Poster: Lucalicious
haha ben nooit echt fan van gekristalde hp's maar ik vindt het ook niet lelijk ofzo hoor snoey, zeker als het zo alleen de hoofdband is met een paar witte kristallen. maar ben je niet bang dat ie gejat wordt?
Poster: Snoeysorry snoey heb helemaal niks tegen jou, maar ik vind dit een beetje verwaand over komen. ik bedoel ik heb ook 2 dure klokken en ander duur spul maar jij komt over als iemand die een beetje stoer wil doen met ze spullen. no offence
Ik heb bewust gekozen voor alleen de hoofdband, die oude verloor zijn karakter.
Nee ben niet bang dat ie gejat wordt, kunnen ze beter me horloge stelen als ze buit willen maken. ?
Poster: Mitchell2Poster: Snoey
sorry snoey heb helemaal niks tegen jou, maar ik vind dit een beetje verwaand over komen. ik bedoel ik heb ook 2 dure klokken en ander duur spul maar jij komt over als iemand die een beetje stoer wil doen met ze spullen. no offenceEn toch vind ik dat snoey wel genoeg shit over zich heen heeft gehad ivm zijn hoofdtelefoon. Trouwens blijft hij heel beleefd en vriendelijk antwoord geven, wat respect verdient. Klasse Snoey
Poster: Snoey
Dankje Tekhead!
Het is af en toe niet verkeerd om eens shit over je heen te krijgen, dan komt vaak de ware aard van mensen naar boven. Zo leer je je positie in de gemeenschap kennen.?
Poster: Snoeyen ik hoop dat je het niet over mij hebt, want heb ten eerste niets tegen jou en bedoelde het eigenlijk meer als tip.
Dankje Tekhead!
Het is af en toe niet verkeerd om eens shit over je heen te krijgen, dan komt vaak de ware aard van mensen naar boven. Zo leer je je positie in de gemeenschap kennen.?
Poster: Laidback
dat is even iets teveel wijsheid voor dit tijdstip haha..
Very Very True though!!!
..
wat doen jullie nog op?
Poster: Tekhead
Zelfde als jij zeker !
Poster: Mitchell2
Nou ik hoop dat jullie niet mij bedoelen want, ik heb niks tegen snoey of zijn leeftstijl of wat dan ook :D. Ik vind hem alleen soms wel een beetje verwaand overkomen, en dan vooral dat over zijn klok. Dat betekent niet dat hij zo is, maar soms kun je wel iets bescheidener zijn. Verder denk ik dat snoey best een aardige gast is omdat ie wel altijd chill reageert
Poster: Sandr
Edit: Nog wat verder teruggelezen.... jammer dat enkele mensen hier maar blijven roepen over de sfeer op DJR en dat ze zo snel worden aangevallen als ze wat zeggen en vervolgens zelf als kinders van 11 in een chatsessie aan het ouwehoeren zijn...
Maar dat is slechts wat ik er van vind
Poster: djdolivieira
Kan wel zo zijn. Maar je gaat geen Vrouw en kinderen er bij halen en iedereen lopen afkatten. Is ook een beetje laag onder de gordel!