Poster: DJJS
Carnaval is toch alang voorbij?
Poster: ccc
Tja wat moet iemand die niet oud genoeg is om alcohol te drinken op een alcohol website?
Poster: DJJS
Ohh lekker set heb je daar Adrien
Poster: hoppieMkay. Ik flans zo nog wel wat in mekaar met camera dan
volgende keer camera erbij, is leuker kijken
en in tenminmix meer dan 3 nummers
Poster: ccc
Tja wat moet iemand die niet oud genoeg is om alcohol te drinken op een alcohol website?
Poster: BoydGrift
Waarom zou je 18 jaar of ouder moeten zijn om heineken.nl te bekijken? Ik zie dat dit ook geld voor de websites van bekende tabak. Over censuur gesproken zeg.
Poster: TimmyV
Ben morgen of woensdag misschien in het bezit van een 27'' Imac?
Intel Core 2 duo(3.06Ghz)
8GB DDR3 1066Mhz
1TB(1.000GB opslag)
ATI HD4670 256MB
Microsoft Office Mac 2008 Home and Student.
Poster: TimmyVklinkt erg goed behalve die videokaart dan. kan je die eigenlijk verwisselen voor een ander op een Imac
Intel Core 2 duo(3.06Ghz)8GB DDR3 1066Mhz1TB(1.000GB opslag)ATI HD4670 256MBMicrosoft Office Mac 2008 Home and Student.
Poster: Mitchell2Poster: TimmyV
8GB DDR3 1066Mhz
1TB(1.000GB opslag)
ATI HD4670 256MB
klinkt erg goed behalve die videokaart dan. kan je die eigenlijk verwisselen voor een ander op een ImacKan hem upgraden naar een 4850, maar mac is niet om te gamen he?tenminste...mijne zeker niet
Poster: TimmyVPoster: Mitchell2Poster: TimmyVNou ik bedoel ook niet alleen gamen. Ik heb ervaring met die kaart en speelt niet alle filmpjes even snel en mooi af. Vooral als je HD wilt gaan kijken worden de eisen groter.
8GB DDR3 1066Mhz
1TB(1.000GB opslag)
ATI HD4670 256MBKan hem upgraden naar een 4850, maar mac is niet om te gamen he?tenminste...mijne zeker niet
Poster: djdolivieira
Idd het is ook allemaal symbool politiek.(O, we mochten het niet over politiek hebben).De regering verzint allemaal regeltjes die eigenlijk niks doen om het te verkomen want als iemand van onder de 18 er aan wil komen lukt dat toch wel.
Poster: Vassilli
Op een iMac kan je niks veranderen (behalve het RAM)
Poster: djdolivieira
Idd het is ook allemaal symbool politiek.(O, we mochten het niet over politiek hebben).De regering verzint allemaal regeltjes die eigenlijk niks doen om het te verkomen want als iemand van onder de 18 er aan wil komen lukt dat toch wel.