Poster: Sandr
Die heb ik gemist want dat was al verwijderd toen ik hier ging lezen. Maar dat is toch ook een andere
................................................................................................................................
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Niemand hier hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen.. doe je dat wel dan moet je nog eens goed bij jezef te raden gaan!
Poster: MaximDJ
Wat mij nu opvalt.....als ik zo door de topics blader...dat wij onder ons DJRs toch wel een aantal hele goede fotografen hebben zitten! Woudtje en Xtremer bijv.
Even aan woudtje, wat heb jij voor camera?
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoud maar hier op stage:
Poster: SandrUni internet :')
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoud maar hier op stage:
Poster: SandrUniversiteitsinternet. Kan je ook als je in dezelfde stad woont als je universiteit naar je huis door laten streamen. Zit altijd boven de 80m/s
Uni internet?
Ik ben al blij dat ik me muziek kan ordenen enzo op de computer. Maak het nou niet nog moeilijker....
Uni internet?
Poster: DAWPoster: MaximDJ
Wat mij nu opvalt.....als ik zo door de topics blader...dat wij onder ons DJRs toch wel een aantal hele goede fotografen hebben zitten! Woudtje en Xtremer bijv.
Even aan woudtje, wat heb jij voor camera?
Als men een Spiegelreflex camera gebruikt dan is de camera niet bepalend maar gebruikte gLas. (gLas=objectief) en natuurlijk de gene die op de ontspan knop drukt.?
Zelf maak ik gebruik van een Spiegelreflex (DSLR) van Canon. Met Canon L objectieven
EOS 550D met 17-40 4f L USM en 70-200 f4 L IS USM etc
Mijn moeder heeft ook zo'n Eos 550D
Kan je wel mooie foto's mee maken (heb verder helemaal geen verstand van camera's...).
Poster: dJORD
group304274@groupsim.com
EDIT: heel erg levenloos!!