM vind ik dit echt meester! way to go guys! breek die arena af!

User edit by Laidback on 22-03-2010 @ 22:53:08 (100%)
dJORD    posted on 22-03-2010 22:51
@?-FLoriZ-
waarom voeg jij mij toe op hyves, ik ken je niet eensConfused
User edit by dJORD on 22-03-2010 @ 22:51:56 (6%)
ccc    posted on 22-03-2010 22:53
Is dat de gehele line up?
MCO    posted on 22-03-2010 22:56
Op naar Extrema Outdoor dan:P en misschien dan nog Mysteryland!
But no sensation for me as well met zo'n line up en die prijs...
Winston    posted on 22-03-2010 23:04
Poster: Lucalicious

maar je hebt gelijk, al die kleine dingetjes helpen echt niet. zoals die stickers met roken is dodelijk. alsof iemand die rookt dan denkt, o help, ik ga dood dus stop ik met roken! bullshit. doe dan inderdaad 20 euro voor een pakje sigaretten.

Volgens mij is dat niet om het roken tegen te gaan. De fabrikanten weten heus wel dat hun product verslavend is en dat zo een boodschap niks uitmaakt hoeveel men rookt.

Maar in amerika sleept men elkaar en bedrijven voor elk wisje wasje voor het gerecht. Als een roker nu longkanker of hartklachten krijgt om welke oorzaak dan ook, kan die nu de fabrikant niet sue-en voor miljoenen.
Tic Toc
walteur    posted on 22-03-2010 23:06
Poster: Winston

Volgens mij is dat niet om het roken tegen te gaan. De fabrikanten weten heus wel dat hun product verslavend is en dat zo een boodschap niks uitmaakt hoeveel men rookt.

Maar in amerika sleept men elkaar en bedrijven voor elk wisje wasje voor het gerecht. Als een roker nu longkanker of hartklachten krijgt om welke oorzaak dan ook, kan die nu de fabrikant niet sue-en voor miljoenen.

ja Amerika is echt niet te snappen soms wat daar allemaal gebeurd :D
Tekhead    posted on 22-03-2010 23:08
Ik ben naar de allereerste sensation white in Belgie (Antwerpen) geweest, had gratis inkomkaarten van een van de leveranciers van ID&T, en ging kijken omdat het uiteraard gratis was, veel commercials gemaakt werd, en omdat we met een grote groep vrienden gingen wat altijd fun is. Eerlijkheidshalve moet gezegd dat ik wss zou gepast hebben indien ik de inkom had moeten betalen, niet uit gierigheid, maar gewoon omdat toen een kaart al 55,00 eu was, ik niet echt een liefhebber ben van de white styl', en ik niet echt gecharmeerd was van de Line-Up, met DJ Elof, MarcoV, Junior Jack en Kid Creame, en Confused Maar het schandaligst vond ik die MegaMix, wtf is dat voor iets, megamix daar wil je toch niet voor betalen. Nu is die show en decoratie allemaal knap, maar de show met die toegevoegde artiesten enzo, vind ik irritant, bij iedere dj wissel, wat geleuter van een omroeper, muziek down, wat vuur en andere kulspugers, die mij helemaal uit m'n ritme haalde, ik werd daar gewoon gedegouteerd van, ben ook vroeger vertrokken, want ik wil dansen, djsets luisteren etc...maar niet zo een feestje als sensation concept, is eerder een of ander showprogramma dan een echt festival. Ik blijf erbij, dat ze beter wat minder randprogramma's zouden doen, en wat meer topdj's in de line-Up.
ID&T is idd een echte cashcow, en zoiets zint me niet
timmy90    posted on 22-03-2010 23:09
tomorrowland is elk jaar wel vet hoor!
Winston    posted on 22-03-2010 23:12
Poster: Saskia
Altijd fijn zoon wortelkanaalbehandeling Unhappy

Vertel! Vertel! Vertel !

Voel je minder bij jou tandarts bij de behandeling dan de mijne (= doctor Pain)?
Tic Toc
User edit by Winston on 22-03-2010 @ 23:21:44 (23%)
JollyJunkie    posted on 22-03-2010 23:16
@ Walteur

Haha inderdaad, een voorbeeldje (stond als in een tekst in ons Engels boek):
In Amerika heb je een soort van opvang, een heel groot gebouw op een klein eiland omgeven door kilometers zee, er staan geen andere gebouwen op dat eiland.
Voor 40000 euro per jaar kan je dan je kind laten ontvoeren en hem daar naartoe laten kidnappen zodat hij zich respectvoller gaat gedragen. Cool
Elke dag van een kind op dat eiland ziet er als volgt uit: Opstaan, maximaal 3 minuten douchen onder koud water. Vervolgens mag je kiezen: 30 minuten wandelen in een park van 50 bij 50 meter of je kleren gaan wassen. Tijdens het eten mag er niet gepraat worden, vervolgens hebben ze de hele dag school. Avondeten is altijd hetzelfde: Vis met gekookte kool. Dan moeten ze om 10 uur gaan slapen en al die tijd staan er 'bewakers' naast hun om te op ze te letten Cool
Geloof het of niet, maar er zitten toch wel meer dan 100 kinderen in dat gebouw, rare jongens die Amerikanen...
User edit by JollyJunkie on 22-03-2010 @ 23:16:56 (1%)
timmy90    posted on 22-03-2010 23:22
Poster: JollyJunkie
@ Walteur

Haha inderdaad, een voorbeeldje (stond als in een tekst in ons Engels boek):
In Amerika heb je een soort van opvang, een heel groot gebouw op een klein eiland omgeven door kilometers zee, er staan geen andere gebouwen op dat eiland.
Voor 40000 euro per jaar kan je dan je kind laten ontvoeren en hem daar naartoe laten kidnappen zodat hij zich respectvoller gaat gedragen. Cool
Elke dag van een kind op dat eiland ziet er als volgt uit: Opstaan, maximaal 3 minuten douchen onder koud water. Vervolgens mag je kiezen: 30 minuten wandelen in een park van 50 bij 50 meter of je kleren gaan wassen. Tijdens het eten mag er niet gepraat worden, vervolgens hebben ze de hele dag school. Avondeten is altijd hetzelfde: Vis met gekookte kool. Dan moeten ze om 10 uur gaan slapen en al die tijd staan er 'bewakers' naast hun om te op ze te letten Cool
Geloof het of niet, maar er zitten toch wel meer dan 100 kinderen in dat gebouw, rare jongens die Amerikanen...

gelukkig hebben ze hier toch internet Cool
Marcelb    posted on 22-03-2010 23:36
Welterusten allemaal! T is mooi geweest voor vandaag.

Grt
Tekhead    posted on 22-03-2010 23:38
@Laidback: dan zetten ze Joris Voorn in de line-up van Sensation WHITE Cool, alsof hij een Trance dj is.

@MCO: extrema vind ik ook overrate en overpriced
JollyJunkie    posted on 22-03-2010 23:50
Geen een van de DJ's in de line-up is een Trance DJ Winking my eye

131 Users online: 23 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 58.311
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.826